AlperTungakin 13 Nisan 2020 17:04
Kadrolu personele ilişkin bir resmi yazı var mı, dayanağınız nedir? Bu sizin yorumunuz olmaktan öteye geçmez. Üniversitemle görüştüğümde YÖK'ten yanıt beklediklerini söylediler. Dediğiniz kadar kestirip atılabilecek bir konu olsaydı 1 hafta yanıt mı beklenirdi?
1 2 Şikayet Et
tunkez 13 Nisan 2020 14:33
Memurlar.net merhaba, bu konuda bağlı olduğum kurumun personel daire başkanlığı ile görüştüm. Maalesef kendilerine YÖK'ten bununla ilgili bir yazı gelmediğini ve ÖYP'lilerin yasal sürelerine, kayıt dondursalar bile ek süre ilave edilmeyeceğini söylediler. Kısacası alınan karar ÖYP ve 50d'lileri kapsamıyor denildi. Bu konuda YÖK'ten acilen bir karar almasını bekliyoruz. Çünkü bazı üniversiteler kayıt dondurma işlemine süre kısıtı getirdiler. Sesimizi duyurabilir misiniz?
3 1 Şikayet Et
Omr61 09 Nisan 2020 19:28
Mecliste şuan gündemde olan değişimlerde 35 yaş sınırı geri gelmesi öneriler arasında. Kabul ettirmemek için Twitter dan baskı kurmalıyız.
Memurlar.net yalvarırım sesimizi duyurun 50/d li araştırma görevlilerine çözüm gelmeli. 30 - 35 yaşına gelmiş doktoralı insanlar işsiz kalabiliyor. En azından sözleşmeli pozisyonda doktora sonrası devam edilmeliler. Doktora sürecini aile hayatını etkiliyor.
pdgjk frmsyn, 3 ay önce
3 3 Şikayet Et
vsvs 09 Nisan 2020 14:24
ister 33/a ister 50/d insanları işsiz bırakmak doğru değildir. Sınava girmiş, güvenlik soruşturmaları yapılmış bu insanların hiç değeri yok mu? Her gencin bir onuru var. İlişikleri Üniversiteden kesilen insanlara toplumun bakış açısını yetkililer hiç düşünmüyor mu?. Yetkililer bu şansız insanların sesini duysun.
2 17 Şikayet Et
Baliko 09 Nisan 2020 12:45
Ben YÖK'ü kesinlikle anlamıyorum. Bir akademisyen, işsizlik kaygısı yaşadığı bir ortamda nasıl bağımsız araştırmacı olur? Nasıl fikirlerini özgürce ifade edebilir? Eğerki "inbreeding" yani içten beslenme istemiyorsan, araştırma görevlileri doktorasını bitirdiği üniversitede öğretim üyesi olamaz şartını koyarsın olur biter. Sadece 50d'lileri değil tüm araştırma görevlilerini kapsar ve problem çözülür. Aksi taktirde adamı olan, milletvekili tanıyan, parti teşkilatlarından adam bulanın kadro aldığı, garip anadolu çocuklarının ise kadro bulamayıp dışlandığı bir sistem haline gelirki, şuanda maalesef öyleyiz. Ülkenin saf garip çocuklarına kıymayın, adaleti sağlayın Sayın Yekta SARAÇ.
Memurlarnet merhabalar, Biliyorsunuz taşerondan tutun sözleşmeli personeller vb. diğer tüm çalışanlar kadroya geçtiler. Bir şekilde mali, yasal ve sosyal hakları var. Kimisinin sendikası var. Bir şekilde iş güvenceleri var ve işsiz kalmayı düşünmek yerine işine odaklanıyorlar. Akademide durum içler acısı. Merkezi olarak atanan ÖYP'liler kadrolu, kendini 50/d'lilerden üstün görüp işlerine odaklanabiliyorlar. Aynı şekilde 33/a olarak atanan araştırma görevlileri korkusuzca hayatlarını idame ettiriyor. Gel gelelim 50/d araştırma görevlileri olarak akademide tüm yükleri aynı şekilde sırtlıyoruz, aynı işi yapıyoruz. Ama doktora bitince ilişiğimiz anında kesiliyor. Bu insanların bir yerlerde öğretim üyesi olabilmek için savaşması bile en az 1.5 sene sürüyor. Ev kredisi olanlar, borçlu olanlar, çoluğu çoçuğu olanlar endişe duymaktan korkmaktan başka bir iş yapamıyor. Devletimizin bu adaletsizlikten haberi olması ve düzeltmesi gerekiyor. Bu ayrımcılığı ortadan kaldırması ve 50/d'lilerr kadro vermesi gerekiyor. Bir şekilde o kadroyu 50 yaşına kadar doldurmak değil amaç. Ülkemizdeki sistem hem doktora mezuniyeti sonrası yayın yapılmasını istiyor hem de doktora biter bitmez ilişki kesin diyor. Çok büyük çelişki var. Bir şekilde doktora mezuniyeti alındıktan sonra öğretim üyesi olana dek kadroya müsade edilmeli. Bu durum araştırma görevlisinin bulunduğu bölüm içinde yararlıdır. Ben en basit ve en kırılgan noktaları size yazdım. Aslında üzerinde çalışılsa bir çok büyük sorun ve adaletsizlik söz konusu. Sizden ricamız sesimiz olun. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürü borç biliriz. Saygılar selamlar
mkfzdmr, 3 ay önce
2 19 Şikayet Et
mansurarkadas 09 Nisan 2020 06:26
Bütün lisans lisansüstü ögrencilerin egitim sürelerini 1 dönem uzattim dersin olur biter. Bu ne ya, yok ordaysa şöyle burdaysa böyle, atla devemi. Bu kadar basit bir şeyi uzatmanin anlami ne. Gündem olup şirin gözükmek mi?
4 37 Şikayet Et
Adamin dibi 09 Nisan 2020 04:06
Kayıt dondurunca maaşlar kesiliyorsa hiçbiri kayıt dondurmaz.
3 19 Şikayet Et
mkfzdmr 09 Nisan 2020 00:45
Memurlarnet merhabalar, Biliyorsunuz taşerondan tutun sözleşmeli personeller vb. diğer tüm çalışanlar kadroya geçtiler. Bir şekilde mali, yasal ve sosyal hakları var. Kimisinin sendikası var. Bir şekilde iş güvenceleri var ve işsiz kalmayı düşünmek yerine işine odaklanıyorlar. Akademide durum içler acısı. Merkezi olarak atanan ÖYP'liler kadrolu, kendini 50/d'lilerden üstün görüp işlerine odaklanabiliyorlar. Aynı şekilde 33/a olarak atanan araştırma görevlileri korkusuzca hayatlarını idame ettiriyor. Gel gelelim 50/d araştırma görevlileri olarak akademide tüm yükleri aynı şekilde sırtlıyoruz, aynı işi yapıyoruz. Ama doktora bitince ilişiğimiz anında kesiliyor. Bu insanların bir yerlerde öğretim üyesi olabilmek için savaşması bile en az 1.5 sene sürüyor. Ev kredisi olanlar, borçlu olanlar, çoluğu çoçuğu olanlar endişe duymaktan korkmaktan başka bir iş yapamıyor. Devletimizin bu adaletsizlikten haberi olması ve düzeltmesi gerekiyor. Bu ayrımcılığı ortadan kaldırması ve 50/d'lilerr kadro vermesi gerekiyor. Bir şekilde o kadroyu 50 yaşına kadar doldurmak değil amaç. Ülkemizdeki sistem hem doktora mezuniyeti sonrası yayın yapılmasını istiyor hem de doktora biter bitmez ilişki kesin diyor. Çok büyük çelişki var. Bir şekilde doktora mezuniyeti alındıktan sonra öğretim üyesi olana dek kadroya müsade edilmeli. Bu durum araştırma görevlisinin bulunduğu bölüm içinde yararlıdır. Ben en basit ve en kırılgan noktaları size yazdım. Aslında üzerinde çalışılsa bir çok büyük sorun ve adaletsizlik söz konusu. Sizden ricamız sesimiz olun. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürü borç biliriz. Saygılar selamlar
21 63 Şikayet Et
pdgjk frmsyn 09 Nisan 2020 00:34
Bu yoruma da eksi veriliyorsa eksi veren adam ya çekemeyen bir tiptir. Ya da yediği önünde yemediği arkasında bir tip
18 36 Şikayet Et
pdgjk frmsyn 09 Nisan 2020 00:10
Memurlar.net yalvarırım sesimizi duyurun 50/d li araştırma görevlilerine çözüm gelmeli. 30 - 35 yaşına gelmiş doktoralı insanlar işsiz kalabiliyor. En azından sözleşmeli pozisyonda doktora sonrası devam edilmeliler. Doktora sürecini aile hayatını etkiliyor.
13 80 Şikayet Et