nilbios 09 Nisan 2020 07:28
Il saglik müdürlüğünü aradım sözleşmeliler başvuramıyormuş
0 2 Şikayet Et
ziyaacarr 08 Nisan 2020 14:51
bu genelge nerede yayımlandı ? bulamadım ben. bulan varsa linkini paylaşabilirmi
0 1 Şikayet Et
Liseedenhemşirelik 08 Nisan 2020 10:46
Ya keşke İstanbul'a atanmaya gönüllü insanlar için atama yapsanız diploma var ama atanamadık bu atamada da 81,5 a düştü sadece. Hem bu zor zamanlarda ülkemize, insanımıza faydamız olsa hem atanmış olsak. Yani 9 bin küsür üniversite mezununu alındı, 1627 lise hemşire. Tamam lisans düzeyi almak istemek güzelde. O zaman bize niye böyle bir hak verdiniz.? Bu diplomayı neden aldık liseden hemşire olmak bu kadar kötü bişeyse. Zaten artık mezunumuz yok bizleri de atayında bitsin bu çile. İlla lisans düzeyi lazımsa atandıktan sonra lisans tamamlama açarsınız bizim için lisans oluruz sizin için napalım. Ama verilen hakkımızı kullanalım artık lütfen.
2 2 Şikayet Et
nilbios 08 Nisan 2020 10:02
3 yılını dolduran düz 4bli başvurabiliyor mu acaba
0 0 Şikayet Et
yusuf yahya 07 Nisan 2020 17:30
3 yıldan fazladır 4B li olarak çalışanlar başvurabilir mi?
4 3 Şikayet Et
mustafaunal.ecz 07 Nisan 2020 15:57
İstanbul iline demiş. Şimdi Pendik'te istanbul Silivri'de. Daha net bilgiye ulaşamadım. Nerelere tayin yapılacağı ile bir bilgi var mı? Yoksa biz bölge talep edebiliyor muyuz? Benim evim eyüp'te mesela. Pendik benim için işkence demek :).
6 6 Şikayet Et
mustafaunal.ecz 07 Nisan 2020 15:52
İstanbul iline demiş. Pendik'te istanbul silivri'de. O konuda daha net olsalardı evrağımı doldurmuştum şuan. Bilgisi olan var mı peki?
5 2 Şikayet Et
iras 07 Nisan 2020 14:41
3 nakil 4. madde geciçi görev
1 5 Şikayet Et
ogzhn123 07 Nisan 2020 14:37
İzinleri iptal edene kadar istanbula özel atama yapabilirsiniz bizler atanmak mesleğimizi yapmak istiyotuz 16 sene okuyup 130 dk süren bir sınavdaki başarısızlık yüzünden evde oturmak istemiyoruz.
12 26 Şikayet Et
Attsevdalısı 07 Nisan 2020 14:30
Bu zor günlerde evde durmak yerine biz de mesleğimizi yapmak istiyoruz sağlıkçılara ek atama istiyoruz.
17 44 Şikayet Et
123