yalya 07 Nisan 2020 12:47
Allah'ım razı olsun başkanımızdan bu yaptıklarından dolayı çok teşekkür ederim En azından fırsatçıların elinde patlar maskeleri
1 6 Şikayet Et
ankerh 07 Nisan 2020 12:20
Maalesef bazı uyanıklar halen alış veriş sitelerinde iş güvenliği, hırdavat nalburiye kısmında maske olarak değil (N95 koruyucu,ventilli koruyucu) olarak satışını devam ettiriyor. Maske olarak arandığında çıkmıyor. İnşallah Mallarının hepsine el konulur, para cezası kesilir ve sahte olanlar ayrılarak kalanlar Hastanelere dağıtılır. Para ile sadece eczanelerden normal fiyatları üzerinden satışı yapılır
0 3 Şikayet Et
Ksc01 07 Nisan 2020 11:46
edevlet üzerinden başvuru yapılabiliyor adresinize gönderiyorlar
Çok Güzel bir uygulama olur. Ancak kimler bedava verecek anlayamadım. Yani eczane bedava mı verecek bu durumda yada medikalci? Parayla satış olmayacak ne demek bilen varsa açabilir mi?
Ortaasyalıyız, 3 ay önce
0 1 Şikayet Et
Ortaasyalıyız 07 Nisan 2020 10:46
Çok Güzel bir uygulama olur. Ancak kimler bedava verecek anlayamadım. Yani eczane bedava mı verecek bu durumda yada medikalci? Parayla satış olmayacak ne demek bilen varsa açabilir mi?
1 3 Şikayet Et
fa78 07 Nisan 2020 09:40
Ptt kargoyla gönderildiği için sipariş takibi açık olmalı. Ne zaman yola çıktı, ne zaman gelecek bilelim.
1 7 Şikayet Et
Bleed 07 Nisan 2020 08:58
25 kuruşluk maskeyi 5 liraya satıyorlardı. Bunu da bulabilirseniz. PTT ile gönderilmesi de isabet olmuş. Aksi halde market önlerinde maske sıraları görürdük. İstanbul da iki hastane kurulması da yerinde bir karar, zaten boş atıl yerler. Üretimin özellikle gıda maddelerinin üretimi dağıtımı çok önemli. Ama hastalık hala yayılıyor. Hastalığın yayılmasını durdurmak için eninde sonunda sokağa çıkma yasağı gelecek gibi görünüyor.
1 17 Şikayet Et
Ak kara 07 Nisan 2020 05:26
Gelen kargoda mikrop olmadığını nerden bileceğiz salgın i artırabilir mantığım almıyo ptt her hafta nasil dağıtacak hem olması gereken devletin maske satışına fiyat sınırlaması getirmesidir yanlış bi uygulama bu
21 1 Şikayet Et
hobaa78 07 Nisan 2020 00:40
chp belediyeleri maskeleri bedava dağıtmaya başlayınca, birden bedava dağıtalım demeye başladılar. (daha geçen bakan "maskeleri ucuza satacağız, tanzim gibi) demişti. halk tepki gösterince, vaz geçtiler.
19 33 Şikayet Et
engin1037484 07 Nisan 2020 00:10
@fatihyavuz25 kardesim copy paste yeni mi öğrendin hayırlı olsun...Alt+f4 e aynı anda bas kardeşim çok güzel oluyor dene bak bi....
1 2 Şikayet Et