Metincan78 10 Nisan 2020 15:05
AÖF okuyanlar hemen eksilemiş. e tabi kolay yoldan hiç çalışmadan cevabı googleden hemen bul yapıştır. işinize gelmez tabi :))) mezun olduktan sonra da ilerde ben lisans mezunuyum diye gezinirsiniz
Aöf şimdi evden online sınav yöntemini yapacak. millet evden internete bağlanıp bi yandan googlede sorunun cevabını arayıp bulurken hemen cevabı yapıştıracak. sonra da okul bitirecek. başta inanmadım ama doğrusu bu... inanmayan araştırabilir
Metincan78, 3 ay önce
0 1 Şikayet Et
hayatixxx 09 Nisan 2020 22:58
çok lazımdı hazırladığı kanun tasarısı, 4 yanlış 1 doğruyu götürme kuralını getirdiniz, herkes sindire sindire dönem geçiyor, bunu kaldırın, milletin hayrına olsun
5 5 Şikayet Et
Metincan78 09 Nisan 2020 22:09
Aöf şimdi evden online sınav yöntemini yapacak. millet evden internete bağlanıp bi yandan googlede sorunun cevabını arayıp bulurken hemen cevabı yapıştıracak. sonra da okul bitirecek. başta inanmadım ama doğrusu bu... inanmayan araştırabilir
9 2 Şikayet Et
Tuncer SUSAM 09 Nisan 2020 20:41
Açık öğretimde belli bir yılda okulu bitirememe ile ilgilide tedbir almak lazım. Örneğin 2 yıllık bir açık öğretim bölümü 6 yılda bitirilmemeli. En fazla 2 katı kadar bir zaman verilmeli. Açık orta, lise, üniversite hepsinde böyle olmalı. Varsa bilmiyorum.
10 2 Şikayet Et
seher27 09 Nisan 2020 11:49
Böyle eğitim olmaz.. Sınırsız şartsız lisans tamamlayanlar, yeni işsiz güçsüz ve atama bekleyen kitleye dönüşür. Yükselmek isteyen sınırlı şartlı güzelce çalışacak sınıfını geçecek ve hakedecek. Bu ülkede eğer işlerin başına ehliyet insan gelmesin diye yöneticilere kızıyorsanız önce kendinizden başlayacaksınız.
Aöf de sınırsız şartsız lisans tamamlama hakkı bekleyen binlerce öğrenci umutla sabırla beklemektedir
xorcax, 3 ay önce
14 20 Şikayet Et
xorcax 09 Nisan 2020 11:34
Aöf de sınırsız şartsız lisans tamamlama hakkı bekleyen binlerce öğrenci umutla sabırla beklemektedir
40 10 Şikayet Et
yoldangecenbiri 09 Nisan 2020 10:18
Sen daha doğru düzgün yazı yazamıyorsun. Güya akademisyensin. Bence mevcut maaş bile birçoğuna fazla
Görevle ilgili resmi araç gereci özel işte kullanmak... Şahsi araç gerecimizi resmi işlerde kullananıyoruz.Devlete ait bir printer var, onu da kendi cebimizden tamir ettiriyor kağıdı toneri kendimiz alıyoruz.
akademisyen 64, 3 ay önce
21 8 Şikayet Et
Neşekurt70 09 Nisan 2020 10:10
Bir kerede vatandaşın hayatını kolaylaştırıcı bir adım atın ya.Açıköğretimde 4 yanlış bir doğruyu götürme kuralını getirdiniz yetmedi iki yıllıkların dört yılı tamamlaması kuralınıda getirdiniz yetmedi ücretinizi düzenli ödeyin kuralı.
19 37 Şikayet Et
muhtesem32 09 Nisan 2020 10:08
Yekta Saraçın kaleminden çıkmış bu tasarı bariz açık , Başkası bu kadar uğraşmaz akademisyenlerle.
16 27 Şikayet Et
akademisyen 64 09 Nisan 2020 09:37
Görevle ilgili resmi araç gereci özel işte kullanmak... Şahsi araç gerecimizi resmi işlerde kullananıyoruz.Devlete ait bir printer var, onu da kendi cebimizden tamir ettiriyor kağıdı toneri kendimiz alıyoruz.
20 33 Şikayet Et