Onurkara19 07 Nisan 2020 20:10
Hakkını ne yapacağın umrumda değil kafayı takma diye söylemiştim ne yaparsan yap
Sen dalgana bak hak benim hakkım ister helal ederim ister haram ederim...allah bile karışmıyor sen kim oluyon.
Erol6060, 3 ay önce
1 4 Şikayet Et
Onurkara19 07 Nisan 2020 20:08
Gayet açık yazdım bu gibi durumlarda o kişileri örnek vererek mahkemeye verebilirsin
başka kurumdan gelmiştir, gözlüklü,kel de olmamalı ama karşılaşılıyor
CANGUN, 3 ay önce
0 0 Şikayet Et
ivan.snath 07 Nisan 2020 18:17
Teşkilatta bir buçuk metrelik personel tonla, bunlar nasıl oldu?
13 16 Şikayet Et
shiftmn 07 Nisan 2020 18:16
kondisyonu olduğu sürece yaş 40 olmalı. kilo şartınıda indeksi 35 çıkartmalı niye mi çoğu polis meslekte 5. yılda kitle indeksini zaten kaybediyor. adam 40 yaşına kadar özelde çalışmışsa zaten bir 10 yılda egm ye çalışır eder sana sigortalı 20 yıl. valla kafalar karışık
23 12 Şikayet Et
Kagiş 07 Nisan 2020 16:31
Yaş 40'a çıkarılacak ve boy şartı 1.52 cm'ye kadar inmeli öyle mi? Polis memurluğundan bahsediyoruz, sivil memurluktan değil! Askerlikte, polislikte yaş, boy, kilo, vucut yapısı gibi unsurlar tartışma götürmez, götürmemelidir. Üniforma giyeceksin, bakan şöyle dönüp bir daha bakacak. O yüzden bu mesleklere seçilen adaylar için üst düzey kriterler çok önemlidir.
emeklilik 65 yaş iken yaş şartı 40 a çıkarılmalı 25 senede prim doluyor denge sağlanmış olur ve her boyun kendi avantajı var 1.52 ye kadar düşürülmeli boy
SanCak91, 3 ay önce
8 25 Şikayet Et
shadowofsun 07 Nisan 2020 16:02
Kendiyle ilgili bağış gündemini değiştirme gayreti gibi.
3 13 Şikayet Et
crazyysf 07 Nisan 2020 15:45
Bir zamanlar ben de çok uğraşmıştım polis olmak için, zayıftım ama biraz yemek yeyip kilo alınca geçiyordum boy kiloyu ama mülakatta kazanamadım. Ve sonra yaşım da geçti. Ve sonra başka yere atandım. Şimdi iyi ki polis olmamışım diyorum. Çünkü ben yapamazdım sanırım ya da şimdiki işimi çok sevdiğimden böyle diyorum. Şimdiki işimi çok seviyorum. Bu işimle mutluyum.
8 21 Şikayet Et
Eboci 07 Nisan 2020 15:37
30 bile fazla bi yaştan sonra insanlar dısiplin olmuyor sagda solda vatandasa yanlış muamele yapanların çoğu bu tipler
24 23 Şikayet Et
SanCak91 07 Nisan 2020 14:33
emeklilik 65 yaş iken yaş şartı 40 a çıkarılmalı 25 senede prim doluyor denge sağlanmış olur ve her boyun kendi avantajı var 1.52 ye kadar düşürülmeli boy
49 15 Şikayet Et
Erol6060 07 Nisan 2020 14:06
Sen dalgana bak hak benim hakkım ister helal ederim ister haram ederim...allah bile karışmıyor sen kim oluyon.
Aynı sebepten ben hem askeriyede hemde polislikte mağdur oldumda nasip dedim Allahın vermediğini sen alamazsın bu kadar ağlama devlet olmazsa özel olur rızık heryerde olur
Onurkara19, 3 ay önce
10 6 Şikayet Et
123