erciyesspor 06 Nisan 2020 12:38
Şu kılık kıyafet yönetmeliğini değiştirmeyi neden istemiyor bunlar anlamış değilim. Bu vatandaşa şık görünmek içinse zaten bazı kurumdaki memurların vatandaşla işleri çok kısıtlı kaldıki yaka kartı takım elbiseden kat kat daha iyidir. Burada memur olmayan bir grup var onlar memur takım giyer, traş olur falan diyor da siz her sabah kalkınca traş olun, takım giyip toplu taşıma aracı kullanın sonra gidip akşama kadar rahatsız bir şekilde bilgisayar başında çalışın sonra görelim bu kılık kıyafet yönetmeliğine destek verebiliyor musunuz?!
0 7 Şikayet Et
torpilcidayı 06 Nisan 2020 11:05
Bir o vali açıklama yapsın bir bu vali. Kardeşim bunu niye kişilerin inisiyatifine bırakıyorsunuz? Devletin başı çıksın desinki, edep adap çerçevesinde, memurluğa yakışacak biçimde serbest giyinin. Hem herkes rahat eder kullandığı kıyafetlerini yüksek derecede yıkar, hemde umuyorum ki bu serbestlik devam eder ve erkek memura olan kıyafet zulmü son bulur. Kusura bakmayın kadınlara herhangi bir yasak veya kısıtlama olduğunu zaten düşünmüyorum.
1 11 Şikayet Et
ZaferGenc 06 Nisan 2020 09:03
Polis ve asker hariç diğer kamu kurumlarında çalışanlar serbest zaten
16 7 Şikayet Et
sanane03 06 Nisan 2020 01:29
Yaşasın polise 10 Nisanda verilebilecek ödül buldular :) Ağır ironi içerir
5 16 Şikayet Et
Wolfteam star 06 Nisan 2020 00:37
dahil değildir polis üvey evlat bile değildir.....!!!!
Sayın vali polislerde dahil mi buna gerçi memur statüsüne giriyor muyuz bilmiyoruz da ....
koray5838, 3 ay önce
14 11 Şikayet Et
volkan3301 06 Nisan 2020 00:37
Aynen Polislerde dahil dar paça eşofmanınşa devriye atabilirsin
Sayın vali polislerde dahil mi buna gerçi memur statüsüne giriyor muyuz bilmiyoruz da ....
koray5838, 3 ay önce
9 10 Şikayet Et
Nizamettin1453 06 Nisan 2020 00:33
Emniyet ile Jandarmada dahil mi yani?
16 3 Şikayet Et
Ombazz 06 Nisan 2020 00:21
Polis memur değil. Her memurun yaptığı bir iş var (öğretmen, tapu, nüfus, mühendis...) ama polis her işi yapar. Yani polis müstahdem grubu.
10 13 Şikayet Et
Aklıselim34 06 Nisan 2020 00:19
Müthiş bir icat, muazzam, artık gelişmenin önü açıldı müthiş
11 5 Şikayet Et
hayatixxx 05 Nisan 2020 23:47
ne kadar serbest, şort giyerek işe gidebilir miyiz?
20 1 Şikayet Et
12