osmantunc 09 Nisan 2020 17:07
Terörden en fazla zarar ve sıkıntı çeken hiç şüphesiz bölgede yaşayan insanlarımızdır.ancak şunu anlamaktan güçlük çekiyorum bu kadar zarar ve sıkıntıyı yaşadıkları halde halen terör örgütüne yardım ve yataklık yapanlara akıl erdiremiyorum,bölgede yaşayan her bir vatandaşın huzur içinde mutlu yaşamak hakkının olduğunun farkına varmalıdırlar.eskiden bölgenin geri kalmışlığı üzerinden siyaset yapanlar bir ölçüde etkili oluyorlardı,ya şimdi devlet en ücra köşesine bile akıl almaz yatırımlar yapmış, yolu, suyu, elektriği ve okulu olmayan yer bırakmamış durumda,ayrıca bunların yanısıra devletten nakti ve ayni yardım almayan insan bırakılmamış durumda.özetle şunu belirtmek isterim ki bölgede yaşayan insanlarımız dahada sıkıntı ve zarar görmek istemiyorlarsa,halkın çoğunluğunu tenzi ederek söylüyorum yardım ve yataklık yapmak yerine devletin yanında güvenlik güçleri ile koordineli bir şekilde terör belasına son vermelidirler.Ayrıca kahpece yapılan saldırıyor kınıyor,hayatını kaypetmiş vatandaşlarımıza Allahtan rahmet yakınlarına baş sağlığı diliyorum
1 6 Şikayet Et
KuşçubaşıEşref 09 Nisan 2020 15:27
Hırsız içeride iken terör bitmez. Meclis'te uzantısı hdp, en büyük destekçisi chp, desteği ile Büyükşehir koltuklarında oturan Ekrem ve Mansur varken PKK bitmez.
13 16 Şikayet Et
hasanpoy2007 09 Nisan 2020 15:05
İçişleri bakanlarının en iyisi.Helal olsun.
2 25 Şikayet Et
Kerem sa 09 Nisan 2020 12:23
siz teröristlere idam cezasını getirmeyeceksiniz sonra lime lime edin diyeceksiniz nasıl oluyor bu?
38 28 Şikayet Et
karasukrs 09 Nisan 2020 11:37
soyun soylansın sayın bakanım ağzından bal damlıyo yakaladıklarımızı dar ağacında sallandırılam edirneden karsa kadar arabanın arkasında iple baplayıp gezdirelim leşlerini.
11 67 Şikayet Et
karetecidöven 09 Nisan 2020 11:25
hdp pkk yı destekliyor, chp hdp yi destekliyor, sözde iyiler portakallar ve bunların destekçileri de chp yi destekliyor. sonuçta da insanlar ölüyor. virüs gibi. virüste bir yere dokunuyorsun diğeri geliyor oraya dokunuyor, o virüsü alıyor öbürüne bulaştırıyor, öbürü de öbürüne bulaştırıyor. bulaştırılan son kişi de ölüyor. virüs en azından görünmüyor, bilinmiyor. burda görünüyor biliniyor olmasına rağmen virüs kadar itina gösterilmiyor.
28 39 Şikayet Et
Ynsemre 09 Nisan 2020 11:05
Güvenlik güçlerimiz, bu işi yapan hainleri en kısa sürede bulup gereken i yapacaktır.
3 77 Şikayet Et
kbtt 09 Nisan 2020 11:03
Sayın Bakan, ülkede her alanda yolsuzluk ve dolandırıcılık da çok yaygınlaştı. bunu da özel bir gayretle, yaptıklarına pişman edecek şekilde siz önleyebilirsiniz. o kadar rahatlar ki 0850 li hat almış veya numarası belli, arayıp dolandırıcılık yapabiliyorlar.
3 55 Şikayet Et
mirc44 09 Nisan 2020 10:56
Rabbim ulu Türk ordusunun yar ve yardımcısı olsun.
7 67 Şikayet Et
karetecidöven 09 Nisan 2020 10:49
sezgin tanrıkulunun kınaması şu şekildedir; her türlü terörü kınıyorum, ya da her türlü şiddeti kınıyorum. tıpkı hdp lilerin her türlü şiddeti kınıyoruz demesi gibi. tıpkı chp lilerin pkk yı kınayıp hdp nin pkk nın siyasi uzantısı olduğunu söylememesi gibi.
18 33 Şikayet Et
123