selo71 10 Nisan 2020 15:07
Yıllardır sınav yaparlar hep katekulle ile idareci seçerler.En son bu güne geldik yine adaletsizlik ön planda.Önceleri yüksek puan aldık, mülakatla elendik, kardeşim yeni 5/6 yıllık bir öğretmenle 20/30 yıllık öğretmenin bilgileri, okuduğunu anlaması sabrı bir olabilir mi?. EK 2 denen bir puan ve hizmet puanı, geçmiş sicilleri bir öğretmenin başarıları idareci atamasında nasıl göz ardı edilebilir.Ehliyet ve liyakat bunun neresinde? Gülünecek haller!!! Anlayacağınız değişen bir şey yok.
5 11 Şikayet Et
albatros52 10 Nisan 2020 00:51
Geçen seneki puanıyla müdür yardımcısı olan bir kişi bu sene sınava girmeden aynı puanla müdürlüğe başvurabilir mi acaba.
19 1 Şikayet Et
akarakas78 10 Nisan 2020 00:40
aynen kullanabilirsiniz. yazılı sınav puanı 3 yıl geçerli..Mülakatta alınan puan değil..
sadece yazılı sınav 3 yıl geçerli mükatla değil..
akarakas78, 3 ay önce
2 2 Şikayet Et
akarakas78 10 Nisan 2020 00:10
sadece yazılı sınav 3 yıl geçerli mükatla değil..
Sınavın üç yıl geçerli olduğu belirtiliyor. Acaba mülakat ortalamasıyla hesaplanmış puan mı üç yıl geçerli yoksa sadece yazılı sınav puanımı. Diyelim ki mülakata girdim ancak tercih yapmadım, seneye de puanımı kullanabilir miyim?
Anilspsl, 3 ay önce
0 1 Şikayet Et
akarakas78 10 Nisan 2020 00:09
geçen sene sınava girdim 75 puan aldım bu sene girmeyeceğim dedim ve girmedim..ne gereği var her sene sınava....200_300 tl sınav ücreti alıyorlar adeta soygun..böyle bir sınavdan yüksek puan almak zaten zor garip bir sınav çünkü..
5 4 Şikayet Et
akarakas78 10 Nisan 2020 00:07
idareciler şimdi okulda derken yanılıyorsunuz okulda sadece 1 idareci kalıyor..anlayacağınız sırayla gidip geliyorlar..örneğin 1 hafta arayla gibi
70 puan almisim iyi anladığım kadariyla fakat idareciligin hiç cazibesi yok. Misal öğretmenler evde idareciler okulda bu dönemde o da ek ders alıyor o da.
albatros52, 3 ay önce
9 1 Şikayet Et
albatros52 09 Nisan 2020 23:39
70 puan almisim iyi anladığım kadariyla fakat idareciligin hiç cazibesi yok. Misal öğretmenler evde idareciler okulda bu dönemde o da ek ders alıyor o da.
3 10 Şikayet Et
cebel 09 Nisan 2020 20:10
değerli meslektaşım, sizi tebrik ederim. umarım çabanızın karşılığını alırsınız. o kadar birbiriyle uğraşan millet oldu bu millet ki sizin başarınızı da kabullenemiyor.
Yazdığınızla ilgili olarak cevap hakkı doğduğu için.Hukuk mezunu olarak burada yazan sadece benim.
mert77777, 3 ay önce
1 4 Şikayet Et
mert77777 09 Nisan 2020 18:45
Yazdığınızla ilgili olarak cevap hakkı doğduğu için.Hukuk mezunu olarak burada yazan sadece benim.
yaşınız ve eğitiminiz beni ilgilendirmiyor. bana neden yazıyorsun?
Yetkilibakan, 3 ay önce
5 2 Şikayet Et
Yetkilibakan 09 Nisan 2020 18:25
yaşınız ve eğitiminiz beni ilgilendirmiyor. bana neden yazıyorsun?
Hukuk mezunu olarak asıl vurgulamak istediğim hukuk mülakatlarındaki durumumdu.41 yaşındayım 5 yıldır hiç sınava girmedim.
mert77777, 3 ay önce
7 2 Şikayet Et
123