economi06 07 Nisan 2020 19:58
bin a101 e verin satsın ptt nasi getirsin o kadar maskeyi
1 13 Şikayet Et
fa78 07 Nisan 2020 17:20
Bugün gittiğim markette ücretli veya ücretsiz maske yoktu. Bu durumda 392 lira ceza ödememek için sürekli yanımda maske taşımalıyım. İnsanlar maskeye ulaşabilmeli. PTT getirir veya getirmez.
0 6 Şikayet Et
Harun26x 07 Nisan 2020 15:49
maske satışı yok hiç bir yerde bulamadım
0 6 Şikayet Et
Aşig 07 Nisan 2020 14:28
Bence ptt tek başına bu kadar büyük dağıtımı her gün yapamayabilir sonuçta 13 bin personeli var bence imamlara öğretmenlere iki ay boyunca ptt personeli görevlendirmesi yapılmalı bir milyon öğretmen ve yüzelli bin imamla beraber yaklaşık bir milyon 200 bin kişilik dev dağıtım ağı oluşturulabilir ve maskeler seri bir şekilde dağıtılır
27 28 Şikayet Et
gsfgur 07 Nisan 2020 14:22
onlarda almasaydı. fırsatçılar... reis çok büyük iş yaptın gerçekten. altı üstü tek kullanımlık maske kağıt gibi. tekine 7 tl ne demek. reis böyle yapar işte... ben hiç almamıştım. şimdi ücretsiz gelecek bekliyorum.
30 25 Şikayet Et
necockr 07 Nisan 2020 14:04
PTT kargoyla o kadar kişiye maske gelene kadar salgın biter ücretsiz yapana kadar makul fiyata çekilmesi daha mantıklı yoksa tedarik sıkıntısı yaşanır
7 39 Şikayet Et
Alper Bey 07 Nisan 2020 13:57
Onu millete 15 kuruşluk maskeyi 5 liraya, 5 liralık kolonyayı 20-25 liraya, 5 liralık pudralı eldiveni 25 liraya geçirirken düşüneceklerdi. Bu fırsatçıların aç gözünü doyurmak mümkün değil. Keşke hepsinin mallarına el konulup üreticiden satıcıdan aracısına kim faiş fiyat koyuyorsa çok yüksek meblağlı cezalar kesilse
Eczane - medikal devlete vergi ödeyecek. Mali açıdan sıkıntı olacak. Faturalı şekilde malı bir yerden aldı. Zarar mı gösterecek gibi..Göstersin diyenler olacaktır. Peki vergi affına girer mi o zaman. Anlayan anladı..
tıbbisekreterlik, 3 ay önce
4 27 Şikayet Et
kamel25D 07 Nisan 2020 13:47
Biraz önce sordum eczaneye siyah renkle 20 Tl dedi.
çok doğru bir uygulama... 30 kuruşluk bir maskeyi 140 katına 4 TL ye satan eczaneler satıcılar dünyanın parasını kazandılar. Simdi o ellerindeki maskeleri bedava dağıtmaları lazım ki milletin sırtından haksız yere kazandıkları parayı geri ödemiş olsunlar...
ankarali.muhendis06, 3 ay önce
5 19 Şikayet Et
yrhsbnd 07 Nisan 2020 13:40
Eczaneye gittim geçen hafta. Maske 4 TL. Ancak sıkıntı şu ki adam maske paketini dağıtmış, tek tek ağzı açık poşete koymuş. Ne kadar güvenilir, eczaneden alınan ambalajsız maskeye? Para vererek sağlığımı riske atmak hiç mantıklı gelmedi.
2 33 Şikayet Et
crazyysf 07 Nisan 2020 13:39
Hakkaten bu soruyu ben de düşündüm. Marketlerdeki maske satışları ücretsiz dendi ama nasıl olacağı söylenmedi.
1 17 Şikayet Et
12