BetterCallMe 24 Haziran 2020 21:25
Doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar.
Okullarda Psikolojik Danışman olarak görev yapan öğretmenlerde arttırımlı olarak almalı ve alacaklardır sendikalar ve gerekli kuruluşlar bu konuyu takip etmektedir. Psikolojik Danışmanlar fiilen derse girmiyor olabilir fakat öğrencilerle yapılan görüşmeler gurup rehberliği çalışmaları fiilen yapılan çalışmalardır!
Psikolojik danşman, 11 ay önce
2 2 Şikayet Et
Selam et 24 Haziran 2020 18:05
Doğru. Ama 8. sınıf rehberlik derslerine de rehber öğrt. girmeli. Ayrıca müdür ve müdür yardımcısı da yönetim karşılığını artırımlı almalı. Lisansüstü yapmış birinin, 2 yıllık hatta öğretmen okulu mezunu biriyle aynı ek dersi alması yanlış.
Sadece derse giren öğretmenlere verilmesi çok yanlış. Rehber öğretmen de bütün haklar yönünden öğrenci ler ile eşitken nedense bu ekders konusunda eşit değil. Yaz ayında tercih görevi diye rehber öğretmen gelir çalışır ve sabah 8 den akşam 5 e 3 saat ekders yazılıyor. Kimse de yazık günah demiyor.
hoca1212, 11 ay önce
2 1 Şikayet Et
Selam et 24 Haziran 2020 18:01
Hazırlık planlama (3saat) hariç artırımlı alır. yani 12 saat.
Sınıf öğretmeni yüksek lisans yapmışsa haftalık 30 saat derse giriyor normalde 33333 15 saat ek ders alıyor kaç saati %5 artirimli ödenir?
ogretmenkaymakam, 11 ay önce
0 3 Şikayet Et
Selam et 24 Haziran 2020 17:59
O kadar eksi veren keşke nedenini yazsaydı keşke.
Bizim ilçede, Müdür yardımcısının zorunlu olarak girdiği 6 saat ders, yönetim görevi kapsamında sayıldığı için artırımlı ödenmiyor. Burada bir haksızlık yok mu? Sonuçta FİİLEN derse giriliyor.
Selam et, 11 ay önce
3 0 Şikayet Et
maraton27 24 Haziran 2020 12:35
Hayırlı olsun
3 1 Şikayet Et
Ozancakar67 24 Haziran 2020 11:02
Milli eğitim bu covid süresince öğretmenlere ödediği havadan ek derslerin çeyreği ile salgın döneminde çalışan geçici işçi kadrosunda ki personellerin işten çıkartmak yerine maaşını çok rahatlıkla ödeyebilirdi... evlerinde yatarak ek ders alan öğretmen arkadaşlar eminin bu duruma itiraz dahil etmezlerdi..
36 17 Şikayet Et
Psikolojik danşman 24 Haziran 2020 09:08
Okullarda Psikolojik Danışman olarak görev yapan öğretmenlerde arttırımlı olarak almalı ve alacaklardır sendikalar ve gerekli kuruluşlar bu konuyu takip etmektedir. Psikolojik Danışmanlar fiilen derse girmiyor olabilir fakat öğrencilerle yapılan görüşmeler gurup rehberliği çalışmaları fiilen yapılan çalışmalardır!
47 8 Şikayet Et
Memrogrtmen 24 Haziran 2020 08:31
neden bu sadece öğretmenlere özgü bir durum, tüm memurlara uygulanmalı
33 15 Şikayet Et
Selam et 24 Haziran 2020 07:30
Bizim ilçede, Müdür yardımcısının zorunlu olarak girdiği 6 saat ders, yönetim görevi kapsamında sayıldığı için artırımlı ödenmiyor. Burada bir haksızlık yok mu? Sonuçta FİİLEN derse giriliyor.
24 3 Şikayet Et
dobradam 24 Haziran 2020 02:01
Rehber öğretmene ek ders verilmesi tümden yanlış. Derse mi giriyor da.
Sadece derse giren öğretmenlere verilmesi çok yanlış. Rehber öğretmen de bütün haklar yönünden öğrenci ler ile eşitken nedense bu ekders konusunda eşit değil. Yaz ayında tercih görevi diye rehber öğretmen gelir çalışır ve sabah 8 den akşam 5 e 3 saat ekders yazılıyor. Kimse de yazık günah demiyor.
hoca1212, 11 ay önce
11 34 Şikayet Et
12