DoksanıncıKöyden 09 Nisan 2020 22:57
Artık dijital paraya geçmek istiyor üst akıl!!!
2 3 Şikayet Et
ömür1974 09 Nisan 2020 17:34
En çok mikrop zaten buralarda barınıyor her gün hatta her saat başı dezenfekte edilmesi gerekir.
0 5 Şikayet Et
salim nizan 09 Nisan 2020 13:29
7 gün süre çok değilmi? bence sorun bankamatikten sonraki süreçte yaşanıyor zaten..
1 12 Şikayet Et
fetret_06 09 Nisan 2020 12:24
bence en güzeli yeni kimliklerdeki çiplere banka bilgileri de kaydedilmeli ve bu şekilde marketlerde bu çipleri okuyacak bir sistem getirilerek harcamasını yapabilmeli.
4 11 Şikayet Et
agoren 09 Nisan 2020 12:16
iyi de tam olarak söylediğin şey var zaten: maaş kartı ve kredi kartı.. daha yenisine gerek yok ki... 10 yıla yakındır neredeyse tüm harcamalarımı maaş kartımdan yapıyorum. Yapılmayacak şey değil.
Herkese ufak bir cihaz verip(virüs olayından bağımsız söylüyorum) bu cihazlarla ödeme yapmak,işlem yapmak çok mu zor.Para kullanımını kaldırmak lazım.Böylece kayıtdışılığın önüne geçebiliriz.
redcard, 3 ay önce
1 11 Şikayet Et
Alkan2323 09 Nisan 2020 12:11
ptt de gişede çalışan memur ne yapsın...
1 17 Şikayet Et