xorcax 09 Nisan 2020 13:59
vah vah ne günlere geldik. üzüntü duyduk
1 6 Şikayet Et
Masum mazlum 09 Nisan 2020 13:49
eeeee ne demişler, sana vali olamazsın demedik biz. adam olamazsın ve bunu da ıspatlamış. Makamlar insanları adam etmezler, o nedenler makamlara "ADAM" olanlar atanmalı ki o makamın hakkı verilmiş olsun.
1 12 Şikayet Et
hobaa78 09 Nisan 2020 12:21
her yerde bunlar. devletin tüm kurumlarında, bunun gibi tipler var. vasıf hikaye. yeter ki biat etsinler. temel şart bu!!. sonuç ortada!!. halka açım diyor; bu geber der. halk açım der, iban verirler. halk açım der, af peşine düşerler. ne fark var ??.
İşte AKP'nin baştacı ettiği bürokratlar... Lafa gelince, Allah, peygamber,Hz Ömer, adalet, Hızır, Hz İbrahim'in sofrası vs ama gerçek niyetleri işte bu. Mücahit idiler müteahhit oldular;Harun gibi geldiler Karun oldular, daha halkın garibanına bakarlar mı?
HASAN-31, 3 ay önce
2 20 Şikayet Et
kamel25D 09 Nisan 2020 11:30
Aç kalmanın nasıl bir şey olduğunu bilmediği için böyle cevap vermiş ne diyelim Allah ona da taddırsın diyemem acırım.
1 36 Şikayet Et
Storm0671 09 Nisan 2020 11:29
niye görevden alındı o zaman hacı.yinemi hackerların işi ...bence dış güçler
Mal bulmuş mağribi gibi atlamayın hemen. Belli ki hesap Twitter şifresi ele geçirilen ya da Twitter hesabı çalınan kullanıcı durumunda.
xxakadir, 3 ay önce
2 23 Şikayet Et
Derdiya 09 Nisan 2020 11:19
eğitimliler başa bela oluyor.(bir rektörün ifadesi) emme basma tulumba gibi olsunlar yeter. (aksini Erkan Yolaç derdi)
Eğitimin yanında liyakat de şarttır.
ALİYAS, 3 ay önce
1 12 Şikayet Et
xorcax 09 Nisan 2020 11:17
kamuda yenilenme şart
2 15 Şikayet Et
educated 09 Nisan 2020 11:15
Başka kurumlar da duydum. Birisini görevden aldırmak isteyen kişiler sosyal medya üzerinden bi hata yapmış kabul edilemeyecek bi davranış yahut söz söylemiş gibi gösterilip görevden alınması sağlanıyor. Bunu bence bi çete yapıyor olabilir para karşılığı hesaplara erişerek.
17 3 Şikayet Et
Derdiya 09 Nisan 2020 11:12
tüm suç rahmetli Ecevit'in ne diye böylelerini müdür yapıyorsun ki.
7 18 Şikayet Et
ALİYAS 09 Nisan 2020 11:06
Savunma böyle yapılacak anlaşılan...
Mal bulmuş mağribi gibi atlamayın hemen. Belli ki hesap Twitter şifresi ele geçirilen ya da Twitter hesabı çalınan kullanıcı durumunda.
xxakadir, 3 ay önce
1 17 Şikayet Et
12