657657ou 29 Mayıs 2020 02:27
koronaya karşı kendi tedbirlerimi yazıyorum: 1- maskesiz ve siperliksiz asla market pazar gitmiyorum.bakın siperlik maskeden daha çok önemli lütfen herkes bir siperlik alsın siperlik damlacıkla yayılmayla birlikte elinizi yüzünüze götürmenizi engelliyor.maskeyi de koruyor doğal olarak ömrünü uzatıyor. 2- dışarda giydiğim kıyafetleri en az bir gün dışarda güneş altında bekletiyorum. 3- arabamda kolonya da var ama ben sabun ve su koydum.dışarı her çıkmam da temas zincirini kırmak için ellerimi sabunluyorum. 4- dışardan aldığımız eşyaları bekletip temizliyorum ve öyle kullanıyorum. 5- saat,takı, kolye aksesuarları iptal ettim. özellikle bayanlara sesleniyorum lütfen takı işini askıya alın bir süre 6- cep telefonu çok ama çok önemli isteyenler streş çekebilir istemeyenler güzel dezenfekte etsin.araba anahtarları güzelce temizliyorum kolonya ile. 7-bozuk paralar ve metal anahtarlar sabunlu suyla yıkıyorum. 8- arabamı kendim temizliyorum 9- 3 ay daha berbere gitmeyin kafamı 3 numaraya kendim kestim... 10- cuma namazlarına asla içeri girmeyeceğim dışarda kendim müstakil kılacağım rabbim affetsin not: bunlar size komik gelebilir ancak ben bir sağlık görevlisiyim.bulaş zincirinin halkası olabilirim.lütfen siperlik konusu çok önemli onu güzel sabunlu suyla yıkamayı unutmayın.
5 5 Şikayet Et
Mimola33 28 Mayıs 2020 23:04
koronalı ilk günleri hatırlayın.bütün planlar 3 aylıktı.bakın 1 haziran ve herşey bitirildi.sizve bu tesadüf mü?tabiki değil.
0 11 Şikayet Et
Htceglcu 28 Mayıs 2020 21:52
hala olayın bilincinde olmayan insanlar varken normalleşme diye diye insanları daha da rahatlattınız da bunun sonu hiç hayra alamet değil. insanlar maske takmıyor, kapalı alanlarda uyarılınca tepki gösterenlere şahit oluyoruz. Her şey geçmiş gitmiş bitmiş gibi davranılıyor. sokağa çıkma yasağı güya ama cadde vs geçtim ara sokaklar bile otoban gibi yani insanlar hep dışarda, işe gidenler hariç tabi. eskiden nüfus sayımı olunca bile sağlık açısından tehlikeli bi durum olmadığı halde yasak olunca sokakta 1 insan bile olmazdı. tedbirler daha sıkı olmalıydı en başından beri, basit uyarılar ve para cezası caydırıcı olmadı. ölü sayısına bile alışıldı, sadece rakamlardan ibaret değerler. bilinçli olanları da bilinçsiz davrananlar yakacak korkum bundan ibaret. umarım yanılırımm
2 21 Şikayet Et
Mimola33 28 Mayıs 2020 21:46
Memurlar net ciddiyetsizliğine bir yenisini ekledi.bu nasıl bir haber başlığı.biliyorum bu mesajıda yayınlamazsınız ama umrumda değil.yakında kimseyi burada bulamayacaksınız.
4 35 Şikayet Et
crazyysf 28 Mayıs 2020 21:25
Memurlar.net bu yorumum bu sefer sana. Test sayısının artması çok da önemli değil. İstersen 100 bin test yap. Ne kadar vaka tespit edildiği daha önemli. 1182 tanı konulmuş. Bu kadar kişi pozitifmiş, bunlar bulaştırabildiğine çoktan bulaştırdı bile. Bu bir iyileşme değil. Bir haftalık ortalama alınınca bu bir duraksamadır. Duraksama sonrası 1 Haziran itibariyle önemli gevşetmeler de olunca(mesela metrolar otobüsler artık dolacak) vaka sayılarının 2-3 haftaya kadar 2-3 binlere çıkması kaçınılmazdır. Devlet diyor ki artarsa yine eski tedbirleri uygularız diyor. Devlet durumu yaşayıp görmek istiyor. Yoğun bakım sayısı da artacak ölümler de artacak. İnşallah ben yanılırım da vakalar da yoğun bakım sayıları da ölümler de düşsün iyice. İnşallah ben yanılırım, yapabileceğim tek şey dua etmek. Bir de burada fikrimi beyan etmek.
4 38 Şikayet Et
civciv kız 28 Mayıs 2020 21:06
Ben şuna inanıyroum bu virüs görüldüğü üzere kronik rahatsızlığı olanları çok kötü etkiliyor orta yaş yada yaşlı farketmez kronik rahatsızlığınız varsa çok çok dikkatli olmak zorundasınız Türkiyede ve dünyada ölenlerin 100 de 95 i bu tür kronik rahatsızlığı olanlar onun dışındakiler anladığım kadarıyla bi şekilde bu virüsü atlatıyor ve bence ülkemizdede binlerce insan bu virüsü taşıdı hastaneye bile gitmeden ama bi şekilde atlattı özetle bütün ülkeler gibi ülkemizde artık bundan emin olduğu için devletimiz benden bu kadar ben tedbirlerimi buraya kadar aldım yaşlılarımı, kronik rahatsızlığı olanları buraya kadara korudum ama ekonomimde bozuldu, sağlıklı insanlarında pskolojisi bozuldu, esnaf bitti onlarıda düşünmem lazım dedi ve yasakları kaldırmaya başladı yine söylüyorum yaşlılarımız ve kronik hastalarımız lütfen çok dikkatli olun evden fazla çıkmayın.
5 28 Şikayet Et
temelbilimler 28 Mayıs 2020 21:05
1 haziranda yasaklar kalkarsa ortalama iki hafta kuluçka süresi haziranın yirmisi gibi günlük 3000 vakayı görürüz nasıl görürüz şuan dışarı acil işim oldugunda çıkıyorum halkın %40 ı hiç maske takmıyor %20 si maske boyunda sigara agızda geziyor bu millet koronayı tanımıyor bilim biyoloji cahili devlete birşey demiyorum ellerinden geleni yaptılar ekonomik olarak devlet memurlari rahat ama özel sektörde çalışanlar zor durumda çogu kişi ev araba kredisi ödüyor yasak devam ederse ekonomi batar burada görev halka düşüyor bir maskeyi dogru kullanmak çok zor olmasa gerek parta bahcede oturmazsaniz denize girmezseniz ölmezsiniz ama korona öldürür
6 40 Şikayet Et
Kamucu-55 28 Mayıs 2020 20:59
Test sayısındaki artışı neden vurguluyorsunuz? Üstelik vaka sayısısının arttığı bir günde?
1 49 Şikayet Et
engin1037484 28 Mayıs 2020 20:50
Haber başlığı harika :):):) çok güldüm :) vaka sayısı kaç hocam :):) test sayısı düne göre artmış vuaaavvv ben şok :):)
2 64 Şikayet Et
crazyysf 28 Mayıs 2020 20:48
Bundan sonra artık insanlara ne kadar sıkı tedbir uygularsan uygula insanlar hep rehavette olacaklar. Çünkü virüse de alıştık. En baştan sıkı sıkıya tedbirler alınmalıydı. 2-3 hafta çok katı tedbirler uygulansaydı ne vaka sayılarımız 160 bine yaklaşırdı ne de bu kadar can kaybı olurdu. Ekonomi ağır kayıplar verir dendi hayır efendim. Candan daha mı kıymetli. 2-3 hafta insanları iflas ettirmezdi. Bizim insanımız elini yastığının altına koyardı gerekirse. Kimse acından ölmezdi. Bundan sonra artık benim pek umudum kalmadı. Malesef virüsle yaşamaya alışacağız artık ve hep maske takacaz sevdiklerimize ulaşamayacğız, yapacak bir şey yok.
2 59 Şikayet Et
12