seroska 08 Nisan 2020 11:20
3 Liraya eczaneye gelen maske 4e satılınca eczanelere ceza ver. asıl sorumlu tedarikçilere hiç bir yaptırım yok.
2 8 Şikayet Et
kamelya3506 08 Nisan 2020 09:34
dün eczaneye gittim maske satışı yasak dedi elimde bi tane bile maske yoktu eczaneden rica ettim en azından varsa bi tane ücretsiz verin diye asla vermeyip bi de tavır yaptılar markete bile giremedim rica minnet bi marketten rica ettim onlarda da yokmuş kasiyer kendisinde fazla olanı verdi yani bu ezaneler asla vermiyor
1 3 Şikayet Et
Alper Bey 08 Nisan 2020 01:01
Buna siz inandınızmı cidden?
Marketler dağıtacak
omer3855, 3 ay önce
4 9 Şikayet Et
Gezgln 08 Nisan 2020 00:37
Bu adam Turkiyenin bu donemde ki sansidir. iyi ki var.
4 11 Şikayet Et
omer3855 07 Nisan 2020 23:17
Marketler dağıtacak
peki maske lazim olunca nereden temin edecez? marketlere v.b. yerlere maskesiz de girilmiyo..
izmmirr35, 3 ay önce
8 6 Şikayet Et
RachidTAHA 07 Nisan 2020 21:54
Merak ettiğim peki maskeyi nereden bulacağız? fahiş fiyatta olsa 3-4 liraya bir tane alıp işimizi görüyorduk. şimdi ptt nin maske getirmesinimi bekleyeceğiz?
5 26 Şikayet Et
dumman6 07 Nisan 2020 21:32
10 kuruşluk maskeyi 2-3 liraya utanmadan satan marketler, bi zahmet müşteri kaybetmemek için o 10 kuruşluk maskeyi müşteriye girişte versin, her şey para değil ya kardeşim ben ordan alışveriş yapıyorum, dünyanın parasını bırakıyorum kasada, uyduruk bir kullan-at maskeyi de çıkartıp veremeyecekse böyle bir günde batsın onun insanlığı da, esnaflığı da...
peki maske lazim olunca nereden temin edecez? marketlere v.b. yerlere maskesiz de girilmiyo..
izmmirr35, 3 ay önce
1 50 Şikayet Et
LastBreath 07 Nisan 2020 21:28
Hayır öncelikle internet üzerinden satışları engelleyin ondan sonra eczane gibi yerlerden uygun fiyatlardan satılabilir. Asıl engellenmesi gereken online dolandırıcılara bir şey yapmayıp eczanede satış yasaklamak onların kucağına atmaktan başka bir şey değil.
5 18 Şikayet Et
crazyysf 07 Nisan 2020 21:15
Bu karar iyi bir karar. Bu zor günlerde fahiş fiyattan maske satmak da nedir? Fahiş fiyattan satmasalardı normal fiyatlardan satsalardı bu karar alınmazdı.
3 32 Şikayet Et
hector34 07 Nisan 2020 21:05
ya sadece eczanelerde satış olsun,fiyatı da 25 kuruş falan olsun..ptt den ne zaman gelecek ?bu süreçte dışarı çıkmayacak mıyız..
2 48 Şikayet Et
12