murattkucukk 07 Nisan 2020 23:00
Valla kusura bakmayın da o kadar art niyetlisiniz ki depremde de salgında da "devletimiz var olsun" gibi kutsal bir kelimeyi bile resmen AKPyi kastederek söylüyorsunuz,bu kelimeyi ülkenin başında K partisi L partisi M partisi olduğunda da bu kadar içten söyleyecek misiniz?Tabiki hayır köyle kurnazlığı yapmayın!..Yahu adamların bir otomobil markası ile senin övündüğün hastanelerden 100 tane yapılır,hazırlıksız yakalandılar önemsemediler evet ama buradan yola çıkıp cahil cühela gibi sürekli avrupa şöyle kötü diye sevinmeniz çok komik,gerekten sürekli her şeyden nemalanmayın artık yeterrr!...
asıl siz aynı zihniyettesiniz. biz 1995 yılında ırakla, pakistanla aynı gelişmişlik düzeyinde olan ülkelerdik. siz diyorsunuz ya yıllar geçmiş illa ki gelişme olacak bu hükümetle ilgili değil diyorsunuz. aynı seviyede olduğumuz o ülkelerin suyu olmayan elektriği olmayan bölgeleri var açın bir araştırın. yani biz standart gelişmenin haricinde ekstra gelişme yaşadık.öyle görüntülü görüşmeyide hükümet buldu deyip olayı sulandırma. avrupanın en büyük yoğun bakım yatağına sahip hastanesini bu hükümet yaptı. fransa maskeyi halktan topluyor. evet biz o zamanlar içmeye su bulamazken avrupa havuzlarda su ile oynuyordu. şimdi avrupa hasta yatıracak hastane bulamıyor takacak maske bulamıyor ama biz çok şükür hastanelerimizle ekipmanlarımızla bir numarayız . avrupayı bile solladık hizmet anlayışında. eğer senin zihniyetin devam ediyor olsa o basite aldığın suyu bile bulamazdık. o bahsettiğin teknoloji devrimin bile olsa içmeye su bulamazdın.
Referai, 3 ay önce
3 0 Şikayet Et
Bay-ironi 07 Nisan 2020 20:09
Boşuna sevmedik seni reis. Boşuna kainat lideri demedik
4 6 Şikayet Et
Referai 07 Nisan 2020 20:00
asıl siz aynı zihniyettesiniz. biz 1995 yılında ırakla, pakistanla aynı gelişmişlik düzeyinde olan ülkelerdik. siz diyorsunuz ya yıllar geçmiş illa ki gelişme olacak bu hükümetle ilgili değil diyorsunuz. aynı seviyede olduğumuz o ülkelerin suyu olmayan elektriği olmayan bölgeleri var açın bir araştırın. yani biz standart gelişmenin haricinde ekstra gelişme yaşadık.öyle görüntülü görüşmeyide hükümet buldu deyip olayı sulandırma. avrupanın en büyük yoğun bakım yatağına sahip hastanesini bu hükümet yaptı. fransa maskeyi halktan topluyor. evet biz o zamanlar içmeye su bulamazken avrupa havuzlarda su ile oynuyordu. şimdi avrupa hasta yatıracak hastane bulamıyor takacak maske bulamıyor ama biz çok şükür hastanelerimizle ekipmanlarımızla bir numarayız . avrupayı bile solladık hizmet anlayışında. eğer senin zihniyetin devam ediyor olsa o basite aldığın suyu bile bulamazdık. o bahsettiğin teknoloji devrimin bile olsa içmeye su bulamazdın.
offff hep aynı muhabbet yaaa ne baydınız 20 yıl önce cep telefonları ile görüntülü görüşelemiyordu onu da bunlar yaptı 30 yıl önce tv yoktu şimdi netflix var onu da bunlar yaptı hasta mısınız ya?Dünya çapındaki tüm gelişmelerden bunlara övgüler yağdırnmak nedir?Bıktırdınız ya,sürekli 30-40-50 yıl öncesi ile kıyas yapıp aman ne kadar harikayız demek nedir?Okudum eğitim asldık kendimizi geliştirdik ülkece kalkındık demek yok sürekli akp yaptı akp yaptı akp yaptı aaaaa yeter ya!....
murattkucukk, 3 ay önce
1 7 Şikayet Et
tbilgi 07 Nisan 2020 19:40
reklam diyenlerden belediye başkanlarının kolilere fotoğraflarını koyanlara, çöp tenekesine bile ismini yazdıranlara da br söz söylemesini bekleriz...burada bari muhalif olmayın diyeceğim de boşa olacak. her şeye pislik atmak bazılarında genetik sanrım.
4 10 Şikayet Et
Darbelimatkap77 07 Nisan 2020 17:34
Bunda bile siyaset, Türk bayrağı koyup göndermek yerine siyasi propaganda...
27 10 Şikayet Et
murattkucukk 07 Nisan 2020 16:31
offff hep aynı muhabbet yaaa ne baydınız 20 yıl önce cep telefonları ile görüntülü görüşelemiyordu onu da bunlar yaptı 30 yıl önce tv yoktu şimdi netflix var onu da bunlar yaptı hasta mısınız ya?Dünya çapındaki tüm gelişmelerden bunlara övgüler yağdırnmak nedir?Bıktırdınız ya,sürekli 30-40-50 yıl öncesi ile kıyas yapıp aman ne kadar harikayız demek nedir?Okudum eğitim asldık kendimizi geliştirdik ülkece kalkındık demek yok sürekli akp yaptı akp yaptı akp yaptı aaaaa yeter ya!....
bu kadar hizmet ediyorsa bırakta siyasi rant elde etsin. siyaset felsefesinin temelinde bu vardır. su bulamadığımız dönemlerden kapı kapı maske dağıtılan döneme geldik. bu muazzam hizmete bu siyasi rant az bile. fransa sağlık bakanı evlerinizdeki maskeleri hastanelere getirin diye açıklama yapıyor. biraz oturup yapılan hizmete şükretmek lazım.
Referai, 3 ay önce
12 21 Şikayet Et
panzerci 07 Nisan 2020 16:17
Yorum yapmıştım ama netin azizliğine uğradım paylaşılmadı sanırım. Şöyle bir yorumlara baktım da kimi poşete takılmış kimi üzerinde cumhurbaşkanımızın isminin olmasına takılmış. Allah devletimize milletimize zeval vermesin. Benim takıldığım konu da erzak dağıtma, sipariş teslimi, para dağıtımı gibi başka kurumların yapması gereken işlerin emniyete yaptırılması. Kolonya dağıtım işide emniyete yaptırılıyor. Okadar söylüyorum emniyet personeli vatandaşla en çok muhatap olan en çok temasta bulunan meslek grubu. Dünkü haberde içişleri bakanımızın sayı vermemekle birlikte polislerden korona virüse yakalananlar olduğu yönünde açıklaması vardı bir poliste virüsten dolayı vefat etmiş. Şimdi bu kolonyayı dağıtan emniyet personeli işleri bitince kimlik kkontrolü, üst araması, yol uygulaması gibi asli görevlerini yapacaklar, belkide dağıtımdan önce yaptılar birçok insanla görev gereği muhatap oldular. Allah korusun biri virüse yakalanmış olsa birçok insana bulaştıracak. Bunun için bu dağıtım işlerinin acilen emniyetten alınıp başka memurlara yaptırılmalıdır.
4 12 Şikayet Et
Oguzbeyi01 07 Nisan 2020 15:57
Ülkeye seviye atlattığı tespitine katılıyorum ancak; İyi işler yapıldı diye yapılan her yanlışı görmezden gelmek bizi bir gram ileri götürmez. Senin tezine göre bundan sonra gelecek lider bizi asla ve kata iyi yönetemez. Bilinmesi gereken, bizim doğru tercihlerimiz ülkemizi ve milletimizi ileri götürür. Bu salgın ortaya çıktığı anda maske dağıtımı yapılsa yaşadığımız sorunlar asgariye inerdi. Aklımızı kullanmaya başladığımız an milletin efendi seçtiklerimizin ise bizim hizmetkarımız olduğunu anlarız.
Cumhurbaşkanı siyaseten eleştirilebilir ama ülkeye level atlattığı kesin. Demem o ki Tayyip'ten sonra ülkeyi yönetmek zor çünkü sürekli karşılaştırılacak. Ülkem adına teşekkürler.
Hksdş, 3 ay önce
3 8 Şikayet Et
dogrusoyluyorum 07 Nisan 2020 14:55
Millet can derdindeyken hala böyle bir zamanda bile maske üzerinden reklam mı yapılıyor? Maskelerin parasını devlet mi ödüyor yoksa cb cebinden mi ödüyor? Milletin bilmek hakkı.
19 37 Şikayet Et
Referai 07 Nisan 2020 14:19
güzel söylediniz. malum zihniyet çinden özel gayretle getirilen ilaçla ilgili kendilerinin yapmadığı hizmetten bile Ulu Önder Atatürkü kullanarak rant elde etmeye çalışıyor. Bırakın da tayyip bey kendi yaptığı hizmetin rantını da yapsın bari.
yarın birgün onu da Atatürk verdi demesinler diye yazmak zorunda kalıyor.
beyzade1071, 3 ay önce
28 25 Şikayet Et
12