LUSARXXX 18 Ekim 2020 13:17
ne o keyfın mı bozuldu .okulların acılmasını ıstemeyenlerın yuzde 90 öğretmenelr yatarak para kazanıyorlar derhal okullar acılmalı
Boş yapma kardeşim..
akarakas78, 4 gün önce
0 0 Şikayet Et
alivelim44 17 Ekim 2020 23:45
burda yazmanıza gerek yok buranın sakinleri istanbulda duvara ekilen çimleri savunan kral yancıları yani ne yazarsan yaz ahlaksızlık diz boyu adam her yeri betona çevirmiş duvara çim ekiyor suluyor ayda bir değiştirtiyor buranın ahalisi vay bunlar nasıl kaldırılır boyanır diyor zihniyete bak yuh
Herkes yüz yüze eğitime geçmek istiyor. Ama bir de şartların uygun olması gerek, değil mi... O şartları hazırlamak ise Hükumetin görevidir. Bir kaç maskeyi bile adam gibi dağıtamamış olanlara vatandaş göz bebeği evlatlarını nasıl güvenecek! İşte buradaki sorun güven sorunudur. Tedbirler alınmalı velilerin görmeleri sağlanmalı. Fikir ve öneriler varsa not edilmeli, mantıklı olanları hayata geçirilmeli. Benim naçizane önerim: Bilim kurulunca sağlık için bir kurallar listesi hazırlanmalı. Çeşitli mesleklerden kurulan heyetlerce bu listedeki kuralların tek tek her okula uygunluğu kontrol edilmeli. Ayrıca mutlaka sınıflardaki metre kareye düşen öğrenci sayısı azaltılmalı.
drej47, 4 gün önce
3 3 Şikayet Et
akarakas78 17 Ekim 2020 23:43
Boş yapma kardeşim..
bırakın bu işlerı tüm okullar acılmaz dıyenlerın profılıne bakıyoruz ve etrafımızda goruyoruz coğu öğretmen yata yata para almakıstıyorlar .yazık yazık
LUSARXXX, 4 gün önce
3 12 Şikayet Et
LUSARXXX 17 Ekim 2020 23:24
bırakın bu işlerı tüm okullar acılmaz dıyenlerın profılıne bakıyoruz ve etrafımızda goruyoruz coğu öğretmen yata yata para almakıstıyorlar .yazık yazık
Sanırım sorunlusun..ben 30 saat canlı ders yapıyorum ve bir çok öğretmen de bu durumda..ekranın karsısında saatlerce durmaktan keyifmi alıyorz kolaysa gel dene..yüzyüze eğitim bizim için çok daha iyi ama malum pandemi ortada...öyle kuru sıkı atıp tutmayı bırakın..
akarakas78, 5 gün önce
18 3 Şikayet Et
noganna 17 Ekim 2020 20:52
hem ne diyorsun hem ne diyorsun bakan ya bi karar ver sende tedbir tedbir diye bağırıyorsun sonra yüzyüze eğitim diyorsun
1 26 Şikayet Et
Makreyal Artvinli 17 Ekim 2020 15:41
Üniversiteler açılırsa felaket yaşanabilir. İlk, orta ve liselerde uzaktan ve yüz yüze eğitimin beraber olduğu sistem uygun olur. Mevcut durum doğru, ötesi sıkıntı olur.
İşte bu yüzden okullar açılmasın.Bak avrupada okullar açık ve vakaların önünü alamıyorlar.
Tekil38, 4 gün önce
10 35 Şikayet Et
BilinceUyanış 17 Ekim 2020 15:30
Salgın döneminde eğitim sevdanız göz yaşartıcı... Devlet bütçesinden eğitime ayırdığınız pay bu sevdanızla örtüşmese de... Bence siz sadece imam hatip okullarını, kuran kurslarını açın; zira eğitimin sizin için sadece dindar nesil yetiştirmek bakımından önemli olduğunu siz de biz de biliyoruz. Gerisini zerrece önemsemediğinize ayırmadığınız bütçelerle tanık olmaktayız. Eğitimi sadece bir sektör olarak gördüğünüz ve sadece gelirlerinden yana olduğunuz aşikar. Ancak zaten kalitesini düşürdüğünüz bir eğitim bence bu zamanlarda olmasa da olur. Kısacası bence insan sağlığı kalitesiz bir eğitimden daha önemli...
12 44 Şikayet Et
fetret_06 17 Ekim 2020 14:32
iki karizma bakanın da karizması çizildi. ilk zamanlar sempati kazandığınız salgın yönetimindeki kararlarınız avrupa örnekleri gözümüzün önünde dururken şimdi aldığınız kararlar ile karizmanız sona ermiştir. sağlık bakanımız ile milli eğitim bakanımız artık büyük vebalin altındasınız. masa başındaki gibi olmuyor bunlar. masada aldığınız kararlar ile sahadaki durumun çok farklı olduğunu sanırım koridorda sedyelerde hastalar bekletilerek daha iyi anlayacaz. her gün azalmayan hasta sayısı ve vaka sayısı yakında yakınlarınızın canlarına mal olacak.
8 52 Şikayet Et
Tekil38 17 Ekim 2020 12:54
İşte bu yüzden okullar açılmasın.Bak avrupada okullar açık ve vakaların önünü alamıyorlar.
Avrupa'da okullar açık, eğitim normal seyrinde gidiyor; vakalar da çok fazla, vaka rekorları kırılıyor.
Makreyal Artvinli, 4 gün önce
8 51 Şikayet Et
ç_karlos 17 Ekim 2020 12:50
ekonomi eksenli değil mantıklı karar alın öyle mi? sonra ekonomi çöksün biz de başlayalım "dövlöt ökönömüyü öyü yönötömöyör." progandasına.