Brkctn 08 Nisan 2020 08:30
Bu yazdıklarımı eksileyen zihniyet bütün uyarılara rağmen evde durmayan yüzsüz zihniyetidir. Net!!
Şu duruma gelirken ve geldiğimiz nokta itibarıyla hala umursamazca sokağa çıkan, üzerine bir de yakalanınca tehdit eden zihniyetler yüzünden çok duyarlı insanlarımız zarar görüyor. Üzerine yetmiyor emekçi sağlık çalışanlarına yük veriyorlar yakında bu gidişle sağlık sistemini bu virüsten daha zararlı olan varlıklar çökertecek. Bu umursamazları güvenlik güçleri para cezası yerine hastane de çalışma cezası versin bakalım bir daha adım atabilecekler mi yazıktır yayılmasın diye bunca e
Brkctn, 3 ay önce
6 23 Şikayet Et
ggg27 08 Nisan 2020 03:58
Allah sağlık bakanimizi ve tüm sağlikçilarımızı korusun.
8 51 Şikayet Et
CastMan 07 Nisan 2020 23:32
Şuan stabil duruma gelmeye başladık genel anlamda. Bu da var olan önlemleri biraz daha sıklaştırırsak düşüşe geçicegımız anlamına geliyor.
34 23 Şikayet Et
Emre4124 07 Nisan 2020 22:59
-Mavi renkler testler -Mor renkler ikinci test -Yeşil renkler vaka -Kırmızı renkler ölüm
15 23 Şikayet Et
debug 07 Nisan 2020 21:57
Virüsün bi kısmı umreden dönenlerden yayılmış çok net... Sakarya'nın köylerine bakınca bariz belli oluyor. Yoksa ahmediye'de bekirpaşa'da mahmudiye'de ne işi var bu virüsün kim getircek?
67 114 Şikayet Et
snr0660 07 Nisan 2020 21:46
Harbiden ne anladık maviden yeşilden?
Bu bilim kurulu bildiğimiz bilim kurullarından değil. Anlamazlar lejant dan mejant dan.
bjk_tr_1999, 3 ay önce
23 7 Şikayet Et
adli waka 07 Nisan 2020 21:43
Bence soğukta yaşamıyor bu lanet virüs. Ağrı'da Erzurum'da Kars'ta Ardahanda Muş gibi soğuk memleketlerde yok denecek kadar az.
115 5 Şikayet Et
canbatar 07 Nisan 2020 21:41
Matematiksel bir hesap yapayım kesin tutacak. Her gün ortalama 72 civası insan ölüyor koronadan Nisan ayının bitimine 23 gün var. 23*72=1656 kişi ölmüş olacak Bugün ölen sayıyla toplasak 2381 kişi ölecek. Demedi Demeyin
78 24 Şikayet Et
azizilkerlabtek54 07 Nisan 2020 21:32
Sakarya Zonguldak
8 14 Şikayet Et
bjk_tr_1999 07 Nisan 2020 21:30
Bu bilim kurulu bildiğimiz bilim kurullarından değil. Anlamazlar lejant dan mejant dan.
Haritaların lejantı nerede?
NumlLkScrLk, 3 ay önce
40 23 Şikayet Et
12