turquuaz 08 Nisan 2020 16:52
bu konuyu gündeme getirme konusunda sayın memurlar.net yöneticilerine ayrıca teşekkür ederim..
eşini kaybetmiş ya da boşanmış olup çocuklarının velayetini almış babalar var. babalarıyla yaşayan okulöncesi ve ilköğretim çağındaki bu çocukların bu süreci sağlıklı bir şekilde atlatması için bu durumda olan babalarında idari izinli sayılması elzem bir durumdur. Bu konuda gereken düzenleme bir an önce yapılmalıdır.
turquuaz, 3 ay önce
0 0 Şikayet Et
kamanlarlı 08 Nisan 2020 15:56
yemek tamam da yol parası ödenir demiyor.yazıyı dikkatli okuyalım.eski uygulama devam eder diyor.eski uygulama(sözleşme öncesi)ne ise o devam ediyor.orada da izin rapor halinde yol ücretleri kesiliyor idi.
2 2 Şikayet Et
Mr34 08 Nisan 2020 11:52
Ayın 15 inde maaşı çekip evine götürse devletten iyisi olmayacak
Bu devlet daha ne yapsın? Öğretmen okula dahi gitmez maaş harici ek ders alır İşçi işe gitmez yemek parası alır :)
uye452, 3 ay önce
2 6 Şikayet Et
gercek-nedir 08 Nisan 2020 11:11
Bende sağlık bakanlığında çalışan bir işçi olarak aylık 15 gün 12 saat üzerinden çalışıyorum ve yemek param 75 TL. Şimdi burada evde olan veya idari izinli olanlara yemek ve yol parası verilmesine bende karşıyım bu arada yol parası da günlük 5.23 kuruş. Şimdi hepinize soruyorum. Günlük 12 saat çalışan veya 24 saatte nöbet tutan bizlere gün hesabı üzerinden 5 TL yemek ve 5.23 kuruş yol parası veriyorlar. Şimdi soruyorum sizlere 5 TL ye bir öğünle çalışabilen var mı? Tost bile olmuş 7 TL ve bu bir öğün. Akşam ne yapacak işçi? Ya da gece nöbete kalan? Ayrıca mevkisine göre değişen 5.23 kuruş yol parası. Hadi giderken en iyi ihtimalle 3 TL ye gittin ya dönüşte de 3 TL ödeyeceksin. Ne oldu ? Demek ki; kamuda çalışan işçilerin bu paralarla çalıştığını bilen yok. Ağzı olan yok verilmesin diyor! Tamam kardeşim evde oturana verilmesin ama çalışan bu kamu işçilerinin aldığı günlük tek öğün 5 TL de az desin, insanlar bu tek öğünlük parayla nasıl geçinecekler diye de bizi savunan yok! Size bir iddia da atayım ortaya peki: Okullar kapandı veya tatile girdiği halde, hükümet neden hala ücretli öğretmenlere maaş veriyor. 5 TL den peşinden koştuğunuzu görmek güzel ama bu ücretli öğretmenlere neden ses çıkarmıyorsunuz ve bunun gibi niceleri.
8 5 Şikayet Et
xorcax 08 Nisan 2020 11:11
İdari izindeki işçiye yemek yardımı verilmesi ve yol yardımı kararı tekrar gözden geçirilmelidir.bence o paralar hesaplanip türkiye bizbize yeteriz kampanyasına hibe edilmelidir
16 7 Şikayet Et
karamans 08 Nisan 2020 10:43
Adalet mülkün temeli ... İşe sürekli gitmek mecburiyeti olanlar hem virüs tehlikesiyle karşı karşıya kalacak hemde işe gitmesi için yol masrafı ve yemek masrafı vs yapacak. Ama ne bir ek ücret ne bir kolaylık vs hiçbir şey olmayacak Bir yandan da bir şekilde işe gitmeyenin yemek ücreti bile ödenecek. Benim hakkımı kim ödeyecek. Ben gibi günlük çalışma mecburiyeti olanlar ne yapsın. Adalet Adalet Adalet...
7 12 Şikayet Et
biriyi 08 Nisan 2020 10:32
Yazı net.. Tavsiye kararı tüm izinli olanları kapsamıyor. "Uzaktan ya da dönüşümlü çalışanlar" için ibaresini kimse görmek istemiyor. Nalıncı keseri kendinize göre yorum yapmayınız..
2 14 Şikayet Et
uye452 08 Nisan 2020 09:12
Bu devlet daha ne yapsın? Öğretmen okula dahi gitmez maaş harici ek ders alır İşçi işe gitmez yemek parası alır :)
13 13 Şikayet Et
xorcax 08 Nisan 2020 08:47
binmediği servisin parası bütçeye zarar olur
4 18 Şikayet Et