sarperener 08 Temmuz 2020 23:25
Bu arada ara tatiller çocuklara tatil.Biz ara tatillerde mesaideyiz.Bazı öğretmenler yurtlarda nöbetçi de çalışabiliyor.Mesai 24 saate dönüşüyor.Mesai diyenler için küçük bir bilgi.Altı yıl yatılı okudum.En az 5 öğretmen bizle o 6 yılı yurtta geçirdi.Kulakları çınlasın.Şahsen ben ikna oldum bütün memurların SADECE yıllık izinleri kadar tatil yaptığına.Ama rüyamda! :)
6 3 Şikayet Et
erdem.k88 08 Temmuz 2020 22:39
Ne yazık ki sayın hocam hepsi öyle değil 07,30 -16.40 çalıştığımız gibi özellikle meslek lisesinde , Çpl de , normal lise de ise 08.00-15.50 bir fiil boğazımız patlayana kadar çalışıyoruz. Aramızda normal memurlarla çokta bi fark o açıdan. Kendim için diyorum okuldan eve gittiğimde ayaklarımın ağrısına katlanamıyorum bazen. Sürekli ayakta tahtada ders anlatıyorum.
Hafta içi 09:00-17:30 mesai düzeninde memurlar işyerlerinde iken öğretmenlerin evde olduğu zamanları yazmayı unutmuşsunuz hocam. Hatırlatayım dedim.
Mecz, 10 ay önce
3 9 Şikayet Et
nuralk 08 Temmuz 2020 22:08
bozdur buzdur harca. bitiremezsin.
3 8 Şikayet Et
yrhsbnd 08 Temmuz 2020 21:37
Korkmayın Temmuzda ek ders falan yok. Temmuz zammından sonra ek derslerin ücretini açıklıyor haber. Eylülde başlayacağız inşallah ek ders almaya.
Okullar 5 aydır kapalı neyin ek dersi bu.
Melahatttt, 10 ay önce
2 13 Şikayet Et
şaşkın tarihçi 08 Temmuz 2020 20:23
Takviye kursu ücretleri iyi olmuş. Mutfak masraflarımız karşılanır bu kurslarla.
11 2 Şikayet Et
sendemi71 08 Temmuz 2020 19:29
HASET ateşin odunu yediği gibi amellerin sevabını yer buyuruyor Allah rasülü s.a.v efendimiz. Bırakın maaş kavgası yapmayı ey insanlar. Allah herkesin kazancına bereket versin inşallah.
7 26 Şikayet Et
M Y T H 08 Temmuz 2020 19:22
Okulların yaz tatili olduğu dönemde, sence bir memur neden 5 gün izin alır ve iki-üç hafta sonra yine neden 5 gün daha izin alır? Sadece üç kerede (15 gün izin harcayarak) 27 gün izin yapmış olmuyormu? İnan yapıyorlar.Kimse haftasonu izin almaz.Ama o bahsettiğin haftasonları (sadece bir ayda 9 gün haftasonu var) 2 ay olan öğretmenin yıllık izninden düşerek hesaplarsan gerçek ortaya çıkar.Ayrıca bayram günü törende ( bu törenleri ve öncesinde hazırlığını sen yapmıyorsan) çalışırız ve haftasonu bayramda ekders olmaz.Bunu da öğren.
bu böyle olmadığını sen bizden daha iyi biliyorsun. kendi kendini inandırmaktan başka bişeye yaramamış yazdıkların. hafta sonu, bayram günleri öğretmenlere tatil değilmi sanki. hafta sonu ek ders yazdırıp nasıl olduğunu biraz bilmen lazım.şöyle yapsak, öğretmenlerle sağlıkçıların yerini değiştirelim. ögretmenler yıl boyu gelsin. 1 ay izin kullansın. sağlıkçılar yarım gün, ara tatiller, 3 ay tatil yapsın. bakalım ne olacak. öğretmenler odasında, bu sağlıkçılar ne kadar izin kullanıyor, boşa para alıyorlar, muhabbetinden başka konu bulacakmısınız acaba:)
Pergele, 10 ay önce
3 7 Şikayet Et
Pergele 08 Temmuz 2020 18:20
bu böyle olmadığını sen bizden daha iyi biliyorsun. kendi kendini inandırmaktan başka bişeye yaramamış yazdıkların. hafta sonu, bayram günleri öğretmenlere tatil değilmi sanki. hafta sonu ek ders yazdırıp nasıl olduğunu biraz bilmen lazım.şöyle yapsak, öğretmenlerle sağlıkçıların yerini değiştirelim. ögretmenler yıl boyu gelsin. 1 ay izin kullansın. sağlıkçılar yarım gün, ara tatiller, 3 ay tatil yapsın. bakalım ne olacak. öğretmenler odasında, bu sağlıkçılar ne kadar izin kullanıyor, boşa para alıyorlar, muhabbetinden başka konu bulacakmısınız acaba:)
Aşağıdaki yorumumu okursanız diğer memurlar bizden daha fazla tatil yapıyor! Tatillerini bayrama vb denk getirmiyorlar.30 gün tatili hafta sonlarını da birleştirerek 9'ar gün kullanıp 54 gün yapabiliyorlar.Buna 10-15 gün bayram ve resmi tatilleri de eklerseniz sonuç ortada.Öğretmenlerin 60 yaz+15 sömestr tatilinin 24 günü hafta sonunu içeriyor.Ayrıca bu yaz 3 gün bayram ve 1 gün 15 Temmuz 4 gün daha hafta içi tatili.Özetle bizim yaptığımız 75 gün tatilin, 28 günü diğer memurlar da tatilde ama bu yıllık izinlerine dahil değil.Yani haftalık izin alan biri 28 güne 6 tane 9 gün ekleyebiliyor.Sonuçta yılın her hangi bir zamanı kullanılabilen izinler bunlar.Rapor, mazeret vb saymıyorum çünkü hesabımda hafta sonları da var.Oraya sayın.:)
sarperener, 10 ay önce
10 3 Şikayet Et
M Y T H 08 Temmuz 2020 17:51
Senden fazla okuduğumuz için abla.
Okullar 5 aydır kapalı neyin ek dersi bu.
Melahatttt, 10 ay önce
12 18 Şikayet Et
M Y T H 08 Temmuz 2020 17:50
Hocam yorum süper.Öğretmen Maaşına gelince kimse sesini çıkartmıyor.Çünkü herkesin maaşı öğretmenden yüksek.Kimse ek ödemesini tazminatını saymıyor.Kimse köyde mezrda çalışmıyor, AVM lerde çocuk büyütüyor.Ama haftasonu-bayram hariç yılda 75 gün verilmeyen ders ücretinin (Kısmet olursa 7 ekim gibi bu ücreti alabileceğiz.) brüt 18 tl ya (%20-%27 lik vergi dilimi ile) yükseldiğini çok iyi görüyor.
Keyfi yere izin veya rapor alınca bizim de kesiliyor. İdari izin ise isteğimiz dışında veriliyor. Farkı anlayabildin mi? Kurs, rehberlik, özel eğitim vb tüm faaliyetler Nisan ayında durdurulup ek dersi de kesildi Haberin var mı? Devlet bilmiyor mu tüm ek dersi kesmesini? Biliyor ama maaşın ek dersle ancak normal memur düzeyine geldiğini de biliyor.
yrhsbnd, 10 ay önce
4 9 Şikayet Et
1234567891011»