mahmutyakar 23 Mayıs 2020 08:51
ama öğretmenlerin tatilini bölmeyin!Psikolojileri bozulur.3 ay dır tatildeler bunu en az 6 aya tatmamalmız lazım? olurmu ya 2 saatlik sınav girmeleleri reva mı?( yıpranma payınıda verin,maaşlarını 2 katına çıkarın)her şeyi hak ediyorlar çok yoruluyorlar!onlar olmazsa çökeriz !aman ..aman
139 11 Şikayet Et
etem13 23 Mayıs 2020 08:32
Boş yapmayin, fikriniz yok zikriniz var. Geçen sene başında alınan karar ile her yıl sıfırlanmaya başladı.
meb sınavlarında görevlendirme en düşük puandan başlayarak yapılıyordu. geçen sene baktılar ki torpillilerin puanı çok oldu görev çıkmıyor diye herkesin puanı sıfırlandı. güvenin bu kadar aşındığı yerde her şey sorgulanır.
mugla48, 1 hafta önce
17 6 Şikayet Et
Alex10alec 23 Mayıs 2020 03:42
Sınav görevi cezası olanların cezalarını affedin bu öğretmenlerde görev alsın memurlar net bunu da anasayfadan paylaşın
18 12 Şikayet Et
alivelim44 23 Mayıs 2020 03:38
Bu şuna benziyor bana bu görev hiç çıkmadı istemedimde şimdi zorla verecek 2 tane bebeğim var 70 gündür anamı babamı görmedim isteyipte gitmeyenlere normal şartlarda 1 yıl sınav görevi vermiyor istemeyipte gitmeyenlere ne ceza vereceksiniz 1 yıl sınav görevi vermememi verme zaten koskoca yıl da 3 görev ya veriyon ya vermiyon onuda verme
2 39 Şikayet Et
javelin48 23 Mayıs 2020 00:51
sen bir de seydikemere gel kardeş.dingonun ahırı masum kalır ;))
meb sınavlarında görevlendirme en düşük puandan başlayarak yapılıyordu. geçen sene baktılar ki torpillilerin puanı çok oldu görev çıkmıyor diye herkesin puanı sıfırlandı. güvenin bu kadar aşındığı yerde her şey sorgulanır.
mugla48, 1 hafta önce
2 14 Şikayet Et
mrtrk 23 Mayıs 2020 00:23
kardeş ben tekirdağlıyım memlekete gitmedim. 2 aydır istanbulda durunca ne oldu memlekete gitsem ne fark edecekti. görev verilirse dışarıda olan arkdaşlarda gelip yaparlar. üniversite sınavı için kendim tercih yaptım. görevde çıktı. lgs için tercih yapmadım. çünkü okul seçilmiyor. ayrıca normal bir süreç ile devam etsek bende e-sınav görevleri olduğu için mümkün değil lgs sınavında görevde çıkmazdı
Öğretmenler memleketlerinde tatil yapıyor adamların rahatını bozmayın kardeşim.
muhtesem32, 1 hafta önce
10 18 Şikayet Et
samm84 22 Mayıs 2020 22:58
Ben sınavlarda genelde görev alıyordum. Ama doğum iznim yeni bitti küçük bebeğim var bu yüzden tercih yapmadım. inşallah resen görevlendirmezler. her şekilde gidemeyeceğim çünkü...
5 48 Şikayet Et
smtcglr 22 Mayıs 2020 22:55
eee yanii?
Neden öğretmenler 3 aydır yatıyorlar yazında yatacaklar zaten polis sağlıkçı canla başla çalışırken bunlar yatıyordu.
Hasan407, 1 hafta önce
37 39 Şikayet Et
smtcglr 22 Mayıs 2020 22:53
İnsanlar evden dışarı çıkamıyor ne tatili boş konuşmayı çok seviyorsunuz.
Öğretmenler memleketlerinde tatil yapıyor adamların rahatını bozmayın kardeşim.
muhtesem32, 1 hafta önce
8 94 Şikayet Et
yrhsbnd 22 Mayıs 2020 22:42
Meb'e yazsana talebini. Niye burada boş konuşuyorsun?
Öğretmenler memleketlerinde tatil yapıyor adamların rahatını bozmayın kardeşim.
muhtesem32, 1 hafta önce
7 82 Şikayet Et
1234567