mühendisgıda 10 Nisan 2020 00:18
katılıyorum , anne babalarına mutlaka izin verilmeli ki bu çocukları kaybetmeyelim. zaten kuzucuklar hastalık konusunda çok daha zayıflar hepimizden :( umarım bunu da düşünen birileri çıkar . anne baba çalışan çocuklar da var içlerinde , nene-dede hiç baş edemez , bakıcılar bıraktı , eğitim merkezleri kapandı.. özel bir aksiyon alınmalı , memurlar.net haber yapmalı , tam zamanı
Kamudaki özel gereksinimi olan çocukların babalarına idari izinli sayılması gerektiğini düşünüyorum.çünkü bu çocuklar adı üzerinde özel gereksinimi olan çocuklar. Bu çocuklarda bulaşı çok daha tehlikeli.
EfeÖzdemir, 3 ay önce
0 9 Şikayet Et
Ğilebaşlamaz 09 Nisan 2020 19:21
Düşünenlerden ve bunu işleme koyanlardan Allah razı olsun.
0 12 Şikayet Et
mavigözlüm 09 Nisan 2020 17:41
çocuklarımla beraber ilden ile gitmek için başvuru yaptım izne gerek yok dediler. inşallah sıkıntı olmaz.
0 13 Şikayet Et
agoren 09 Nisan 2020 16:14
Rabbimiz şifa versin. Sizlere kolaylık versin. Ülkemiz zor bir süreçten geçiyor. Hasta ve yaşlılarımızın hürmetine bu belayı def etsin Allah. Amin.
Otizmli bir çocuk babası olarak kaç gündür beklediğim bir haberdi. Evde tutmak imkansız hale geldi sadece kendine zarar vermesin kafasını duvarlara vurmasın diye uğraşıyorum
osmanka, 3 ay önce
0 41 Şikayet Et
Ahmetyoz. 09 Nisan 2020 16:11
Devletimiz yine büyüklüğünü gösterdi.Sayın bakanımız başta olmak üzere katkı sunan herkese teşekkürler...
1 26 Şikayet Et
magnum_2323 09 Nisan 2020 16:00
Bütün çocuklar için en azindan araba ile gezintiye izin verilmesi gerekli.
9 31 Şikayet Et
osmanka 09 Nisan 2020 15:58