SeRDeNGeCTiTuRK 07 Nisan 2020 08:57
Anlaşıldı, size tane tane anlatmak lazım. KK neden oturuyor o koltukta, tuzluk mu? Ne iş yapar. İktidarın adamı değil mi? İktidar üretecek, SSK başındaki müdür de çözüm yolları üretecek, beraberce hizmet yapacaklar. İktidarda kim var peki? CHP destekli, içerisinde Ecevitin de olduğu bir koalisyon. Peki o zaman vergi toplanıyor mu? Toplanıyor. Hizmet var mı? yok. Talan var mı, gırla. Şimdi kimin kafası iyi, kim trol?
@liebestraum , kafalar koca olunca anlamazlar :):) ssk genel müdürü nasil hastane yapmaz ? olan hastaneleri nasil duzenlemez ? :):) Oysa ki o görev saglik bakaninin ! degil ssk genel mudurunun gorev alanindadir.... Alam ya sen simdi oturup kafasina vura vura anlatsan o cikar yine ssk genel mudurune baglar isi :)
engin1037484, 3 ay önce
0 1 Şikayet Et
bilen37 06 Nisan 2020 19:30
Hastende calısanlar zor buluyor Halk nerden bulsun 1 maske 7.5 tl onuda bulursan Ankara Istanbuldan konuşması kolay gelin Anadolu Taşrasına görün durumu
2 3 Şikayet Et
engin1037484 06 Nisan 2020 18:31
@liebestraum , kafalar koca olunca anlamazlar :):) ssk genel müdürü nasil hastane yapmaz ? olan hastaneleri nasil duzenlemez ? :):) Oysa ki o görev saglik bakaninin ! degil ssk genel mudurunun gorev alanindadir.... Alam ya sen simdi oturup kafasina vura vura anlatsan o cikar yine ssk genel mudurune baglar isi :)
2 3 Şikayet Et
mim0607 06 Nisan 2020 17:31
Boşuna tartışıyoruz ortada maske filan yok, bu kafayla da olmayacak. 1 ay önce 65 yaş üstüne kolonya maske sözü vermişlerdi hani nerede? Palavra...
6 21 Şikayet Et
liebestraum 06 Nisan 2020 17:09
Hocam şaka mı yapıyorsun? Anlamakta güçlük çekiyorum. 1998 yılında iktidarda kim vardı? Sağlık bakanı kimdi? Kılıçdaroğlu SSK Genel Müdürüydü o dönemde. Devlet Hastanelerinin fiziki şartları SSK Genel Müdürünün görev alanına girmiyor.
A Takımı, savaş Ay, 1998 SGK hastaneleri diye yazın bakalım, neresi iftiraymış? Bir görün hastanelerin durumunu. Virüs o dönemde çıksaydı görürdünüz.
SeRDeNGeCTiTuRK, 3 ay önce
5 8 Şikayet Et
bishnew 06 Nisan 2020 17:02
keşke eczanelere gelseydi, ilaçları aldığımız gibi gidip oradan alsaydık. veya eczaneler evlere dağıtsaydı. bu zamanda bu işi de yüklenen birileri oladyı. ptt işi sanki olmamış
6 2 Şikayet Et
SeRDeNGeCTiTuRK 06 Nisan 2020 16:53
A Takımı, savaş Ay, 1998 SGK hastaneleri diye yazın bakalım, neresi iftiraymış? Bir görün hastanelerin durumunu. Virüs o dönemde çıksaydı görürdünüz.
"Kılıçdaroğlu'nun döneminde devlet hastaneleri ile ilgili 50 tane video" lafın iftira değil mi? K.K. bu ülkede hiçbir dönemde iktidarda bulunmadı, bakanlık yapmadı. Emeklilik yaşını bay Kemal belirlemedi. 1998 yılında hastanelerde sıra olması doğaldır, çünkü bilgisayarlı randevu teknolojisi o tarihte dünyada mevcut değildi. Şimdi randevu sistemi olmasa çok daha beter sıralar olur. Onu geçtim bir çok hastanede hala da aşırı yığılmalar devam ediyor. Ulucanlar'a bir git istersen, içeride 2 dakika duramazsın, öyle havasız. SGK'yı batırdı deniyor ama K.K. dönemindeki borcu şimdikinin yanında devede kulak kalır. Evet sağlık alanında AKP'nin projeleri oldu ama çoğu projedeki gibi büyük hatalar yapıldı. Bu hatalar faydadan çok zarar getirdi. 2023 hedeflerini açıp bir bakın, o hedefleri ancak rüyanızda görürsünüz. Kişi başı milli gelir 25 bin dolar olacak deniyordu, şuan 8 bin dolarlardayız. İşsizlik aldı başını gidiyor, enflasyon düşürülemiyor.. Neden?? Yanlış politikalardan. Siz şakşakcılığa devam edin, bir gün gözünüz açılır elbette.
liebestraum, 3 ay önce
8 4 Şikayet Et
kişi123 06 Nisan 2020 16:44
65 yaş üstü de kolonya bekliyor onlara da aynı söz verilmişti.. Bu link bir defa göstermelik açılacaktır ne kadar çalışır ya da hiç çalışır mı? ben 65 yaş üstüne bile tınlama etmeyenlerin kalanına tınlama edeceklerine pek inanmıyorum.. yardım toplanırsa maske kısmında açılır link
Hala link bekliyoruz e devlet te.
LHSNR, 3 ay önce
5 9 Şikayet Et
liebestraum 06 Nisan 2020 16:41
"Kılıçdaroğlu'nun döneminde devlet hastaneleri ile ilgili 50 tane video" lafın iftira değil mi? K.K. bu ülkede hiçbir dönemde iktidarda bulunmadı, bakanlık yapmadı. Emeklilik yaşını bay Kemal belirlemedi. 1998 yılında hastanelerde sıra olması doğaldır, çünkü bilgisayarlı randevu teknolojisi o tarihte dünyada mevcut değildi. Şimdi randevu sistemi olmasa çok daha beter sıralar olur. Onu geçtim bir çok hastanede hala da aşırı yığılmalar devam ediyor. Ulucanlar'a bir git istersen, içeride 2 dakika duramazsın, öyle havasız. SGK'yı batırdı deniyor ama K.K. dönemindeki borcu şimdikinin yanında devede kulak kalır. Evet sağlık alanında AKP'nin projeleri oldu ama çoğu projedeki gibi büyük hatalar yapıldı. Bu hatalar faydadan çok zarar getirdi. 2023 hedeflerini açıp bir bakın, o hedefleri ancak rüyanızda görürsünüz. Kişi başı milli gelir 25 bin dolar olacak deniyordu, şuan 8 bin dolarlardayız. İşsizlik aldı başını gidiyor, enflasyon düşürülemiyor.. Neden?? Yanlış politikalardan. Siz şakşakcılığa devam edin, bir gün gözünüz açılır elbette.
Yazdığım yorumda bir tane iftira yok, iftira atmayın. Sağlıktaki başarımızı bütün dünya kabul etti, bir size ettiremedik. Yok daha önceden kin,nefret yokmuş. bırakın bu masalları, bu ülkede kini, nefreti eken asıl senin zihniyetin. Bu zihniyet eskiden işine geldiği şekilde zulüm ederdi, ses çıkaranlar da kodeslerde çürütülürdü. Şimdi gücünüz yetmiyor, cevap verince mi kin, nefret oldu. Ya bırakın bu işleri, vallahi durmayın, madem bu ülkede yaşamaktan bıktınız, zihniyetinizi de alın gidin, rahat edelim.
SeRDeNGeCTiTuRK, 3 ay önce
5 3 Şikayet Et
educated 06 Nisan 2020 16:36
Şu devirde kılıçdaroğlu (asıl soyadı "karabulut" sonradan kendine nedense osmanlı tarzı soyadı almış) nu savunan kişiler olsa olsa fetö militanları olabilir. Diğer türlü vatanına milletine bağlı bir insanın dhkp-c yi pkk yı fetöyü savunan bir partiyi desteklemesi akıl karı değil kusura bakmayın..Muhalefet var muhalefet var bunlar muhalefet sınıfında değiller direktman terör örgütlerini savunuyorlar.
6 4 Şikayet Et
1234567