usakli64tr 23 Mayıs 2020 15:20
en azından 30 Eylül tarihine kadar kadroya geçenler diye düzeltilebilir/di
eşimin onayı 17 temmuzda ancak 22 ağustosta işe başlamış görünüyor. 5 gün ile 6 ay fazladan bekleyeceğiz. 2016da atananların tarihi Aralıka kadarken 2017 ağustosla kısıtlı. düzeltilmeli. yoksa mağduriyet yaşanmaya devam edecek. bu haliyle 5 10 kişi anca faydalanabilir mazeret atamasından.
tturk0, 1 hafta önce
1 1 Şikayet Et
madambubu 23 Mayıs 2020 14:15
sormayın hocam çok kişi magdur oluyor bu durumdan ötürü.
eşimin onayı 17 temmuzda ancak 22 ağustosta işe başlamış görünüyor. 5 gün ile 6 ay fazladan bekleyeceğiz. 2016da atananların tarihi Aralıka kadarken 2017 ağustosla kısıtlı. düzeltilmeli. yoksa mağduriyet yaşanmaya devam edecek. bu haliyle 5 10 kişi anca faydalanabilir mazeret atamasından.
tturk0, 1 hafta önce
0 4 Şikayet Et
Kbromer 23 Mayıs 2020 12:40
bir daha iş bekleme de ne demek oluyor. inşallah fen lisesine düşersin de senden zeki parlak öğrenciler seni çalıştırırlar :-:) okul idaresi yönetimi sana göre çalışmalar çıkarır. sen merak etme
İddaya varım! O atamaların okula ulaşması Ağustostan önce olmayacak! Yine atanan öğretmenler mağdur olacak! Sonuçta 20,000 öğretmen bu haksızlığı hiç unutmayacak! Bi daha bu öğretmenlerden iş bekleme!
lise-ogretmen, 1 hafta önce
1 1 Şikayet Et
maraton27 23 Mayıs 2020 09:41
hayırlı olsun
0 5 Şikayet Et
tturk0 23 Mayıs 2020 03:35
eşimin onayı 17 temmuzda ancak 22 ağustosta işe başlamış görünüyor. 5 gün ile 6 ay fazladan bekleyeceğiz. 2016da atananların tarihi Aralıka kadarken 2017 ağustosla kısıtlı. düzeltilmeli. yoksa mağduriyet yaşanmaya devam edecek. bu haliyle 5 10 kişi anca faydalanabilir mazeret atamasından.
2 8 Şikayet Et
Neymar1011 23 Mayıs 2020 03:28
Elif5561 sözlerinde samimiysen gururunda varsa maaşını almazsın! Camianın içindeysen camiayla ilgilen sosyal medyada şov yapma ebaya gir zoom da ders yap.
0 1 Şikayet Et
asd674 23 Mayıs 2020 01:42
Sen daha göreve başlamadan iş yapmamayı kafana koymuşsun işin zor...
İddaya varım! O atamaların okula ulaşması Ağustostan önce olmayacak! Yine atanan öğretmenler mağdur olacak! Sonuçta 20,000 öğretmen bu haksızlığı hiç unutmayacak! Bi daha bu öğretmenlerden iş bekleme!
lise-ogretmen, 1 hafta önce
2 4 Şikayet Et
benögretmenim 23 Mayıs 2020 01:07
Güvenlik soruşturması uygulaması geride kaldı fakat göreve başlama tarihleri yapılan soruşturmaya bağlı olarak iki üç ay uzadı. Çok zor günler geçiriyoruz bugünlerde değil bir gün bir saatin bile değerini en çok anladığımız günlerdeyiz. Hayattayken beraber olmak istiyorum ailemle. Saçlarımda beyazlar belirmeye başladı eşimle ayrı şehirlerde yaşlanıyoruz.
Mazeret atama hakkından temmuzda atanıp güvenlik soruşturmasının uzaması nedeniyle göreve 17 ağustos sonrası başlamak zorunda kalan öğretmenler yararlanamayacaklar. Temmuzda atanan öğretmenlerin neredeyse %99 u eylül ayında göreve başladılar ve ellerinde olmayan sebeplerden dolayı göreve geç başlayıp maddi manevi büyük sorunlar yaşayan öğretmenlerimiz sayılı günler yüzünden koskoca bir dönem daha ailelerinden,sevdiklerinden ayrı kalacaklar ve bu zor günleri üzülerek geçirecekler. Ve her şeyden acısı da... Güvenlik soruşturması artık yapılmıyor.
benögretmenim, 1 hafta önce
2 9 Şikayet Et
insanadayadayi 23 Mayıs 2020 00:01
18 Martta atananlara nasıl böyle konuşabiliyorsunuz aklım almıyor. Bu gençler Mart, en geç Nisan ayında göreve başlayacaklardı. Zaten atandıkları için mecburen mevcut işlerinden istifa ettiler. Gelirleri kalmamıştı, sigortaları yatmıyordu ve devlet doğru olanı yaptı bu gençleri göreve başlatacak. Öğretmen düşmanları başka kapıya. Özel okulum olsaydı öğretmene para vermezdim vs diyenler değil özel okul, tanıtım standı dahi yönetemezsiniz.
6 35 Şikayet Et
lise-ogretmen 22 Mayıs 2020 23:50
İddaya varım! O atamaların okula ulaşması Ağustostan önce olmayacak! Yine atanan öğretmenler mağdur olacak! Sonuçta 20,000 öğretmen bu haksızlığı hiç unutmayacak! Bi daha bu öğretmenlerden iş bekleme!
33 3 Şikayet Et
12345