vatan15 10 Nisan 2020 21:32
corona bitince maske gelir diyorlarr
1 1 Şikayet Et
murat_0010 10 Nisan 2020 14:33
Gerçekten iki gündür bende çevreme aynı şeyi söylüyorum. burda da sizin yorumunuzu görünce demek ki dedim benim gibi düşünen çok insan var. Sİzinde söylediğiniz gibi bu maskeler marketlerde satılsa 30-50 kuruş hem insanlara kolaylık olur hemde şimdiki gibi nereden nasıl alınacak karmaşası olmazdı. Eczacılar verecek diyorlar ama onlarıda biliyoruz. eczaneler bir maskeye 7,5 tl diyorlardı. Ayrıca çarşı merkezdeki yada yoğun olan eczaneler maske olsa dahi yok diyecekler vatandaşa. bunun yaptırımı olacak mı peki?? Artık birilerin insafına kalacak uygulamalar çok yanlış. madem güzel bir uygulama yapmak istiyorsunuz bunu daha aklı selim düşünerek yapılabilirdi.
Tamam kardeşim devletimiz sağolsun büyük bir devletiz. Ama burda sıkıntı var kardeşim. Bu nasıl bir plan nasıl bir program. A 101 BİM SOk market tüm Türkiye'de şubesi var. Kimse devletten ücretsiz maske talep etmiyor. Ver buralara 25 kuruş 50 kuruş gibi bir ücret belirle. Herkes alışverişe gidince alsın. Millet maske bulamıyor. Koyuyor cebine markete giriyor çıkıyor yine koyuyor cebine nerde koruma hiçbir anlamı kalmadı
sparco0606, 3 ay önce
0 12 Şikayet Et
elif0025 10 Nisan 2020 14:18
Yasaklara kimsenin uyduğu yok sözde maskesiz markete girmek yasak ama bugün şok marketin şubesinde bir sürü maskesiz bir de hem maskesiz hem 65 üstü ihtiyarın teki ters kapıdan çarpa çarpa girdi kimse de ses etmedi...
2 4 Şikayet Et
deniz45 10 Nisan 2020 13:46
kovid-19 a hazırlandık. nasıl hazırlık bu. hep aldatmaca.. insanlar maske bulamıyor, parasıyla alamıyor şuan. markete giremiyen insanlar, marketten çıkan insanların maskelerini kullanıyorlar, bilerek mi yapılıyor bunlar..
6 13 Şikayet Et
tprk38 10 Nisan 2020 13:46
aklın yolu bir
Tamam kardeşim devletimiz sağolsun büyük bir devletiz. Ama burda sıkıntı var kardeşim. Bu nasıl bir plan nasıl bir program. A 101 BİM SOk market tüm Türkiye'de şubesi var. Kimse devletten ücretsiz maske talep etmiyor. Ver buralara 25 kuruş 50 kuruş gibi bir ücret belirle. Herkes alışverişe gidince alsın. Millet maske bulamıyor. Koyuyor cebine markete giriyor çıkıyor yine koyuyor cebine nerde koruma hiçbir anlamı kalmadı
sparco0606, 3 ay önce
0 16 Şikayet Et
sparco0606 10 Nisan 2020 13:43
Tamam kardeşim devletimiz sağolsun büyük bir devletiz. Ama burda sıkıntı var kardeşim. Bu nasıl bir plan nasıl bir program. A 101 BİM SOk market tüm Türkiye'de şubesi var. Kimse devletten ücretsiz maske talep etmiyor. Ver buralara 25 kuruş 50 kuruş gibi bir ücret belirle. Herkes alışverişe gidince alsın. Millet maske bulamıyor. Koyuyor cebine markete giriyor çıkıyor yine koyuyor cebine nerde koruma hiçbir anlamı kalmadı
1 29 Şikayet Et
z.a. 10 Nisan 2020 13:21
Bu yoruma eksi veren şimdilik 21 kişi ne oldu maskelerin vatandaşa ulaşmaya başlamasına üzüldünüz mü? Hayırdır?
evet Postacı sabah getırdi hadı bakalım
ankaragucu 1910, 3 ay önce
6 3 Şikayet Et
tprk38 10 Nisan 2020 13:15
maskesiz markete gidemiyoruz başvuru yapmamıza rağmen beş gün geçti maske gelmedi satışı yasak olduğu için hiç bir yerden temin edemiyoruz eczanelerden alım için de telefona kod henüz gelmedi. maske bulabilmek için market market eczane eczane gezdim. ücretsiz dağıtım elbet faydalı bir uygulama ancak talep çok yetişilmesi mümkün değil o nedenle belirlenen bir fiyat üzerinden satışı da yapılmalı böylece daha kolay temin edilebilir.
2 27 Şikayet Et
neededunne 10 Nisan 2020 13:10
Pttye başvurduk iptal edevlete başvurduk iptal şimdi kod gelecek gidip eczaneden alcaz oda ne zaman buraya gelecek belli değil haftada 5 maskeydi 10 gün olmuş... Şunu marketlerde sattirinda herkes ulaşsın ihtiyacı kadar alsın....
4 24 Şikayet Et
hobaa78 10 Nisan 2020 13:04
bir karar verin yahu!!. nasıl bir plansızlık bu. ptt/e-devlet dediniz. başvurduk. 4 gün oldu gelen giden yok. şimdi eczane diyorsunuz. yahu bir de evde kalın diyorsunuz ama maske almak için evden çık diyorsunuz. dalga mı geçiyorsunuz ??.
5 28 Şikayet Et
12