alagoz-46 10 Nisan 2020 11:30
eğitimin bedava olduğu okullarda haytalık peşindesiniz. Okul bittiğinde dımdızlak kaldığınızda aklınız başınıza geliyor. Ondan sona çabalıyorsunuz yok şu dershane yok bu hoca vs... sonrada suçu hocaya atıyorsunuz.
Bana niye kızıyorsunuz eleştiriye açık olun 12 yıl ingilizce eğitimi alıp ingilizce bilmiyorun matematik fizik kimya biyoloji gibi dersleri liseden sonra para verip dershanede işini hakkıyla yapan öğretmenlerden öğrendim e ozaman aklımda deli sorular oluyor ne gerek var eğitim sistemine bu öğretmenlere madem bana bişey öğretemiyorlar vergi israfindan başka bişey değil
enstante34, 3 ay önce
0 3 Şikayet Et
ahmet-x 09 Nisan 2020 17:18
herkes işini yapıyor. öğretmenlerde kendi işini yapar. vasıfsız işçi değil öğretmenler.
Onu bunu bilmem. Bu süreç en çok öğretmenlere yaradı. En çok da sağlıkçılar ve kolluk kuvveti yıpranıyor. Biran önce öğretmenlerimizi bu sürece dahil etmeli. Bana tepki gösterecek öğretmen çok olur ama evde otura otura da bu iş olmaz. Sahaya indirmeli hocalarımızı
neşter61, 3 ay önce
18 46 Şikayet Et
ice1987 09 Nisan 2020 15:36
Utanmadan eleştiriye açık ol diyorsun. Şu durumda ben sağlıkçı polis askere ek ücret ödense ki ben olsam çift maaş verirdim hakediyorlar. Söylesem neden veriyorsunuz zaten görevleri desem eleştiri değil bu kıskançlık edepsizlik olur. Herkesin bir görevi ve süresi var. Ben şuan çalışamıyorum. Tabiki çocuklar için üzücü şuan için elden gelen birşey yok. Elimden gelse yasak ilan edip eve erzak depolayan 2 3 haftada kurtulun derdim ama onu yapacak ne gücüm ne param var
2 32 Şikayet Et
Fatih ö 09 Nisan 2020 15:16
İdrak 2000 sen kolonyayı fazla kullanma Bence
42 5 Şikayet Et
idrak2000 09 Nisan 2020 13:01
Millet kafayı yedi iyice evde hapis hayatı yaşıyoruz bunun adına tatil diyorlar.okula açılınca yapılmayan dersler yapılacak her şey birbirine girecek çocuklar yorulacak bütün bu kaosu yine bizim sayemizde atlatacaksınız yoruma bak en çok öğretmene yaramış bu kadar emeği boşa giden meslek yoktur.
11 136 Şikayet Et
JackSparow... 09 Nisan 2020 11:47
Ne yapsınlar cerrahpaşaya gidip ameliyata mı girsinler ? Yiyorsa gönderin çocuğunuzu okula bizde gidelim ders yapsınlar . Yazın telafi eğitimi yapacaklar göreceğiz o zaman okula mı tatile mi göndereceksiniz çocuklarınızı .
Onu bunu bilmem. Bu süreç en çok öğretmenlere yaradı. En çok da sağlıkçılar ve kolluk kuvveti yıpranıyor. Biran önce öğretmenlerimizi bu sürece dahil etmeli. Bana tepki gösterecek öğretmen çok olur ama evde otura otura da bu iş olmaz. Sahaya indirmeli hocalarımızı
neşter61, 3 ay önce
27 161 Şikayet Et
Kagiş 09 Nisan 2020 11:44
Müthiş bir tespit! Bravo. Niye daha önce düşünemedik ki!? Yahu norm fazlalığı nedir, önce onu bir araştırın! Fikir sahibi olmadan önce bilgi sahibi olalım.Norm fazlası öğretmen de derse girer ve ihtiyaç olan yere kaydırılır maaş karşılığı alması gereken ders verilir.Genelleme yapmayın!
On binlerce öğretmen alınıyor atandıkları gün çoğu norm fazlası e bu adamlar dersi bile dolduramiyor oturdukları yerden maaş alıyorlar
ayberk33, 3 ay önce
15 90 Şikayet Et
yeninesilegitmen 09 Nisan 2020 11:30
İkisini de yapamadığınıza göre bayağı kapasitesizsiniz.
İnsanlar bı NASA nın uzay deneylerinde yatarak para kazanıyor bide bizim ülkede öğretmen olarak
enstante34, 3 ay önce
12 140 Şikayet Et
ayberk33 09 Nisan 2020 11:29
On binlerce öğretmen alınıyor atandıkları gün çoğu norm fazlası e bu adamlar dersi bile dolduramiyor oturdukları yerden maaş alıyorlar
162 16 Şikayet Et