aob 06 Mayıs 2020 09:31
bu haksız olarak aldıklarınız hep tırmalayacak. aklına düştükçe aradan yaklaşık bir ay geçmesine rağmen hep beyninin bir köşesinde seni rahatsız edip nefsin cevap vermeye zorlayacak böyle yaşayacaksın. eğer inancın varsa bu haksız ödemenin 82 milyonun yetim hakkının hesabını veremeyecek, kendinizi bu dünyada rahatlatmak için ancak böyle boş boş anlamsız dayanaksız cümleler ile sadece acıyı sızıyı azaltama yolunu seçeceksiniz.
aob denen kişi var mısınız evde oturan tüm öğretmenlerin maaşları sağlık çalışanlarına ve polislere verilsin ne dersiniz sizden böyle girişimler bekliyorum.
ozgndyg, 2 ay önce
1 1 Şikayet Et
ozgndyg 05 Mayıs 2020 20:15
aob denen kişi var mısınız evde oturan tüm öğretmenlerin maaşları sağlık çalışanlarına ve polislere verilsin ne dersiniz sizden böyle girişimler bekliyorum.
senin ahlak eleğin çok genişse yapacak bir şey yok. durum ortada bunu tasvip etmek için etik değerleri yitirmek lazım.
aob, 3 ay önce
1 0 Şikayet Et
ozgndyg 05 Mayıs 2020 20:12
çok haklısınız evde oturup maaş almaktan dışarda neler olduğundan insanların nasıl mağdur olduğundan haberi yok bazılarının. Bende öyle bir kampanya bekliyorum göreve dönemek isteyen öğretmenlere fırsatçı diyenlerden CİMERE de yazacağım. Salgın oldu napalım okul kapalı hakkımız diyecekler kesin. Maaaşlarını şuan çalışan Sağlık personeli ve polislere verilmesi üzerine.
belli ki algı zorluğun var. sana özeline ine yok diye yazdım. durumunu sen biliyorsun dememe rağmen ağzını temizlik kutusuna çevirmişsin yazıklar olsun Allah cc hidayet versin ne diyeyim. seni tekrar ilk okuldan eğitime alma imkanı yok ki. olmayınca olmuyor demek ki fazla zorlamamak lazım. senide böyle kabulleneceğiz çaresiz.
aob, 3 ay önce
1 0 Şikayet Et
ozgndyg 05 Mayıs 2020 20:10
nasıl bir dar kafasınız siz böyle salgın oldu tüm planlar iptal tabi evde oturup maaş aldığınız için bunu bilemezsiniz kafanızı biraz kumdan çıkarında. madem göreve dönmek isteyenler fırsatçı maaş için dönüyor tek düşündüğünüz para değil mi? maaşınızı siz evde otururken çalışan sağlık personeline ve polis arkadaşlara bağışlayın devleti çok düşünüyorsunuzya.
maalesef doğrula bu pazarda alıcı bulmuyor. eviriyor çeviriyorlar ama sonuçta kendilerini kandırdıkların bilmiyorlar.
aob, 3 ay önce
1 0 Şikayet Et
ozgndyg 05 Mayıs 2020 20:07
burada aylıksız izin dönüşünü kendine baya sorun etmiş arkadaşlar var. Onlara cavap vermek itiyorum. Neyi hesaplarsanız hesaplayın Covid-19 unun dünya genelinde pandemi yataracağını kimse bilmiyordu ve herkes mağdur oldu. Fırsatcılık diye nasıl düşündüğünüzü anlamadım.Bir çok kişi gereksiz rapor alırken bazılarınız üşenmeden yazmış 15 tatil yaz tatilinde izni kesip maaş alıp izne ayrılıyor diye. bunu öyle yapan kişiyi şikayet ederek duyarlılığınızı belirtseydiniz. kriz ortamında izne ayrılma nedenlerimiz iptal olmuşken göreve dönmek istememiz fırsatçılık oldu. Bence sizin evde oturup maaş almanızda fırsatçılık. Zaten iki ay tatil 15 tatil bir sürü fırsatçılık yapıyorsunuz. Şuan polis sağlık personeli afad kızılay harıl harıl çalışıyor. Siz kim ne aldı kim ne verdi onun hesabındasınız. Şöyle bir kampanya başlatacağım okul kapalıyken hiç bir öğretmene maaş verilmesin. Ben bir öğrtmen olarak razıyım siz razı mısız? madem bu pandemi de tek fırsatcı biz ilan edildik. İzne ayrılırken düşünseymişiz onu diyen dar kafalar. Geleceği sadece Allah bilir. Bilemedik salgın olacağını bu kadar mağdur olacağımızı.
1 0 Şikayet Et
aob 13 Nisan 2020 09:20
maalesef doğrula bu pazarda alıcı bulmuyor. eviriyor çeviriyorlar ama sonuçta kendilerini kandırdıkların bilmiyorlar.
Öncelikle merhaba bu aylıksız izine ayrılan öğretmenler izin süresince ( yani Haziran ayına kadar) maaş ücret almayacaklarını hesap ederek izine ayrılmıyormu yorumları okudum da birçok aylıksız izine ayrılan demagoji yolunu seçmiş yazık vallahi yazık Eğitimr hazırlık ödeneğini alabilmek için Eylül ayında eğitim öğretim yılı başladığında görev de olmak için okulda olan MEM ler tarafından eğitim hazırlık ödeneği yapıldıktan sonra aylıksız izine ayrılan ve 15 günlük sömestr tatilinde maaş alabilmek için göreve başlayan ve tatil bitince tekrar izin alan ve hazirqn ayı başında maaş alabilmek için koşa koşa göreve başlayan siz öğretmenler değilmiydiniz bu yaygara niye....
visal58, 3 ay önce
10 1 Şikayet Et
aob 13 Nisan 2020 09:17
Kusura bakma senin düzeltecek durumda değilim zamanımda müsait değil. bu sorumluluk benim değil, sorumluluğu olanlara gitmen gerekiyor.
yahu sen ne algısız bir varlıksın takmış bir algıya herkes giydiriyor hala algı diyor. kaç para bağış yaptın kaç.
geldimemmoglu, 3 ay önce
6 0 Şikayet Et
makale44 11 Nisan 2020 11:42
Never kardeş haber değil resmi yazı ve yazı direkt doğum sonrası ücretsiz izin diyor bizimki normal ücretsiz izin ve bir daha telafisi yok başta bozuldu bir hafta sonra tekrar sistemden izinli olduk.Anlayacağın istismar edenlerin yüzünden bizim izin telef oldu.Rabbim inşallah sağlık verirde muhtaç olmayız inşallah
1 3 Şikayet Et