CSRcs 05 Eylül 2020 17:33
umarım öğretmen değilsindir.
Yorumuma eksi veren arkadaşlar, sizler yüksek lisans okurken öğretmenlik görevini hiç aksatmayan birini tanıyor musunuz!? Ben aksatanları tanıyorum. Bir kere haftada bir gün izin veriliyor. Ders yükleri azaltılarak başka öğretmenlere veriliyor. Ondan sonra okula yorgun argın, bitik vaziyette geliyorlar. Hatta izin ve rapor alanlar var.
drej47, 11 ay önce
6 3 Şikayet Et
CSRcs 05 Eylül 2020 17:23
zorunlu hizmeti tamamlamama bir ay kala zorunlu hizmetten muaf sayılmam haksızlığın daniskası
Zorunlu hizmeyi tamamlayanlar ek puan alabilir.muaf olan alamaz.siz muaf sınız zorunlu hizmeti yapmadınız sadece yapmış sayıldınız.
öğrturgut, 11 ay önce
0 1 Şikayet Et
Mr.Muzip 20 Haziran 2020 14:19
Devam ediyor ama bu yönetmelikle alakası yok onun. 657 sayılı dmk 36/a maddesine göre 1 kademe alınıyor
Yuksek lisansda 1 kademe veriliyordu o artik kaldirildi mi.
Burcuu9, 11 ay önce
1 4 Şikayet Et
Burcuu9 19 Haziran 2020 23:18
Yuksek lisansda 1 kademe veriliyordu o artik kaldirildi mi.
1 0 Şikayet Et
drej47 19 Haziran 2020 18:37
Yani! Yüksek lisans yapınca daha bilgili ve daha zeki olunmuyormuş değil mi!?
hala bir daha mı yüksek lisans yapalım diyenler var. Yapın iki daha yapın belki okuduğunuzu anlarsınız.
pufsane, 11 ay önce
5 6 Şikayet Et
Turhan06 19 Haziran 2020 17:28
Nice profesörlerin, doçentlerin elinden geçmiş oğretmenlerimizim bir kısmı yüksek lisans doktora boş işler diyor ya hayret ediyorum. O zaman dolaylı yoldan sen de boş olmuyor musun? Neticede Egitim Fakültesinden Mezun olurken prof ve doç. ların elinden mezun oldun ve yine senin deyiminle prof. ve doç. lar boştu sen de boşsun. Boş olduğunu kabul ediyorsan bırak da ilimle zihnini, fikrini doyurmak isteyenlere mani olma, parazit de yapma.
16 38 Şikayet Et
Alirizaozerrr 19 Haziran 2020 17:27
Arkadaş MEB yüksek lisans ve doktora diplomasini sen 19/06/20 tarihinden önce yaptığın icin kabul etmiyorum derse biz derdimizi kime anlatacağız? Eğitimin başındaki bakanlık diplomayı tanımazsa diğer insanlar ve bakanlıklar neler yapar? 40 yıl önce formasyon ile alanı öğretmenlik olmayan kişi MEB gözünde muteber olacak ve aylık maaş alacak ama daha 1 ay önce doktorasını bitirene ben bu doktorayı beğenmedim tekrar yap diyecek öyle mi? Kesinlikle olamaz!!!
5 22 Şikayet Et
shadowofsun 19 Haziran 2020 16:23
2009 yılından beri PISA'da ilk üçte olan Singapur'da, ki PISA 2018'de tüm alanlarda birinci olmuşlardır, yüksek lisans mezunu olmayanlar öğretmen olamıyor. Yapmadığınız bir şeyin katkısının olup olamayacağını nasıl biliyorsunuz? Bu konuda yaptığınız araştırma var da ona göre mi konuşuyorsunuz? Ha bir de madem bahsettiğiniz kadar kolay o zaman siz de yapın. Engel olan mı var?
daha başka? yüksek lisans ve doktora yapanlara saygı duyuyorum ama siz meseleyi fazla abartmışsınız. yapılan yüksek lisans ve doktora daha çok akademik geleceğe hitap ediyor ve reelde bunun okulundaki öğrenciye hiç bir katkısı yok...gidip parayı basıp 5_10 bin tl verip yüksek lisans yapan bir sürü insan var..bana göre bir öğretmen okulunda alanında yaptığı çalışmalarla ödüllendirilmeli..örneğin kendi branşında kaç öğrenciyi üniversiteye yerleştirdi kaç öğrenciyi ygs ile iyi bir Liseye yerleştirdi..kaç tane proje yaptı..il bazında ya da ulusal bazda hangi proje çalışmaları yaptı?bunlara puan vermek doğru olandır..yoksa doktora yaptı yüksek lisans yaptı diye bu kadar uçuk hizmet puanı vermek adil bir şey değil...kaldı ki yaptığım doktora yüksek lisans doğrudan kendi akademik geleceğimi ilgilendiriyor.. bu öğrencilere yapılmış bir hizmet değil.
akarakas78, 11 ay önce
5 19 Şikayet Et
cmaykut 19 Haziran 2020 15:52
yüksek lisans ve doktorayı çok abartıyosunuz diyenlere yalnızca şunu söyleyebilirim; tabela üniversitelerinde yaptığınız (pardon okula gitmeden size verilen diploma adlı kağıt parçası) akademik kariyerle, mesela benim gibi haftanın her neredeyse 3 günü okulla gidip , her bir dersi için proje, ödev, vize ve finalinin olduğu ve dünyada ilk 800 e girmiş bir üniversitede yapılan akademik kariyeri kıyaslamamanızı öneririm. zira ferrariyle at arabasını kıyaslamaktan öteye geçmez bu . anlayan anlar.
28 24 Şikayet Et
befunny 19 Haziran 2020 15:38
Kendi isteğiyle zorunlu hizmet olan okulda olanlara da ek puan verilecek diyor zaten yeni yönetmelikte. Benim derdim kendim zorunlu hizmetimi bitirmeme rağmen sonradan istemediğim halde muaf sayılmamdan dolayı bazı haklardan yararlanamamak.
elbette fark var. siz kendi isteğinizle o okuldasınız diğerleri zorunlu görev olduğu için.
pufsane, 11 ay önce
2 5 Şikayet Et
123456