oltu06 09 Nisan 2020 16:59
Biz de eczacıyız burda yapılan yorumlarla gerçeğin alakası yok. 130-135 KDV dahil gelen maskeyi (tüm ürünler faturalıdır) 150 TL'ye; tanesi kdv dahil 2,70 tl ye gelen ürünü 3 TL ye dağıttık. Bir ay önce tanesi 30-50 kuruştu bu maskelerin. Aynı şekilde bir paket eldiveni şuan 40 tl ye dağıtıyoruz ve bize gelişi 35 tl KDV dahil (depoda an itibariyle fiyatı 37,90). Bu fiyat artışından bizler de müzdaribiz ve Allah korkusu olan insan şu durumdan faydalanmaz zaten. Her meslekte olduğu gibi eczacılarda da meslek etiği olmayan insan vardır muhakkak ama bunu tüm eczacılara genellemeyin lütfen.
5 0 Şikayet Et
startmm 09 Nisan 2020 15:40
Arkadaşlar en ufak bir fahis fiyat artışını hemen şikayet edelim. Ben 2 firmayı kolonya fiyatı yüzünden sikayet ettim. Sizde edin karşılaşırsanız. Zaten birçok e ticaret firmasına ceza yazıldı. Onlar halka acımıyor sizde onlara 1 kuruş dahi olsa acımayın. Aman şikayet etsem ne olacak demeyin...
1 9 Şikayet Et
crespo2002 09 Nisan 2020 15:17
eczacılar bu süreçte az buz insanı tokatlamadı.krizi fırsat olarak gördü büyük çoğunluğu.bence artık eczanelerin küçük esnaf olduğunu kabul edip ilaçlarda zincir markette satılmalı.zaten hiç bir eczacı dükkanda durmuyo.bütün hasta insanlar ve devlet eczanelere gereksiz yere dünya kadar komisyon veriyor.marketlerde satılsa çok daha ucuza görülür bu iş.
3 18 Şikayet Et
ankarali.muhendis06 09 Nisan 2020 15:04
magdurlara bakın.... 30 kurusluk maskeyi 5 tl ye hemde fissiz satıp haksız kazanç elde et sonrada magduruz de ...
3 18 Şikayet Et
hobaa78 09 Nisan 2020 12:19
beter olun. utanmadan bir de mağdura yatmışlar. 20 gün önce 15 tl olan eldiveni 45'e satıyorlardı. maske zaten malum. siz dükkanınız kapanmadığına şükretmek yerine, gelmişler ağlıyorlar!!.
6 46 Şikayet Et
Omm677778 09 Nisan 2020 12:18
50 kuruş etmeyen maskeyi 5 TL ye sat günah keçisi olduk de vah vah İnsanlar ihtiyaçtan fazla isterse ona göre adet olarak fazla vermeyin astım çocuğum var 4 tane maskeye 20 TL aldı ama helal etmiyorum
4 43 Şikayet Et
elagoz 09 Nisan 2020 11:51
Geçen hafta mecburen 4 tl ye maske aldım inanin eczacı her maske satışında yüzü gülüyordu ee nede olsa 50 kuruşluk maskeyi 4 t ye satıyor yüzü gülmesin mi?bi de yıprandik diyor iki gözümün çiçeği....
5 44 Şikayet Et
mülteci.01 09 Nisan 2020 11:14
Keşke Ptt den 5 er adet dağıtma yerine sadece eczanelerde belli özellikteki ürünleri belli fiyattan satma zorunluluğu getirilseydi. Her hafta 10 tane maskeyi özel olarak kapımıza kadar getirilmesi hem ptt için büyük külfet hem de israf.. üstelik kargoda yığılma sebepli 15 güne zor gelecek diye ayrı bir telaş oluşacak..
5 23 Şikayet Et
Ugurhandan 09 Nisan 2020 10:47
eczaneden evlere gönderilen maskenin tanesini 5 tl den aldım.pamuklu bezden dikilen maske..umarım vicdanları rahattır.
3 38 Şikayet Et
beyzade1071 09 Nisan 2020 10:29
Eczanelerinde böyle bir ortamda ellerini taşın altına koyması ve kar gözetmemeleri gerekir. İlaç ve medikal firmaları da promosyon verdikleri tatil, takvim, kalem vs. yerine bedava maske dağıtmaları gerekirdi. Her şeyi devletten beklememek gerekli. Biz birlikte olursak bu salgını yeneceğiz. Devlet maske satışını yasakladı ellerinde kaldı maskeler onları bile eczanesine gelen müşterisine ikram etmeli.
5 41 Şikayet Et
1234