evren4040 13 Ağustos 2020 16:39
Ben denedim risk grubunda olmama rağmen bana rapor vermedi bende bunda da bir hayır vardır dedim işe devam ettim bugün öğrendiğim almış olduğum ilaç raporumun ve kronik rahatsızlığım e nabız sisteminde gözükmemesiymiş.
8 haziran öncei aile hekimlerinden alınan raporları kurumlar iptal saydı ve idari izindeyken bizi e nabızdan belge getiremiyorsan idari izinli değilsin diyerek göreve çağırdılar. Bakanlığın belirlediği kronik hastayım ilaç raporum var uzman hekim raporum var aile hekimi raporum var ama bakanlığın oyuncağı e nabız yüzünden hasta değilim. Lanet olsun bu sisteme!
karma_sarma, 8 ay önce
0 5 Şikayet Et
erkaneerkan 14 Temmuz 2020 08:03
İdari izinlilerin işe başlamasıyla ilgili bir çalışma var mı acaba?
5 12 Şikayet Et
sheva24 03 Temmuz 2020 15:33
Arkadaşlar ben sağlık bakanlığı çalışanıyım ve kemik iliği nakli oldum yakın zamanda uzun zamandır raporluyum.ilk çıkan genelgede sağlık bakanlığı çalışanı olanlar hariç deniyordu daha sonra 02/06/2020 tarihinde sağlık personelini kapsayan bi yazı çıkmıştı daha sonra 06/06/2020 tarihinde bu yazı çıktı ve bu yazıda yine sağlık bakanlığı ve mit çalışanları hariç diyor bu son çıkan 06.06.2020 tarihli yazıya göre hiçbir şekilde idari izinli sayılamayacak mıyız?sağlık personeli olup ciddi kronik hastalığı olan arkadaşlar var mı acaba aramızda?
3 4 Şikayet Et
karma_sarma 26 Haziran 2020 10:07
Mağdur olan herkes bence cimere yazsın bakanlığı şikayet etsin yapacak başka bir şey yok. Uzman hekimin verdiği ilaç raporu, koyduğu teşhis nelerine yetmedi de bunca prosedürle, karmaşa ile mağduriyet yarattılar. Genelgenin özü kronik hastayı korumak. Ne yani şimdi kanser teşhisi konsa 1 haziran sonrası teşhis kondu diye idari izinli olmuyor mu kronik riskli hasta değil mi ne alaka? Cimerden başka yol yok gibi.
1 19 Şikayet Et
karma_sarma 26 Haziran 2020 09:41
8 haziran öncei aile hekimlerinden alınan raporları kurumlar iptal saydı ve idari izindeyken bizi e nabızdan belge getiremiyorsan idari izinli değilsin diyerek göreve çağırdılar. Bakanlığın belirlediği kronik hastayım ilaç raporum var uzman hekim raporum var aile hekimi raporum var ama bakanlığın oyuncağı e nabız yüzünden hasta değilim. Lanet olsun bu sisteme!
1 20 Şikayet Et
ısletmecı 19 Haziran 2020 14:14
Aile hekimlerinden alinan raporlar gecerli fakat kurumlar hala yok diyorlar
1 18 Şikayet Et
Deniz1992dr 19 Haziran 2020 13:33
Merhaba Aile hekiminden alınan covid idari izin raporları geçerli az önce ilgili birimle konuştum, geçersiz diye bir yazı yayınlamadık dediler bilginize.
0 11 Şikayet Et
nikodemus 18 Haziran 2020 00:15
Merhaba hocam, aile hekimleri durum bildirir rapor veriyor mu? Dün aldım demişsiniz de o nedenle sordum. Elimde sadece nakillerle ilgili raporlar var. 1 haftadır her gün yüklüyorum enabıza fakat bir değişiklik olmadı. Olmazsa aile hekiminden o evrağı almaya çalışayım.
Benim de Kalp de iki damar birleşik 2013 yılında damarları yakarak ayırdılar ana damarlar olduğu için halen çarpıntı devam etmekte ve tedavi görüyorum ilk tanı 2013 yılında yapıldığı için e nabızdan çıkmıyordu. ilk hastalık raporu ve dün aile hekiminden durum bildirir raporu e nabız sistemine geri bildirimden yükledim. Bugün sisteme eklenmiş e nabızdan artık rapor alabiliyorum eğer eski tanınız varsa bilgisayardan e nabıza e devletten bağlanın ilk tanı ve aile hekiminden alacağınız durum bildirir raporu ile sisteme yüklerseniz düzeltiyorlar.
KPSSHOCASI45, 9 ay önce
0 1 Şikayet Et
KPSSHOCASI45 17 Haziran 2020 16:42
Benim de Kalp de iki damar birleşik 2013 yılında damarları yakarak ayırdılar ana damarlar olduğu için halen çarpıntı devam etmekte ve tedavi görüyorum ilk tanı 2013 yılında yapıldığı için e nabızdan çıkmıyordu. ilk hastalık raporu ve dün aile hekiminden durum bildirir raporu e nabız sistemine geri bildirimden yükledim. Bugün sisteme eklenmiş e nabızdan artık rapor alabiliyorum eğer eski tanınız varsa bilgisayardan e nabıza e devletten bağlanın ilk tanı ve aile hekiminden alacağınız durum bildirir raporu ile sisteme yüklerseniz düzeltiyorlar.
0 3 Şikayet Et
Durumraporu 17 Haziran 2020 13:42
Yazı açık ve net "8 hazirandan itibaren sadece e-nabız sistemine göre temin edilecek" diyor. Müdüre birşey anlatmanıza gerek yok. Yazıyı yanlış yorumlayanın problemi. Bu konuda "İdari hukukta" açık ve net. Bakanlıkta her yazısında tek tek her şeyi açıklamasına gerek yok çünkü bunlar temel konular olduğu ve her idarece bilinmesi gereken konulardır. Müdüre hukuk dersi verecek halimiz yok. Siz idarenize dilekçe verirsiniz, şifaen ilgili birimden raporların geçerli olduğunun bilgisini aldığınızı, ayrıca idari hukukla ilgili "geri işlemezlik ilkesini" belirtirsiniz. Gerisi idarenin problemi. Gerekirse idare sağlık bakanlığından görüş yazısı ister.
doğrudur bende aradım sağlık bakanlığı hasta haklarını bana da 05.06.2020 sayılı yazıdan önce aile hekiminden alınan rapor geçerli dediler fakat bunu müdürlere nasıl anlatacağız dedim, bize yazın dediler gönderin belgeleri dediler , gönderdim bakalım ne sonuç çıkacak
ahmetay07, 9 ay önce
1 0 Şikayet Et
1234567891011»