koçer21 05 Haziran 2020 20:35
EGM de sivil Memur olarak görev yapmaktayım. 1998 de Vekil öğretmen olarak 5 ay çalıştım.sonra 2008 de Emniyete atandım. 1999 da Askere gittim ,18 ay görev yaptım.Geçen ay askerlik borçlanması için Emekli Sandığına müracaat ettim. 20,350 tl. bedel çıkardılar.18 taksit ile ödemek için dilekçe yazdım.Şimdi bu habere göre 2002 yılına kadar hizmetim Askerlik borçlanması ile birlikte 23 ay oluyor. Habere göre en az 3 yıl hizmetin olması gerekiyor. Sayın yönetici bu süreçte ne yapmam lazım. Acil bir yol gösterirseniz çok sevinirim. Aksi taktirde boş yeremi borçlanma yapmış olacağım . Acaba .Şimdiden teşekür ederim...
0 0 Şikayet Et
Nbrk 28 Nisan 2020 05:03
Arkadaşlar ben Çalışma bakanlığına cimerden başvuru yaptım, ayrıca Kamu Denetçiliği Kurumuna başvuru yaptım , bu işin bu şekilde bırakmayalım. Mahkeme yoluna gitmeliyiz !
0 8 Şikayet Et
ozzzden09 27 Nisan 2020 14:37
benim bildiğim daha önceden sigortası yoksa askerlik borçlanması süresi kadar sigorta başlangıç tarihini öne çeker. 15.03.2000 tarihinde ilk olarak sigorta başlangıcı olan kimse 18 ay askerlik borçlanması öderse başlangıç tarihi 15.09.1998 olur ve kademeli geçişe tabi olur ve yıpranmanın tamamını da alır. Eğer böyle değilse zorunlu askerlik hizmeti olmasaydı belki bir işe başlayacaktık.
0 9 Şikayet Et
ozzzden09 27 Nisan 2020 10:46
askere gitmeseydim sigorta başlangıcım 1999 öncesi olacaktı belki bir işe girecektim çalışacaktım. bence askerlik borçlanması hizmet satın alma olarak değerlendirilmemelidir çünkü zorunlu askerlik hizmeti ile normal borçlanma aynı tutulmamalıdır. bu husus belirtilerek dava edilebilir bence.
3 10 Şikayet Et
Mezbey 26 Nisan 2020 22:16
Aynı SGK, 1 günlük sigortası olupta başka hiç bir sigorta yatırmayan kişileri komik paralar yatıttırarak emekli etmedi mi? SGK Uzmanları, neden ortaya çıktı biliyormusunuz? SGK'na başvurduğunuz zaman netice alamıyorsunuz. Ya muhatap bulamıyorsunuz, ya da başından savuyorlar. Emekliğimin yanlış hesaplandığı konusunda dilekçe yazdım. 1 aydan fazla bir süre sonra cevap yazmışlar. Açık zarf içerisinde gönderilen cevapta kurumuna sor diyor. Şaka gibi. Basit bir excel programı ile bile emeklilik hesabı yapılması gerekirken
0 17 Şikayet Et
61-HaruN-61 26 Nisan 2020 18:23
Yıpranmayı neden emekli yaş grubu olan 60 tan indiriyorsunuz. Polisler için emeklilik yaş haddi 55. Kanunda da yıpranmanın yaş grubundan değil yaş haddinden indirileceği yazıyor. Burada bir yanlışlık olmuyor mu acaba. Yaş haddi olan 55 yaşından yıpranmayı düşüp 52 yaşında emekli olması gerekmez mi?
2 31 Şikayet Et
Oyi33 26 Nisan 2020 18:22
Benim durumumda aynı açıklanan konudaki gibi,madem 1999 yılı öncesi askerlik borçlanması emeklilik yaşını etkilemiyor ise neden yıllar önce askerlik borçlanmasını kabul edip, yıllarca PBS de emeklilik yaşını buna göre hesapladılar. Şimdi kalkıp emeklilik yaşını etkilemiyor diyerek emeklilik tarihi 7 yıl geri atıyor. Bir türlü aklım almıyor, Arkadaşlar bu durumu mahkemeye taşımak gerekir diye düşünüyorum ve ben avukat ile görüştüm.Bu konu ile ilgili herhangi bir tebligat yapılır mı?
0 34 Şikayet Et
kamel25D 26 Nisan 2020 16:48
Polis memuru arkadaş memurlar net in cevabına güvenme. 7.5.2019 tarihinde ihraç edilen memur ikramiyesini dava açtı kazandı diye başlık atmış ancak bir hafta olmadı daha şimdide yazmış ikramiye alamaz.?
1 19 Şikayet Et
kamel25D 26 Nisan 2020 16:43
Adalet mi var dediniz . Allah Allah gören varmı, duyan varmı . .. ! ?
2 22 Şikayet Et
o0560o 26 Nisan 2020 16:24
Bu olay hiç vijdana adaletle sığıyor mu? 1999 dan önce 1 gün sigortam olsa 2025 de emekli oluyordum. Şimdi 2032 oldu.. 7 yıl bir anda ileri tarihe attı. Askerliğide borçlanmıştım. Ne değişti şimdi bu olay hangi akla mantığa uygun ben yargının bunu düzeleceğine inanıyorum.. En azından daha önceden verilen hak geri alınmaz.. İlkesi doğrultusunda karar vermeli....
4 37 Şikayet Et
12