ayla5925 18 Nisan 2020 22:22
Kural kendin için aile için tüm toplum için önemli zaman ekonomi eş değerde kendimizden başliyor bu süreci sabırla gecirmeliyiz
0 0 Şikayet Et
MMG80 09 Nisan 2020 10:46
Hasta adama ooo geçmiş olsun amca diye giderlerse artacak gibi
0 7 Şikayet Et
olayabaksen 09 Nisan 2020 08:17
Nisan 15-20 gibi tepe noktasına ulaşacağımızı daha önceki yorumlarda belirtmiştim artık yavaş yavaş tepe noktasına ulaşıyoruz Nisan sonu Mayıs başı gibi enfekte ve ölüm oranları düşmeye başlar haziran başı ile ortası arası salgın kontrol altına alınır hayat yavaş yavaş normale döner
11 6 Şikayet Et
onder18xxx 09 Nisan 2020 01:11
devletler bu sürecin ne kadar süreceğini kestiremedikleri için durum çok kötüleşmedikçe tamamen sokağa çıkma yasağı ilan edemiyorlar. şuan amaç sağlık sisteminin çökmeden, üretimin tamamen durmadan, sürecin kontrollü devam ettirlmesi. asıl amaç ise ilaç aşı vb için zaman kazanmak.
3 27 Şikayet Et
Xmpclan 09 Nisan 2020 00:27
Hayatını kaybeden vatandaşlarımızın sayısı önemli. Süper güç denen Amerikada bile günde binin üzerinde insan ölüyor. Hal böyleyken ülkemizdeki rakamlara yüksek demek vicdana sığmaz. Corona yokken bile ülkemizde günde çok sayıda insan türlü sebepten ölüyordu. Kusura bakmayın ama kimse ölümsüz değil.Keşke olmasa ama ölüm bir gerçek
45 19 Şikayet Et
mrleon 09 Nisan 2020 00:01
Nasıl bütün ülkelerden iyi oluyoruz kardeşim? Şu anda vaka sayısı en hızlı artan ülkeler arasında üst sıralardayız maalesef. Rakamlara mı inanalım size mi inanalım.
bütün ülkelerden çok iyi durumdayız bana göre belki günlük alışkanlıklar yediğimiz içtiğimiz mesela alkol kullanımı vb örneğin ayakkabı ile eve girmiyoruz gibi yaşam tarzımızdan dolayı bu virüs bize fazla etki etmeyecek belki çoğumuzda bu virüs var ve hissetmeden atlatıyoruz inşallah kısa sürede söner ve kurtuluruz
shark21, 3 ay önce
7 31 Şikayet Et
blue_010 08 Nisan 2020 23:53
sağlık bakanının açıklamasına sahte mi diyorsun. ne içtin sen bi söyle de biz de içelim
Sahte haber inanmayın hükümeti kötü göstermek için yapılıyor, ulu liderimiz her türlü tedbiri aldı, hainler sizi!!!
Darbelimatkap77, 3 ay önce
7 10 Şikayet Et
TolgahanVeDansGrubu 08 Nisan 2020 23:40
Dünyada olan hep fakire oluyor zengin çıkmasada dışarı aşı bulunana kadar 1-2 yıl paraları yeter onlara fakir adam napsın mecburiyet mecburiyet mecburiyetten bu dünya zenginlerin dünyası
3 35 Şikayet Et
Darbelimatkap77 08 Nisan 2020 23:39
Sahte haber inanmayın hükümeti kötü göstermek için yapılıyor, ulu liderimiz her türlü tedbiri aldı, hainler sizi!!!
38 10 Şikayet Et
al.em.de 08 Nisan 2020 23:28
Yahu neymiş bu sokağa çıkma yasağı isteği.. Ağzımızdan bi iyi cümle çıksın daa.. Nedir bu sayılarla kendimizi tatmin etme güdüsü.. Ölüm ve vaka sayısı mesela kaç olsun bu salgının sonunda????????? Haydi iyi eksilemeler...
33 9 Şikayet Et
1234