Abuzer-Kadayıf 23 Mayıs 2020 12:56
Şu bilim kurulu denen ekibin üyelerinden gına geldi. Birinin dediğini öbürü yalanlıyor. Kendi içlerinde dahi söz birliği oluşturmayı başaramayan bir topluluk.
2 3 Şikayet Et
mustafa .... 22 Mayıs 2020 22:40
konuşmak için konuşuyorlar bence . ilk günden beri aynı kelimeler dönüp duruyor . farklı hiç birşey yok.
3 6 Şikayet Et
guard 22 Mayıs 2020 18:56
hocam biz artık inanmayı bıraktık bu virüsle alakalı.herzamanki gibi 10 gün önemli ,15 gün önemli :))milyon türlü haberden kafayı yedik.ne yapacagımızı bilemez olduk.en iyisi inanmamak haberlere.
1 24 Şikayet Et
SEVGİ MIKNATISI06 22 Mayıs 2020 18:44
Bize birşey olmaz. :)Çünkü ALLAH bizi daima korur, görüp gözetir.
10 4 Şikayet Et
ibrahim_61 22 Mayıs 2020 17:22
başkanlar saygı değer yorumcular ben çözdüm işi :) belli bir anlaşma var, bir şey var bize doğru yaklaşan g.o.r.a.'daki gibi, bütün dert o şey çarpana kadar aa lay lay lom hübele gübele bizi uyutmak gibi geliyor bana artık. köyün delisi olduğumdan mıdır yoksa gerçekten midir henüz o ayrıma varamadım sanırım oruç vurduğundan işin o kısmını da bayramdan sonra çözücem.
1 9 Şikayet Et
mgvsancak 22 Mayıs 2020 16:28
Maşallah yiğidim Sivaslı mısın sen yoksa?
Demir'den korkan trene binmez gülüm. Korkmuyoruz
Albertcamus20, 1 hafta önce
2 8 Şikayet Et
mechulracül46 22 Mayıs 2020 16:17
özel araçta zaten virüslü kişi olmadığı için klimadan bulaşmaz demiş. Yani özel arabada herkesin kendi ailesi olacağı varsayımla bunu söylemiş. özel arabada virüslü birisi varsa, klimaya ne gerek var. zaten 10-15 dakika sonra bulaşır
Nasil is bu?Aracimdaki kisi virusluyse ozel aracin klimasindan devir daimle bana bulasmiyor mu?Otobusle otomobilin klimasi farkli mi isliyor?
EREKKER, 1 hafta önce
3 6 Şikayet Et
obbesed 22 Mayıs 2020 16:00
bir gün o trene öyle bir bindirirler ki demiri idrak edemeyecek duruma gelirsin. Hayat senin sen bilirsin;)
Demir'den korkan trene binmez gülüm. Korkmuyoruz
Albertcamus20, 1 hafta önce
3 7 Şikayet Et
EREKKER 22 Mayıs 2020 15:51
Nasil is bu?Aracimdaki kisi virusluyse ozel aracin klimasindan devir daimle bana bulasmiyor mu?Otobusle otomobilin klimasi farkli mi isliyor?
11 3 Şikayet Et
İcra Memuruuu 22 Mayıs 2020 15:36
Bilim Kurulu mu Hababam sınıfı mı belli değil. hepsi ayrı telden çalıyor
4 34 Şikayet Et
12