objektif_x 10 Nisan 2020 20:04
Mavi Marmara,bizlere verilmeyen İHA lar,Filistin zulmü... hiçbiri unutulmadı UNUTMAYACAK ;benim bu yardımda kul hakkım varsa bu kararı alan hiçbirine helal etmiyorum
0 7 Şikayet Et
09512601 10 Nisan 2020 16:32
soykırımcı sırbistana, katliamcı israile ver. bunlar filistine katliam olarak geri döner
0 24 Şikayet Et
rocker1978 10 Nisan 2020 15:11
Kuranda bile lanetli bir kavim bu yahudiler, kesinlikle yardım edilmemelidir. Aynı durumda biz olsak bizim ölmemizin şerefine kutlamalar yapardı bunlar
3 36 Şikayet Et
poyraz.0.6 10 Nisan 2020 14:31
Düşün ki senin baba dostunun, ailenin, yada hısım akraban camide iken evini yakmışlar, camisini bombalamış katletmişler. e şimdi parasıyla olsa dahi yardım edecek misin ?!!
parasıylamı acaba ?
xorcax, 3 ay önce
0 32 Şikayet Et
poyraz.0.6 10 Nisan 2020 14:21
İyi hoş tamam da buda o her şart ve durumdur. sizi destekten alıkoyan nedir soru işareti? Bu kadar iyi niyet derken bir başka soru işareti.. ah ah başımıza gelenlere dünden revayız. Kaldı ki bende sizin gibi bir dönem destekte bulunmuştum ama kalp gözüm açıldı. O dönemden sonra hakikatin sır perdesine çoktan uyandım Allah'a hamdolsun. neyse saygılar.
Her şartta ve durumda hükümeti destekleyen biri olarak İsrail'e yardım gönderilmesine kesinlikle karşıyım. Bu kadar iyi niyet de biraz fazla artık.
delikarizma, 3 ay önce
3 21 Şikayet Et
orakenşomaniçi 10 Nisan 2020 14:18
Kardeşlerine yardım gönderiyorlar
8 29 Şikayet Et
salim nizan 10 Nisan 2020 13:56
önce filistinin kapılarını açsınlar, yardım sonra.
16 12 Şikayet Et
Eagle-suvari 10 Nisan 2020 13:43
Müslüman katliamcisi ve canisi Sirbistan'a yardim kararindan sonra şaşirdik mi? ne münasebet. meş'um zata yahudi üstün hizmet madalyasi verenler diyet istemişler .. Efendiler siz gözünüzü kulağinizi tikadikça, gerçeği Hak bilip Allah'a yandaş olmadikça Allah c.c gazabini artiracak.. Bunu ben demiyorum Kur'an-ı Azimüşan diyor. Tarihin ibretli örnekleri ortadadir. İlkin kendi halkinize, acinize-muhtaciniza-garip gurbaniza yardım ise Din-i Mübin'in emridir. Vay onlarin haline. Edin bakalim yardiminizi veselam.
8 93 Şikayet Et
Perito Moreno 10 Nisan 2020 13:01
Türkler tarihin her döneminde Yahudilere el uzatmıştır. Ancak son 50 yılda Türk Yahudi yakınlığını bozmaya çalışan nesil yetiştirdiler.
41 4 Şikayet Et
delikarizma 10 Nisan 2020 12:45
Her şartta ve durumda hükümeti destekleyen biri olarak İsrail'e yardım gönderilmesine kesinlikle karşıyım. Bu kadar iyi niyet de biraz fazla artık.
6 28 Şikayet Et
1234