hobaa78 10 Nisan 2020 23:47
ben niye evde yapmak zorundayım. yurt dışına maske göndermek yerine bana göndersinler o maskeyi!!. adama maske yok diyorum hala derdin marketse diyor. şaka mısınız arkadaş.
masken gelene kadar yada tedarik edene kadar kendi maskeni kendin yapabilirsin evde . 3-5 gün 1 hafta gecikecek diye hiç markete gitmiyonm u dışarı çıkmıyonmu yani ? bi bez parçasını dahi bulup portatif kullanabilirsin tabi derdin maskeyse!
Metincan78, 3 ay önce
1 2 Şikayet Et
mucur40 10 Nisan 2020 22:02
Ne zaman kardeşim? Tüm millet hastalanınca mı? Bu illet aylardır var. Ocaktan beri insanlar kavruluyor. Hala bir maske dagitilamadi. Konuşunca eleştiriyor oluyor. Mayıs başına maskeleri alırız. Hele bir vaka sayısı yüz bini aşsın. Niye acele ediyoruz ki?
4 4 Şikayet Et
Habersiz46 10 Nisan 2020 19:27
Maske gelmedi pazartesi işe gitmem gerekiyor bence bir hafta daha sürer maske dağıtılması
3 6 Şikayet Et
sezai0619 10 Nisan 2020 19:20
Bugun yaşadıklarımı anlatayim. Maskem yoktu. Markete ihtiyaçlarımızı almak icin gittim. Bütün marketlere yazi asmışlar maskesiz girmek yasak diye. İçeri girdim maske vermiyoruz dediler. Eczaneye gittim maske yok zaten parayla satamiyoruz dediler. Edevletten ucretsiz dağıtılan maskelerden 5 gun once siparis vermistim hala gelecek. Velhasıl kelam en son mahalle bakkalindan kacakcilik yapıyormuş gibi guc bela bir kac parca bir şeyler alabildim. Ulkemizde malesef once kararlar aliniyor sonra altyapısı hazirlaniyor. Halbuki once maske sorununu çözüp sonra zorunlu yapmaları lazimdi.
2 20 Şikayet Et
liberta33 10 Nisan 2020 19:17
Olsan olsan tiktok hemşiresisindir üslubundan anladığım bu.
Boş konuşuyorsun bosuna dememişim saglamasini yapmış oldun kendinin. yogunbakimda 3.basamak hasta bakıyorum insanlara faydamız bu. kisi kendinin aynasıdır hade yallah yallah
aa izel, 3 ay önce
4 0 Şikayet Et
dolunay58 10 Nisan 2020 17:33
Her geçen gün yeni bi yer söylüyorlar, önce ptt, sonra e devlet, şimdi de eczane. Bakalım haftaya hangi platform ya da mekan belirlenecek..
4 16 Şikayet Et
Socrates85 10 Nisan 2020 16:37
Dağıtım işini belediyeler yapsa daha hızlı ilerler. Özellikle taşra belediyelerinin eli bu sıralar çok boş. Bu iş için biçilmiş kaftan.
3 13 Şikayet Et
emrepomak 10 Nisan 2020 15:52
10 gün için 5 maske yani iki güne bir maske yeterli mi? 10 günlük verildiği için bir vatandaş ayda 3 kez eczaneye gitmek zorunda kalacak buda yoğunluk yaratacak.Ücretsiz dağıtım olsun elbette ama bunun yanında devletin belirleyeceği makul bir ücretle örneğin 50 kuruş gibi zincir marketlerde satılmalıdır.İsteyende makul ücretle satın alır ücretli olduğu içinde insanlar ihtiyacı oranında satın alır.
6 26 Şikayet Et
LHSNR 10 Nisan 2020 15:45
Ben köyden eczaneye ulaşıp da maske alma şansım olmadığına göre verilecek olan bu makalelerden almam mümkün değil.
2 13 Şikayet Et
Ayberkankebut 10 Nisan 2020 15:35
Çok güzel bir hizmet olacak ama bence bu işin başındaki bürokratların görevden alınması lazım, önce ptt dediler olmadı sonra e-devlet şimdi de eczanelerden alacaksınız diyorlar, şimdi 80 milyonluk bir ülkede her hafta posta aracılığıyla kişi başı 5 maske (mali değeri 2 TL) dağıtılabilmesi mümkün müdür değildir, bunu köylü mehmet ağaya sorsalar söylerdi zaten.
4 15 Şikayet Et
123456789