Ombazz 08 Nisan 2020 21:21
Sayın Bakanım şu polislere sahip çıkın Artık. Milli eğitim bakanı, sağlık Bakanı ve Milli savunma bakanını örnek alın. Onlar personeline sahip çıkıyor.
0 1 Şikayet Et
koray5838 07 Nisan 2020 00:21
Kardeşim reklam yapma yardımın reklamı olmaz bizde polisiz bizde yardım yaptık belkide senin yaptığın yardımın 10 katını yaptık burda mesele o değil gönüllülük esasına göre yapılan bişeyse şu teknolojik ortamda tek tuşla oturduğun yerden yapılacabilecek basit bir konu bu kurumun yardım toplayana kadar neden yapmadın hesap numaraları açıklandığında hemen EFT yapsaydın burda personeli ayırma var yardım yapan benden yapmayan senden gibisinden sizlere onu anlatamıyoruz
Saçma sapan yorum yapmayin , ben polisim ve sonuna kadar kampanyaya katılıyorum .. İmzaladık dilekcemizi verdik. Helali hoş olsun. Allah ülkemizin yardımcısı olsun. Akbaba gibi hemen ne gorsekte eleştirisek diye sıraya geçmişsiniz. Kötü niyetli insanlarsiniz...
ARDAPOL1, 3 ay önce
2 14 Şikayet Et
sanane03 06 Nisan 2020 23:19
Sizin ülkede Para verince iyi niyetli müslüman olunuyor galiba.
Saçma sapan yorum yapmayin , ben polisim ve sonuna kadar kampanyaya katılıyorum .. İmzaladık dilekcemizi verdik. Helali hoş olsun. Allah ülkemizin yardımcısı olsun. Akbaba gibi hemen ne gorsekte eleştirisek diye sıraya geçmişsiniz. Kötü niyetli insanlarsiniz...
ARDAPOL1, 3 ay önce
2 13 Şikayet Et
ARDAPOL1 06 Nisan 2020 23:08
Saçma sapan yorum yapmayin , ben polisim ve sonuna kadar kampanyaya katılıyorum .. İmzaladık dilekcemizi verdik. Helali hoş olsun. Allah ülkemizin yardımcısı olsun. Akbaba gibi hemen ne gorsekte eleştirisek diye sıraya geçmişsiniz. Kötü niyetli insanlarsiniz...
26 4 Şikayet Et
mewluth 06 Nisan 2020 22:33
Cengiz Holding'in vergi borçlarını affederken polislere mi sordular da zorunlu olsun? Toplanan para Cengiz Holding'in affedilen vergi borcu kadar bile olmamış.
Bence bu zor günde zorunlu olmalı bir polis memurunun maaşından 100 lira kesilse ne olcak hiç etkilenmiyecek ama o kadar yardıma muhtaç insanlarımız varki onları çok mutlu edecek bu zor günlerde imkanı olan insanlarımız her türlü fedakarlığı yapmalı bunda eleştirilecek birşey yok zorunlu olmalı
Kingjamess, 3 ay önce
2 21 Şikayet Et
debug 06 Nisan 2020 22:25
zorunlu değil kardeşim... mecburiii...
1 30 Şikayet Et
dr-istnbl 06 Nisan 2020 21:48
karşıt medya mı bıraktılar
Sen bi tarafta verenlerin listesini kayda alıp vermeyenleri bulma ihtimalin olursa kusura bakma ama karşıt medya dedikleriniz sizin foyanızı ortaya döker ve bu yaptıklarınızada fetö taktikleri diyerek sizi rezil eder haber ajanslarında.
sanane03, 3 ay önce
0 15 Şikayet Et
Serengeti Aslanı 06 Nisan 2020 21:25
Çete derken? Korona ciğerine değil beynine bulaşmış sanırım. Test yaptır.
13 15 Şikayet Et
sanane03 06 Nisan 2020 21:00
Sen bi tarafta verenlerin listesini kayda alıp vermeyenleri bulma ihtimalin olursa kusura bakma ama karşıt medya dedikleriniz sizin foyanızı ortaya döker ve bu yaptıklarınızada fetö taktikleri diyerek sizi rezil eder haber ajanslarında.
0 36 Şikayet Et
Ayberk974 06 Nisan 2020 20:34
Zorla insanlara birşeyler direnmekten vazgeçin artık tek adam rejimi yok diyorsunuz ama tek adam rejimiyle yönetiliyoruz demokrasi düşünce özgürlüğü diye birşey yok ...
2 37 Şikayet Et
12345678