sakrax 23 Mayıs 2020 12:41
Haberi tam okumadınız galiba Cuma namazları dışarda sosyal mesafede kılınacak öğle ikindi cami içerisinde kılınacak zaten vakit namazları Cuma kadar kalabalık olmadığı için izdiham olmaz
Camilerin kolonsuz olan uygun duvarlarından kırmak suretiyle üç beş tane ilave giriş çıkış kapıları açılması lazım. Bu önemli. Aksi takdirde dar koridorda ayakkabı alıp çıkarken virüs yayılır.
Public Officer, 1 hafta önce
1 3 Şikayet Et
Public Officer 23 Mayıs 2020 09:13
Camilerin kolonsuz olan uygun duvarlarından kırmak suretiyle üç beş tane ilave giriş çıkış kapıları açılması lazım. Bu önemli. Aksi takdirde dar koridorda ayakkabı alıp çıkarken virüs yayılır.
13 1 Şikayet Et
hbmx 23 Mayıs 2020 04:00
İnsallah bu korona belasindan da kurtulacağız. Tedbirlere uyalım.
1 7 Şikayet Et
iMAJJJ TURK 23 Mayıs 2020 02:02
saflar acik olursa araya seytan girer diyenler nasil namaz kilacak ? buna diyanetin cevap vermesi gerek saflar acik ara olursa bisey olur mu ?
17 6 Şikayet Et
ruzigar 23 Mayıs 2020 01:46
Hiç beğenmedim. Olacak iş değil. Bakın tavsiyelerim şöyle: Cuma namazı için Stadyumları ve meydanları tahsis etmek gerekiyor. Camilerin içinde de işaretleme yaparak kimin nerede duracağını belirleyerek içeride ibadete izin vermek gerekiyor. Görevliler cami, stadyum, meydan girişinde kontrolü sağlamalı. Herkes seccadesini getirecek, belirlenen yerde duracak, hocalar hutbe ve iki rekat cuma namazını çok kısa tutarak en geç 10 dk içinde hepsini bitirecek ve cemaat yavaşça dağılacak. Sünnetler evde kılınacak. Bu kadar.
9 6 Şikayet Et
asduskun 23 Mayıs 2020 01:35
Normal maske bile bulamıyoruz ki tıbbi nerden bulalım
6 9 Şikayet Et
romayı yakan adam 23 Mayıs 2020 01:30
Mevsimsel şartlara göre planlama yapılacak. Öncelik açık alan.
Cuma vakti yağmur yağarsa ne olacak?
Arslan7161, 1 hafta önce
4 12 Şikayet Et
Arslan7161 23 Mayıs 2020 00:33
Cuma vakti yağmur yağarsa ne olacak?
17 17 Şikayet Et
Turkuaz-26 23 Mayıs 2020 00:31
Onlar gelmezse sorun da kalmaz... Zaten gelmiyorlar...
Camide virüs çıkarsa bir başka CHP'li tutuklarız maddesini göremedim, sanırım joker
okkalı söz, 1 hafta önce
22 9 Şikayet Et
saraykatibi 23 Mayıs 2020 00:21
gayet güzel tedbirler düşünülmüş.
14 16 Şikayet Et
123