hitaFtreM 09 Nisan 2020 15:04
Çünkü video daha önceden süregelen bir muhabbetin ortasından başlıyor. Dikkat ederseniz, mevzuya konu polis ortada bile yok. Daha önce bir şey olmuş ki, komiserle konuşuyorlar. Öncesinde ne olduğunu biliyor muyuz? Bence yargısız infaz yapılıyor ve Memurlar net'in haberi yapış şekli de yanlış. Öncesini bilmediğiniz bir olayın tarafı olmamalısınız.
Olayın öncesi olduğuna ve komutanın haklı olduğuna nerden kanaat getirdin,siz olay yerindemiydiniz???Bi de askerin 24 saat heryerde görevli olduğu hangi kanun maddesidir.Onu da yazarsanız ben merak ettim sayenizde öğrenmiş olurum.
fbselami, 3 ay önce
11 1 Şikayet Et
machingilan 09 Nisan 2020 11:30
Yarbay haklı.
10 4 Şikayet Et
girdap5457 08 Nisan 2020 21:50
Sayın arkadaşlar sistem bir oturmadı ki polis pasif dediniz,amiri pasif dediniz.geçende benim de tasvip etmediğim manisa daki o polis yaşlı amcaya bağırdı diye anında açığa alındı.siz polis haber dinlemiyor mu sanıyorsunuz.işte böyle bir dengeaiz çıkıyor zaten haalen üzerimizdeki bir askeri vesayet korkusunu atamadık.ters işlem yapsaydı polis bakmıssın bir saat sonra bir askeri konvoy haydaa polisler açıkta.işlem yapsan bir türlü yapmasan bir türlü.
2 11 Şikayet Et
xorcax 08 Nisan 2020 20:08
Devlet kurumlarında .çalışanlar veya emeklilerin arasındaki maaş uçurumları kapatılmalıdır.Aynı ünvanlı çalışan memur ve işçi arasında özellikle emeklilikte maaş farkı olmamalıdır.banada aynı şekilde davranılmayacağının garantisi varmı.bu olayda görüldüğü üzere adam maaşının miktarıyla karşısındaki devlet görevlisini nasıl baskı altına alıp ona nasıl hakaret ediyor örnek ortada sonuç olarak Devlet işyerlerinden emekli olanlar arasında enaz alanla ençok alanlar arasında maaş farkları azaltılsın.bu okadarda zor birşey değildir.bir talimata bakar.
2 4 Şikayet Et
Mami33 08 Nisan 2020 19:36
İdam edilsin !!
5 5 Şikayet Et
fbselami 08 Nisan 2020 19:36
Olayın öncesi olduğuna ve komutanın haklı olduğuna nerden kanaat getirdin,siz olay yerindemiydiniz???Bi de askerin 24 saat heryerde görevli olduğu hangi kanun maddesidir.Onu da yazarsanız ben merak ettim sayenizde öğrenmiş olurum.
Bence olayın öncesi var ve sanırım komutan haklı. Kışla falan da hikaye. Asker 24 saat her yerde görevdedir.
hitaFtreM, 3 ay önce
5 3 Şikayet Et
kamel25D 08 Nisan 2020 17:37
Gerçi öyle bir insandan vatandaş da olmaz ya.!
Adamsın polis kardeşim, senin gibi mert ve işini bilen polislere ihtiyacı var bu memleketin. Yarbaysan kışlada yarbayasın dışarda vatandaş olacaksın.
Temiz dünya, 3 ay önce
3 23 Şikayet Et
elhallac 08 Nisan 2020 17:25
İyi ki rütbesiz vatandaş yok orda, yoksa vay haline o vatandaşın.
5 21 Şikayet Et
hitaFtreM 08 Nisan 2020 17:12
Bence olayın öncesi var ve sanırım komutan haklı. Kışla falan da hikaye. Asker 24 saat her yerde görevdedir.
70 4 Şikayet Et
fbselami 08 Nisan 2020 16:29
Onun rütbesi kışlada geçerli sokakta değil.Ve o şahıs orada görev yapan polislerin rütbelisi değil,kışlasında emri altında bulunan askerlerin rütbelisi.Kışladan,askeri alandan Sokağa çıktığında seni herhangi bir yerde polis durdurduğu,kimlik-ehliyet sorduğu zaman efendi olacaksın.Efendi gibi kimliğini gösterip çekip gideceksin.Efendi gibi olur adam gibi davranırsan hiç bir polis sana zorluk çıkartmaz.
Acaba orada polsisin durduğu şahıs polis olunca da arama yapıyorlar mı,yoksa kimliği göster geç mi yapiyorlar?Karşındaki Resmi bir rütbel
GökhnTeacher, 3 ay önce
8 51 Şikayet Et
1234567891011»