adigemin 08 Nisan 2020 16:54
ben kısaca izahat vereyim "inşallah mayıs başında kurtulacağız." yorumuna eksi verenler bu virüsün türkiyede yayılmasının fetöcülere yani kendi tabirleriyle masum müslümanlara!!!!! yapılan zulümlerin!!! (herhal zulmün ne olduğunuda bilmiyolar) tezahürü olarak Allah tarafından bize bela edilmiş olduğu düşüncesindeler onlara göre Allah bizim belamızı veriyo o yüzden için için nasıl seviniyolar bilemezsin. tabi burada şöyle bi mantık hatası var kendilerine kol kanat geren hamileri babaları almanya amerika yunanistan gibi ülkelerde de bu virüsün olması bu tezlerini saçma sapan hale getiriyo ama bu mantık hatası mantıkları olmadığı için onları çok alakadar etmiyo kendi kendilerine sevindirikler bu aralar
Bu eksi verenleri anlamak mümkün değil ,arkadaş ne güzel demiş mayısta inşallah kurtulacağız,yau adam eksi vermiş bu yoruma,ölmemizimi istiyorsunuz da eksi vermişsiniz bu yoruma hadi bana eksi vemirşsiniz bu yoruma neden eksi verdiniz anlamak mümkün değil
oktyak, 3 ay önce
0 1 Şikayet Et
Ozelegitimcinur 08 Nisan 2020 13:28
Arkadaşlar kaçırdığınız bir şey var vaka sayısının artmasının nedeni test sayısının artmış olması. Önceden misal günde 10 tane yapılıyordu 2 vaka çıkıyordu. Şimdi günde 10.000 tane yapılıyor 2 bin yeni vaka çıkıyor. Sayının bu kadar çok olmasının nedeni yapılan test sayısının da çok fazla artmış olması, bu durum sayı artıyor eyvah daha kötüye gidiyoruz demek değildir. Daha fazla test yapılsın ki daha fazla vakaya ulaşılsın ve bir an önce tüm vakalar kontrol altına alınsın ki daha fazla kişiye bulaşmasın. Ve pozitif çıkan vakaların yakın çevresine temasta bulunduğu kişilere de ters yapılıyor ki onlar da karantinaya alınıyor. Olaya bu açıdan bakarsanız iyiye gittiğini ve daha çabuk herkese ulaşılacağını görürsünüz
2 5 Şikayet Et
edebiyatci22 08 Nisan 2020 12:31
Ülkemle gerçekten gurur duyuyorum. Özellikle sağlık konusunda. Avrupa ülkeleri maske üretemezken, Abd parası olmayan vatandaşına bakmazken birçok Avrupa ülkesi hastasını yatıracak yatağı olmayıp koridorlarında yatırırken yaşlılarına sahip çıkmazken benim ülkemde meslek liselerinde bile kolonya maske üretilip vatandaşa ücretsiz dağıtılıyor. Yurtlar bile tedbiren sağlık alanında yatakhanelere dönüştürüldü. İlaç ve aşı üretme çalışmaları başladı. Alkışlıyorum emeği geçen herkesi
2 3 Şikayet Et
oktyak 08 Nisan 2020 12:05
Bu eksi verenleri anlamak mümkün değil ,arkadaş ne güzel demiş mayısta inşallah kurtulacağız,yau adam eksi vermiş bu yoruma,ölmemizimi istiyorsunuz da eksi vermişsiniz bu yoruma hadi bana eksi vemirşsiniz bu yoruma neden eksi verdiniz anlamak mümkün değil
inşallah mayıs başında kurtulacağız.
Gehengehen, 3 ay önce
0 3 Şikayet Et
oktyak 08 Nisan 2020 09:36
Devlete yardım etmek demek insanı kurtarmak demektir.Devlet izin veriyor haydaaa herkes sanki tatil var pikniğe,bunların yüzünden bizede olan oldu nasıl mı?Adamın ikametgahı izmir ama Manisa da da evi var,kalorifer borusu patlamış yada kötü bir şey olmuş alt kat telefon üstüne telefon,adam özel arabasıyla gidemiyor kendi evine,şehirler arası yasak ,özel arabasında adam zaten izole gideceği evde kendi evi orası da izole,ama gel görki sorumsuzların yüzünden kurunun yanında yaşda yandı,ben benzin alırken benzini koyandan 2 metre uzakta vede maskeyle alıyorum adamın elini depo kapağına bile dokundurmuyorum,elma portakalı sabunlu suyla yıkıyıp duruluyorum,cebimde kolonya taşıyorum,yani demem o ki sorumsuzların yüzünden hepimize yasak geldi herkese selamlar
2 6 Şikayet Et
Umudo28 08 Nisan 2020 00:39
ilacı piyasaya sürmek küresel felaket demek herkes birbirini yer çiğ çiğ o yüzden ufak ufak hastaları tedavı etmek en iyisi yani türkiye gibi bence biz ilacımızı bulduk ağa kim ne derse desin
3 10 Şikayet Et
fetret_06 08 Nisan 2020 00:28
şimdi hastalarımızı akıllı telefonlarımıza yüklenecek programla takip edelim diyoruz iyi güzel de bence bizimkiler yine bunun da bir çaresini bulur. mesela cep telefonunu evde bırakır dışarıya öyle çıkar. hatta gerekirse bir başka cep telefonu alır bunun için. Başka bir mesele daha var ki bu çok daha vahim. ülkemizin her ne kadar yarısından fazlasının akıllı telefonu varsa bile çoğunun(babam tuşlu telefon kullanıyor) akıllı telefonu bile yok. bu durumda bunları nasıl takip edeceksiniz? Bir önerim olur bu noktada. akıllı telefonlara bu programları yükleyeceğimize akıllı bileklikler(kelepçe gibi çıkmayanlardan) yapılarak hastaların hepsinin de bu bileklikleri takması sağlanmalıdır. bunun için aselsan vb kurumlar bunun için destek vermeliler. bu şekilde bu bilekliklerden gelen sinyaller aynı bahsedilen uygulamalardaki gibi sağlıklı insanların telefonuna sinyal göndersin. ona göre kural ihlali yapıp yapmadıkları belli olur bu karantinada kalan kişilerin bu şekilde izole edilmeleri sağlanabilir.
2 8 Şikayet Et
Eagle-suvari 07 Nisan 2020 23:56
Salgının öncelikli hedefi yaşlı kesim. peki niye? bağışıklık sistemi dolayısıyla. Bağışıklık sistemini düşüren etmenler başlıca nedir? Kötü yaşam, stres, sağlıklı beslenememe, yorgun ve uykusuz kalma vesair. Demek istediğim yalnızda nefes darlığını giderme yani entübe etme yeterli bir yol değil demek ki.. O yüzden kan dolaşımı cidden çok önemlidir. Hastayı 14 gün yatırırsanız pardon ama sağlam adamı öldürürsünüz, vücut çalışmaz kan akışı ve oksijenize yeterli gelmez. Kan yıkama metodunu bi-araştıralım saygıdeğer hekimlerimiz.
4 13 Şikayet Et
Gehengehen 07 Nisan 2020 23:56
inşallah mayıs başında kurtulacağız.
7 15 Şikayet Et
Eagle-suvari 07 Nisan 2020 23:42
O değil de visualizer'dan bakıldığında Rusyanın yaklaşık 7 bin enfektesine rağmen kaybın yalnızca 58 olduğu görülüyor. Var bunda bir iş ama ne..? ya saklıyorlar ya tedaviye sahipler. Bir konuda herkes konuşuyorsa ordan sağlıklı bilgi ve buluş ortaya çıkmaz. Evet hekimlerimize inancımız tam ama bir yerde yanlışlık var. Anladığım şu ki bu salgının aşısı değil tedavisi ön planda. Bunun içinde 2 tıbbi yöntem var. 1- Antikor tedavisi(immüglobin) 2- Kendi fikrim olan kan yıkama metodu. (Hitler zamanında kullanılırmış) Çünkü akciğerler işlevini yitirdiği için kanımca yeterli oksijen alamıyor kan dolaşımı.. Belki haddim değil sağlıkçı değilim fakat birde bu yönlerden odaklanın mevzuya kardeşim. Her kafadan aynı sesin varyantları yülseldiği için çözüme uzak kalıyor olabiliriz.
6 16 Şikayet Et
123