erzurum sehri 09 Nisan 2020 08:18
Her şey hallerle başlar,hatda hayallerin,hayal edilmesiyle başlar.Bize düşen,çalışıp Allah c.c tevekkül etmek,gerisi angarya işler.!!!!
panislamizm Abdülhamit in hayaliydi. I.Dünya Savaşında arapların bizi satışı ile o işlerin olmayacağı anlaşıldı. O zaman ki Osmanlıyla olmadıysa şimdi sittin sene olmaz. Atatürk'ün Enver Paşa ve grubuna turancılık için hayalcilikten ibaret gerçekliçilikten uzaktır, demesi gibi bende şimdi diyorum ki bu görüş tamamen hayalin hayalidir yani.
theendist, 3 ay önce
1 0 Şikayet Et
Sabırtaşımıyım 08 Nisan 2020 23:53
Sen bu yazdığını bir dilekçe halinde diyanete gönder hemen kabul ederler. Hatta Tüh biz bu zamana kadar böyle bişeyi neden düşünmedik derler. !
Devlet, her şehirde bir FM radyo frekansını kamulaştırsın veya satın alsın. Her şehrin en güney ucundaki caminin imamı, radyodan canlı yayın ile vakit, teravih ve cuma namazlarını kıldırsın. Radyo aracılığıyla camiden o şehre canlı ibadet yayını yapılsın. Cemaatle vakit, teravih ve cuma namazı kılmak isteyen vatandaşlar, evlerinde o radyo frekansını açsın ve eşi ve çoluk çocuğu ile saf tutup radyodaki imama uysun.
Public Officer, 3 ay önce
1 2 Şikayet Et
Deliriş 08 Nisan 2020 23:51
diyanetin sözleri benim icin hic hukmundedir
9 3 Şikayet Et
theendist 08 Nisan 2020 23:51
panislamizm Abdülhamit in hayaliydi. I.Dünya Savaşında arapların bizi satışı ile o işlerin olmayacağı anlaşıldı. O zaman ki Osmanlıyla olmadıysa şimdi sittin sene olmaz. Atatürk'ün Enver Paşa ve grubuna turancılık için hayalcilikten ibaret gerçekliçilikten uzaktır, demesi gibi bende şimdi diyorum ki bu görüş tamamen hayalin hayalidir yani.
Eyvallah,iyi dileklerin içinde teşekkür ederim.Fatih istanbulu feth etmeden önce hayal etdi,sonra çalıştı ve hayaline kavuştu.Allahın izniyle bizimde hayalimiz bir gün dünyadaki islam devletlerinin milli görüş etrafında toplanması ve cihanda yeniden Müslüman,Türk devletinin hakim olacağı bir hülyasındayız.İnşaAllah bu devri görecek kadar ömür verir bizlere..
erzurum sehri, 3 ay önce
0 6 Şikayet Et
xorcax 08 Nisan 2020 23:10
birde şu bir makama gelmek için torpil yapanları ve yaptıranların ahiretteki durumu hakkında vatandaşı bilgilendirseniz çok hoş olur.
0 19 Şikayet Et
Public Officer 08 Nisan 2020 18:52
Devlet, her şehirde bir FM radyo frekansını kamulaştırsın veya satın alsın. Her şehrin en güney ucundaki caminin imamı, radyodan canlı yayın ile vakit, teravih ve cuma namazlarını kıldırsın. Radyo aracılığıyla camiden o şehre canlı ibadet yayını yapılsın. Cemaatle vakit, teravih ve cuma namazı kılmak isteyen vatandaşlar, evlerinde o radyo frekansını açsın ve eşi ve çoluk çocuğu ile saf tutup radyodaki imama uysun.
24 10 Şikayet Et
erzurum sehri 08 Nisan 2020 17:39
Eyvallah,iyi dileklerin içinde teşekkür ederim.Fatih istanbulu feth etmeden önce hayal etdi,sonra çalıştı ve hayaline kavuştu.Allahın izniyle bizimde hayalimiz bir gün dünyadaki islam devletlerinin milli görüş etrafında toplanması ve cihanda yeniden Müslüman,Türk devletinin hakim olacağı bir hülyasındayız.İnşaAllah bu devri görecek kadar ömür verir bizlere..
Kabiliyet dediğin şey de galiba Fatih Erbakan ile fetösüz,pkk sız chp siz,tek başına iktidar olma yolunda çabalamak ve ilk iş olarak da bütün dünyadan faizi kaldırıp yeniden refah partisi merkezli yeni bir dünya düzeni kurmak herhalde.Başarılı ve kabiliyetli günler diliyorum sana..Bu vatana her daim sadık olmuş dadaşlarıma da selamlarımı gönderiyorum.
educated, 3 ay önce
9 1 Şikayet Et
educated 08 Nisan 2020 17:25
Kabiliyet dediğin şey de galiba Fatih Erbakan ile fetösüz,pkk sız chp siz,tek başına iktidar olma yolunda çabalamak ve ilk iş olarak da bütün dünyadan faizi kaldırıp yeniden refah partisi merkezli yeni bir dünya düzeni kurmak herhalde.Başarılı ve kabiliyetli günler diliyorum sana..Bu vatana her daim sadık olmuş dadaşlarıma da selamlarımı gönderiyorum.
Yav hehe ülkede herkes,fetöcü,vatan hayini,pkk lı bir siz düzgün vatan perversiniz,geri kalan hepsini asın gitsin.Ben şahısların borcundan faizinden bahsetmiyorum beytül maldan hazineden faiz lobisine aktardığınız paralardan bahsediyordum ama sen ve senin gibiler her zamanki gibi at gözlüğü taktığınız için anlamak istemiyorsunuz,zorla size anlayış veremeyizki anlayış bir kabiliyettir.!!!!!
erzurum sehri, 3 ay önce
9 0 Şikayet Et
erzurum sehri 08 Nisan 2020 16:26
Yav hehe ülkede herkes,fetöcü,vatan hayini,pkk lı bir siz düzgün vatan perversiniz,geri kalan hepsini asın gitsin.Ben şahısların borcundan faizinden bahsetmiyorum beytül maldan hazineden faiz lobisine aktardığınız paralardan bahsediyordum ama sen ve senin gibiler her zamanki gibi at gözlüğü taktığınız için anlamak istemiyorsunuz,zorla size anlayış veremeyizki anlayış bir kabiliyettir.!!!!!
Farkeden bişey yok..Senin mücadelene sevinenler alkış tutanlar yine pkk,fetö dhkp-c vs bilimum terör örgütleri..Faiz istemeyenler bankaya paralarını faizsiz yatırabilirler ve faizsiz borç verebilirler sorun yok ki. Faizsiz borç almak isteyenler de bu şekilde borç verenlere ulaşıp isteyebilirler.Faiz almak hiçbir ülkede hiçbir bankada zorunlu değil.Bunun için siyasi parti kurmaya hiç gerek yoktu ki.
educated, 3 ay önce
2 9 Şikayet Et
educated 08 Nisan 2020 16:19
Farkeden bişey yok..Senin mücadelene sevinenler alkış tutanlar yine pkk,fetö dhkp-c vs bilimum terör örgütleri..Faiz istemeyenler bankaya paralarını faizsiz yatırabilirler ve faizsiz borç verebilirler sorun yok ki. Faizsiz borç almak isteyenler de bu şekilde borç verenlere ulaşıp isteyebilirler.Faiz almak hiçbir ülkede hiçbir bankada zorunlu değil.Bunun için siyasi parti kurmaya hiç gerek yoktu ki.
ben yeniden refah partiliyim,sen beni saadet partisiyle karıştırdın herhalde çünkü gözün okadar kör olmuşki at gözlüğü taktığınız için erbakan hocamızın safında olanları saadet partililer zannına kapılıyorusnuz işte sizin adaletiniz,sizin vicdani muhasebeniz.ama şunu unutmayın yeniden refah partisi gelecek dertler bitecek,faiz lobisine 18 yılda aktarılan 900 milyar tl hortumu kesilecek,gelir adaletsizliğine son verilip,ülkenin refah payından işçi,memur,asgari ücretli,emekli,çiftci tgoplumun her kesmi hakkını alacak,size inat yapılacak bunlar.milli görüş nizamı aleme damgasını vuracak ve bir gün herkes milli görüşcü olacak.!!!!
erzurum sehri, 3 ay önce
8 1 Şikayet Et
123456