crazyysf 22 Mayıs 2020 18:39
Bir kilise de müzik çalamadığın gibi camide de çalamazsın. İnançlara saygılı olun lütfen provakatörlükle bir yere varamazsınız. Chp'ye oy veren seçmen de bu hareketi onaylamaz.
1 0 Şikayet Et
tıbbisekreterlik 22 Mayıs 2020 11:30
Fotoğrafı yarım vermişsiniz admin !!! Kadının ifadesi "müftülüğe haber vereceğime esnaf odasına mı söyleseydim". Yorumcular keşke yazıları okusaydı. "İzmir İl müftülüğü açıklama yapacak mı" diye yazmış.
3 3 Şikayet Et
Yazılımcı190355 22 Mayıs 2020 09:44
Esnaf kundaklayanlara, tacizcilerin dolandırıcıların, sokak ortasında adam bıçaklayanların, kadın dövenlerinkine şaşırmadığın gibi buna da şaşırma
adli kontrol şartıyla serbest kalırsa şaşırmam....!
CAFTO, 2 ay önce
3 4 Şikayet Et
CAFTO 22 Mayıs 2020 01:53
adli kontrol şartıyla serbest kalırsa şaşırmam....!
7 8 Şikayet Et
yalnizzlink 21 Mayıs 2020 23:48
en ağır ceza ile cezalandırılmalı. Ayrıca hücresine 7/24 mehter marşı ve ilahi yayını yapılmalı
15 35 Şikayet Et
xyz123xyz 21 Mayıs 2020 23:31
Bu eylemi yapan provokatörleri öncelikle yakalamak lazım, videosunu paylaşanlarla uğraşılacak olsa bütün haber sitelerinin sahiplerini içeri atmak gerekir, yayınlanmayan mecra kalmadı,
4 19 Şikayet Et
ibrahim_61 21 Mayıs 2020 23:25
din düşmanları cami düşmanları. camileri ahıra çeviren zihniyet bugün de camilerin açılmaması için hükümetimizi iğfal ediyor üstüne türbelerimizde drifr yapıyor lanet müzkler çalıyor üstüne camilerimizin kutsal minarelerinden lanetlik müziklerini çalıyorlar. soru şu bunlara frekansa girme desteği veren uzmanlar kimler? bunlar yakalanacak mı? kamu görevlisiyseler görevlerinden atılacaklar mı?
12 19 Şikayet Et
çarşambalı55 21 Mayıs 2020 23:23
Kutsala yapılan saldırı kabul edilemez. Toplumun sinir uçları ile oynamanın sonu iyi olmaz . Gerek de yok. Her kutsala saygı duymak zorundayız
6 17 Şikayet Et