fatihyavuz25 10 Nisan 2020 14:11
Bu virüsün bana öğrettikleri: 1) İnsanın ne kadar aciz olduğu 2) Allah'ın ne kadar büyük olduğu (yani Allah bela vereceği zaman topa tüfeğe ihtiyaç duymaz, gözle görülmeyen bir virüs ile tüm insanlığı helak edebilir)
5 27 Şikayet Et
omerfarukgökçen 10 Nisan 2020 14:09
memleketim mersinlilerle gurur duyuyorum sayın bakanımız dr.fahrettin koca'yı dinlediler evde kaldılar mutlu ve sağlıklılar evde kalmaya devam türkiyem
1 24 Şikayet Et
nurullah000 10 Nisan 2020 14:06
aman nazar değmesin.
1 26 Şikayet Et
omerfarukgökçen 10 Nisan 2020 13:57
memleketim mersinlilerle gurur duyuyorum sayın bakanımız dr.fahrettin koca'yı dinleyip evde kalanlar huzurlu ve sağlıklılar evde kalmaya devam
3 23 Şikayet Et
E K S E L A N S 10 Nisan 2020 13:31
Mut diyorsunuz da, köyünde bir cenazeye gittik. Merkezden Otomobil ile 3 saat sürdü. (Gazlasan 4 saatte Mersinden Ankara'ya gidilir)Doktor orada çocuklarına dershane bulamazki. Haklı değilmi? Maaş alıyorsada çocukları için alıyor. Millet orada (özellikle yaşlılar) yaylasını yaylayacak ama Doktorun çocuklarının eğitim geleceği eriyip gidecek. Tabii ki 6 ayda bir doktor değişir. Orada çocuklar için eğitim imkanları kısıtlı. Ama Yaşlılar için sağlık ve yayla cenneti.
7 24 Şikayet Et
mutidmanyurdu208 10 Nisan 2020 12:35
Mersin Mut ta ki doktorları buradan kınıyorum. Gelen hastalara (yakınlarım söyledi) bakmıyorlarmış. Mut u da beğenmez hiç biri. 6 ayda bir doktor değişir genelde. Şimdi bu yaptıklarınızın cezasını çekeceksiniz iki güne kalmaz İstanbul a çağırırlar. İhtiyaç var. İstanbul güzel gezin tozun bakalım biraz. Vaktiniz olursa. Allah büyük.
13 32 Şikayet Et
xorcax 10 Nisan 2020 11:44
sokaklarınıza ve caddelerinize temizlik açısından göstermiş olduğunuz itina sizleri türkiye birincisi yapmış durumda tebrikler
5 60 Şikayet Et
mersintarsus 10 Nisan 2020 11:28
Teşekkürler Mersin ve İlçeleri.. Şunu da ekleyelim Mersin Narenciyenin Başkenti. Ülkemizin sebze meyve deposu.. Bol Bol Limon, Portakal, Mandalina yiyoruz C vitamini alıp bağışıklık sistemimizi güçlü tutuyoruz.
10 94 Şikayet Et