sacmalıkk 01 Haziran 2020 14:02
idari izinden sonra kuruma geldim %90ı belki %95 i maske takmıyor idareciler dahil ne yapayım ben şimdi mantıklı bir çözümü olan varmı sayın memurlar net siz dahil
0 4 Şikayet Et
enyagmur 01 Haziran 2020 13:24
hanımefendi bırakın sıkıntıdan ağlasın! İleride yararını siz görürsünüz. Ama tersi olduğunda maazallah çocuğunuzu okula gönderirsiniz bir daha gelmez sonsuza kadar. Aşı bulunana kadar bu böyle devam edecek.
Okullar acılmalı,7 yaşında çocuğumu nasıl evde bırakıp yarın ise gideceğim. Evde tek kalmak istemiyor çok üzülüyorum. En azından yaz okulunu açsınlar..
oya79, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
sadece. 01 Haziran 2020 09:58
okullar çocuk bakım evi mi
Okullar acılmalı,7 yaşında çocuğumu nasıl evde bırakıp yarın ise gideceğim. Evde tek kalmak istemiyor çok üzülüyorum. En azından yaz okulunu açsınlar..
oya79, 2 ay önce
1 2 Şikayet Et
hbmx 01 Haziran 2020 09:30
10 hazirandan sonra belli olur bu normalleşmenin etkisi.
0 6 Şikayet Et
Ombazz 31 Mayıs 2020 22:57
Fotonu değiştir birader
Çok şükür 900'den aşağı düştük. İnşallah bundan sonra bir daha 900'e çıkmaz.
crazyysf, 2 ay önce
2 4 Şikayet Et
engin1037484 31 Mayıs 2020 22:57
Vaka sayısı düsünce haber başlıği normale dönmüş :) vaka sayisi degil de test oranini merak ediyoruz :):):)
12 5 Şikayet Et
Ombazz 31 Mayıs 2020 22:53
Crazyysf fotonu değiştir seni görünce içim kararıyor
3 3 Şikayet Et