alparslanix 17 Mayıs 2020 11:14
Resmi Gazetenin ilgili sayısında yer alan kararına göre; 2019-2020 öğretim yılında görev yapan öğretmenler, koronavirüs salgını nedeniyle eğitim kurumlarının tatil edildiği günlerde üzerlerinde bulunan ek ders görevlerini yapmış sayılarak, ek ders ücretinden yararlandırılacak. Sayın Cumhurbaşkanımız (Reisimiz) da inanıyorum ki akademik camianın ek derslerinin ödenmesine onay verecektir.Kaldi ki akademisyenler online derslerini bilfiil yaptılar.Zaten bazı üniversiteler, ek ders ödemelerini yapıyorlar.Devletimize ve hükümetimize güvenelim.
3 11 Şikayet Et
ibrahim_61 17 Mayıs 2020 02:15
her hukuki olan helal değildir. her hukuki olan vicdani değildir. biri bana getirip hak etmediğim bi 100 tl verse en basitinden hayırdır arkadaş benden bi beklentin mi var kaynağı ne sebebi ne bunun diye sorarım. müslümanlık bunu gerektiriyor. marketten aldığım en basit bir şekerlemenin bile üstüne bakıyorum içinde ne var ne yok diye. yeme içme ve kazanma düzeni koymuş bir dinin mensubuyuz hamdolsun. görevini de hakkıyla yapan gecesini gündüzüne katanlara da tabii ki analarının sütünden daha helal olsun inşaallah. bu sistem hak değil. bir takım aidiyetler gücüyle haksızlık kazanma gibi geldi bana. yapan yapmıyan ayrım gözetmeden alayına bas ödemeyi milyar milyar. oh ne ala memleket. benim 4 farklı tazminatım kesildi kendi isteğimle görev yerim değişikliği olduğu için çünkü fiili çalışmaya ödenen bir alandayım tek bir itiraz dilekçem yok aylık 900 civarı giriyor bana. 2 yıldır hem de. hani alamıyor da hasedinden konuşuyor zannedilmesin. sizin de aldığınız bundan 600 700 fazlası atla deve değil akademiklerin biraz daha fazlası. sonuçta haksa bu da hak. öbürü de hak. fiilen yapana canla baş üstüne ne kadarsa saat sınırı da koymadan öde arkadaşım ona da eyvallah. ama yapmıyana da öde öte yanda da işinden çıkarılan 50 lira çek gelecek belediyeden de çocuklara peynir alacam diye beklesin. bu adaletsizlik yıkar milletleri. tarihte hep böyle olmuştur. başka bir şey demiyorum. anlayan anlamıştır. Allah bu memleketi korusun amin.
9 5 Şikayet Et
Abdullah Temizkan 17 Mayıs 2020 02:14
Madem ödemeyeceksiniz ne diye bize mutlaka ders yapın diye baskı yapıyorsunuz diye sormak istiyorum. Dünyada bilgi bu kadar mı bedava ya da sizin nazarınızda bizim işimiz o kadar mı değersiz? Müteahhitlerin devlet garantili işlerinin paralarını tıkır tıkır ödeyeceksiniz memura gelince eliniz cebinize gitmeyecek. Ben bu saatten sonra neden ders yapayım? Bu durumda etik olarak sınav da yapmamak lazım. Ayrıca bu uzaktan ders için emin olun yüz yüze derse hazırlanmak için harcadığımız zaman ve eforun kat kat fazlasını harcıyoruz. Ödemeyeceklerini baştan söyleseler biz de diğer hocalar gibi yatardık yanımızın üstüne iki tane de materyal yüklerdik sisteme ondan sonrası mevlam kerim der keyfimize bakardık. Bir derse hazırlanmak için sadece kendi araştırmalarımızla yetinmiyor, linkler, görseller araştırıp ekliyor, bir sürü yabancı dilde kaynaklar derliyor, okumalar yapıyor ve bunların üzerine bir de slayt hazırlıyoruz ve tüm bunlar bedava. Kendisinin bir kuruşu kalsa bizden faiziyle birlikte kuruşuna kadar tahsil eden kutsal devletimiz sıra bizim hakkımızı vermeye geldiğinde bir buçuk aydır bize söyleyebileceği bir cümle bile kuramıyor. Beyin göçü işte böyle ilgisizlikten başlıyor ve bu hepsinden daha kötü. Diyanetçilerin yüzde biri kadar değer verilmeyen bir kalabalığa dönüştürüldük. Arkadaş sizden sadaka istemiyoruz alın teri ile verdiğimiz derslere harcadığımız emeğin karşılığını istiyoruz. Hiç değilse vermiyoruz deyin de bari biz de hesabımızı ona göre yapıp kemerleri biraz daha sıkalım.
11 24 Şikayet Et
polumut01-34 17 Mayıs 2020 01:17
Valla üniversitesi hastaneleri daha sağlık çalışanlarına pandemi nedeniyle tavandan yatması gereken performans ödemelerini bile yatırmadı bile kaldı ki ek dersi unutun siz. Bu YÖk memleketin başına bela gibi birşey. YÖK kapatılsın kurumları ilgili bakanlıklara bağlansın bence.
0 10 Şikayet Et
efe330909 16 Mayıs 2020 21:06
Bence ödensede olur ödenmesede ya devlet başa ya kuzgun leşe. Varolsun devletimiz. Sağlık sistemi çok iyi gidiyor yetmez mi.
26 6 Şikayet Et
cinex 16 Mayıs 2020 18:45
1,5 Aydır bekleniyorsa, Maliye Bakanı dahil kimse sorumluluk almak istemiyordur topu cumhurbaşkanlığı makamına havale etmişlerdir. Bakalım cumhurbaşkanımız ne diyecek ona göre belirleyelim diye düşünülüyordur. E Reisin programı zaten dolu ve bir türlü sıra gelemiyordur bunun için. Belki bu haberden sonra bişiler yapılabilir. Bak özel eğitim genel müdürü beyefendi ne diyor; özel okullarda yapılan uzaktan eğitim yüzyüze yapılmıştır olarak kabul edilir ve velilere ücret iadesi yapılmaz diyor ve sorunu çözüyor.
1 19 Şikayet Et
sesimiziduyun 16 Mayıs 2020 17:29
Aksaray üniversitesi uzaktan eğitime geçilmeden önceki gece ödemesini (ikinci öğretim) geçildikten sonrada yapmamış. öğrencisi var olan kontenjanı full dolu bölümlerin öğrencileri eğitim harçlarını yatırmış ama ikinci öğretim ücreti hiç yatmıyormuş öyle deniliyor.
2 8 Şikayet Et
kehkeşanli 16 Mayıs 2020 17:07
MEB, Maliye Bakanlığı ile görüşerek ek ders sorununu çözdü. Hiçbir öğretmeni, hatta usta öğreticileri bile mağdur etmedi. Ancak kimi Rektörler sisteme ders notu, ödev vb yüklemeleri yeterli kabul ederek ek dersleri ödeme kararı alırken kimi rektörler ceplerinden ödeyecekmiş gibi davranarak ödememek için bin dereden su getirmeye çalışıyor. Hatta kimileri normal zamanlarda yaz-kış ödenen lisans üstü eğitime ait uzmanlık ek ders ücretine de el koydu. YÖK, Maliye Bakanlığı ile görüşüp ortak bir uygulama yapmalı ve bu keşmekeşliğe ve keyfiliğe son vermelidir.
2 26 Şikayet Et
haksöyler 16 Mayıs 2020 16:53
Kütahya Dumlupınar Üniversitesinde ek ders ödemeleri eğitim öğretimin normal zamanlarında nasıl ödeme yapılmışsa halen uzaktan verilen eğitim öğretimde de herhangi bir değişiklik yapılmadan aynı kıstaslarla ödemeler yapılmaktadır.
3 38 Şikayet Et
savunmacisivil 16 Mayıs 2020 13:29
Uzaktan eğitim normal eğitim faaliyetlerine göre çok daha uğraştırıcı.Bu hususta hakkını vermek gerekiyor.Birde ders ücreti karşılığında çalışan arkadaşlar gerçekten madur.Meb uzaktan eğitim olmadığı halde odeyebiliyor.demekki ödenebiliyor.
7 55 Şikayet Et
12