esxici 20 Eylül 2020 18:20
Boş beleş insanlarla uğraşmamak için mi yazdın bu kadar yorumu. Sadece iki ilmiş. Git iyice araşır öyle gel. Sadece haber kanallarına yansıyanlarla gelme buraya, yoksa böyle zor durumda kalıp kaçarsın.
Evet 2 ilde valinin emriyle çıkarıldı sonra eğitim sendikaları olaya müdahil olup iptal ettiler. Gerçekten sizin gibi boş beleş insanlarla uğraşacak vaktim yok. Sizin gibiler tedavi olmaya geliyor bize.
m_zahid, 7 ay önce
0 0 Şikayet Et
m_zahid 20 Eylül 2020 15:33
Evet 2 ilde valinin emriyle çıkarıldı sonra eğitim sendikaları olaya müdahil olup iptal ettiler. Gerçekten sizin gibi boş beleş insanlarla uğraşacak vaktim yok. Sizin gibiler tedavi olmaya geliyor bize.
Klasik kaçma operasyonları. Cevap ver de öyle kaç bari. Birkaç ilmiş, zaten her filyasyon ekibindeki öğretmen habere çıkıyor değil mi? Kendi kendini böyle kandırırsın işte.
esxici, 7 ay önce
1 0 Şikayet Et
esxici 19 Eylül 2020 23:44
Klasik kaçma operasyonları. Cevap ver de öyle kaç bari. Birkaç ilmiş, zaten her filyasyon ekibindeki öğretmen habere çıkıyor değil mi? Kendi kendini böyle kandırırsın işte.
Düz memur mu? komik şey? Daha kimle yazıştığını bile anlayamamışsın. Türkiye'de 1-2 il hariç filyasyona çıkan öğretmen yok. Onlar da ücret almak için gelmiştir. İşi gücü memurlar net öğretmen haberlerini takip edip yorum yapmak olan boş öğretmenlere anlatılacak daha fazla lafım yok. Şu son sözümü hiç unutma: Eden bulur.
m_zahid, 7 ay önce
0 0 Şikayet Et
m_zahid 19 Eylül 2020 18:49
Düz memur mu? komik şey? Daha kimle yazıştığını bile anlayamamışsın. Türkiye'de 1-2 il hariç filyasyona çıkan öğretmen yok. Onlar da ücret almak için gelmiştir. İşi gücü memurlar net öğretmen haberlerini takip edip yorum yapmak olan boş öğretmenlere anlatılacak daha fazla lafım yok. Şu son sözümü hiç unutma: Eden bulur.
15 sıranın olduğu 45 kişilik sınıfı ikiye bölsene sosyal mesafe kuralına göre. 39 derecelik sıcaklıkta bahçesinde ağaç olmayan okulda nasıl ders yapılır anlatsana bana. Ya da eğitim uzmanısın ya okullar açılsın deme nasıl eğitim yapabiliriz bunu düşünüp öneride bulunsana. Özel okul ve dershaneleri örnek vermişsin, herbir öğrenci ailesi devlet okuluna dershaneye ya da özel okula verdiği paranın yarısını devlet okuluna giden öğrencisi için verse eğitim şaha kalkardı oysa ki veliler daha kayıt yaparken bir top A4 aldıklarında yaygarayı koparıyor. Ve saydığın o filyasyon ekiplerinin hepsinde öğretmen ve sağlık bakanlığı personeli var. Senin gibi düz memurların hiçbiri yok. Gelip burda bilip bilmeden yazınca komik duruma düşüyorsun.
esxici, 7 ay önce
1 0 Şikayet Et
esxici 19 Eylül 2020 07:22
15 sıranın olduğu 45 kişilik sınıfı ikiye bölsene sosyal mesafe kuralına göre. 39 derecelik sıcaklıkta bahçesinde ağaç olmayan okulda nasıl ders yapılır anlatsana bana. Ya da eğitim uzmanısın ya okullar açılsın deme nasıl eğitim yapabiliriz bunu düşünüp öneride bulunsana. Özel okul ve dershaneleri örnek vermişsin, herbir öğrenci ailesi devlet okuluna dershaneye ya da özel okula verdiği paranın yarısını devlet okuluna giden öğrencisi için verse eğitim şaha kalkardı oysa ki veliler daha kayıt yaparken bir top A4 aldıklarında yaygarayı koparıyor. Ve saydığın o filyasyon ekiplerinin hepsinde öğretmen ve sağlık bakanlığı personeli var. Senin gibi düz memurların hiçbiri yok. Gelip burda bilip bilmeden yazınca komik duruma düşüyorsun.
İşte öğretmenlerin kolaycılığa kaçtıkları yer de tam burası: okullar açılırsa ne olur. Size göre işinize gelmeyen her şey klasik. 1 gram uğraşmak yerine devleti eleştir, bakanı eleştir, velileri eleştir, müdürü eleştir. Bu tamamen bencillik. polisler, imamlar hatta bizim bakanlıkta avukatlar, mühendisler bile işin bir ucundan tutup pandemiye destek verdi. Sizler çözüm üreteceğiniz yere problem ve bencillik üretiyorsunuz.özel eğitim kursları 2 aydır açık. mesafeye ve hijyene dikkat ederek eğitim veriyorlar. Sınf mevcutlarını düşürüp 2ye böldüler. En ufak bir hastalık belirtisi olan okula gitmiyor, bazı okullar bahçede ders yapıyor. Çözüm üretiyorlar. Eğitim sunuyorlar. Sizler ve sizin gibi bencil öğretmenler geçen dönem online eğitim için MEB'in : Online ders vermeyen öğretmenlere de ek ders vereceğiz açıklamasından sonra dersleri bıraktınız. Öğrencilerinizin yüzüne bakmadınız. Sizlere söyleyecek başka sözüm yok. Çalışmadan alınan her kazanç bir yerlerden bir şekilde çıkıyor.
m_zahid, 7 ay önce
1 4 Şikayet Et
drya.dniz 19 Eylül 2020 07:19
Artık idrak edemiyor bir kesim ağızlarına dolamışlar " kıskanma çalış seninde olur" :) Elhamdulillah bizlerde devlete hizmet ediyoruz.Mesele şu ucuz bahanelerin arkasına sığınmayın üretin , güçlü olun ki çocuklarımızı gönül rahatlığıyla sizlere emanet edelim. Ülke olarak eğitim durumumuz ortada yapmayın artık Allah aşkına devlet size bir çok kamu çalışanından daha iyi şartlar sunarken siz bunun karşılığını veremiyorsunuz.Israrla ülkede kurslar, dershaneler vs. açılıyor. Kendinize gelmeniz için halkın olumsuz tepki mi göstermesi lazım? Elleri öpülesi , emek veren , üreten öğretmenlerime saygılar olsun.
8 2 Şikayet Et
SungurAkcakoca 19 Eylül 2020 01:38
Öğretmenlerin durumu ortada. Hepsi görevden kaçmanın evde yatıp para kazanmanın derdinde. Bu öğretmenler mi ülke için çaba harcayacak, elini taşın altına koyacak nesil yetiştirecek. Sanki bir çalışan öğretmen var. Askeri, polisi, memuru, sağlıkçısı, asgari ücretle günde 10-12 saat çalışanı insan değil zaten. Bu pandeminin biteceği yok. O nedenle herkes işini yapacak.
9 4 Şikayet Et
m_zahid 19 Eylül 2020 00:54
İşte öğretmenlerin kolaycılığa kaçtıkları yer de tam burası: okullar açılırsa ne olur. Size göre işinize gelmeyen her şey klasik. 1 gram uğraşmak yerine devleti eleştir, bakanı eleştir, velileri eleştir, müdürü eleştir. Bu tamamen bencillik. polisler, imamlar hatta bizim bakanlıkta avukatlar, mühendisler bile işin bir ucundan tutup pandemiye destek verdi. Sizler çözüm üreteceğiniz yere problem ve bencillik üretiyorsunuz.özel eğitim kursları 2 aydır açık. mesafeye ve hijyene dikkat ederek eğitim veriyorlar. Sınf mevcutlarını düşürüp 2ye böldüler. En ufak bir hastalık belirtisi olan okula gitmiyor, bazı okullar bahçede ders yapıyor. Çözüm üretiyorlar. Eğitim sunuyorlar. Sizler ve sizin gibi bencil öğretmenler geçen dönem online eğitim için MEB'in : Online ders vermeyen öğretmenlere de ek ders vereceğiz açıklamasından sonra dersleri bıraktınız. Öğrencilerinizin yüzüne bakmadınız. Sizlere söyleyecek başka sözüm yok. Çalışmadan alınan her kazanç bir yerlerden bir şekilde çıkıyor.
Avm ve tatili okul ile ilişkilendirmen de klasik söylemlerin ötesine gitmiyor. Avm ve tatil keyfidir ama okul zorunlu. Sen herkes okula giderken çocuğunu göndermezsen eğitimden geri kalır ama herkes avm ve tatile giderken sen çocuğunu buralardan uzak tutma lüksüne sahipsin. Zaten açıklanan veriler de gösteriyor ki avm ve tatile gidenler virüsü her yere yayıyor. Sen bir de okulların açıldığını düşün.
esxici, 7 ay önce
2 2 Şikayet Et
esxici 18 Eylül 2020 23:25
Avm ve tatili okul ile ilişkilendirmen de klasik söylemlerin ötesine gitmiyor. Avm ve tatil keyfidir ama okul zorunlu. Sen herkes okula giderken çocuğunu göndermezsen eğitimden geri kalır ama herkes avm ve tatile giderken sen çocuğunu buralardan uzak tutma lüksüne sahipsin. Zaten açıklanan veriler de gösteriyor ki avm ve tatile gidenler virüsü her yere yayıyor. Sen bir de okulların açıldığını düşün.
Yüzlerce ülke bir şekilde eğitime başladı. Çözüm üretmek yerine bahane üretmeyi seven ve kendisinden başka kimse umrunda olmayan tembel, hantal bir öğretmen grubu var. İşlerini hakkıyla yapanlara, çırpınanlara, bir şeyler vermek için kendinden fedakarlık yapan öğretmenlerimize lafımız yok. Ama inanın bu süreçte halkın en çok tiksinti duyduğu ve elini taşın altına koymayan meslek grubu öğretmenlerdir. 20 milyon hareketlilik tatile giderken, AVM'lere giderken, pazarlara giderken de oluyor. Eğitim hakkı da en az tatil kadar, özgürlük kadar, gıda kadar önemli. Bahane değil çözüm üretmek lazım.
m_zahid, 7 ay önce
0 2 Şikayet Et
m_zahid 18 Eylül 2020 22:52
Neyinizi kıskanayım. Hak etmeden kazandığınız paralar yüzünden iki yakanız bir araya gelmiyor. Eğitim vermeden aldığınız her kuruş size vebal. Bahane değil çözüm üretin.
Nooldu? Kıskandın mı? Na sar et mene o'lura ca lis se nind eol urr.
nurhan_, 7 ay önce
8 2 Şikayet Et
123