derrida 18 Ekim 2020 21:42
"Elimin altında fazladan öğretmenim dursun" diyen okul müdürlerinin var olan sınıfları bölerek yeni sınıflar oluşturma süreci dönemi başlamıştır. Norm hazırlama işi okul müdürlerinden alınmalıdır. Profesyonel bir birim tarafından yürütülmelidir.
1 9 Şikayet Et
furkangs 18 Ekim 2020 16:16
Yatış tayfA
10 1 Şikayet Et
dobradam 18 Ekim 2020 07:07
30 saat derse girince öğretmen verimsiz mi olur? Mümkünse öyle meslektaşlarım mesleği bıraksınlar. Yapabilecek genç arkadaşlarımız atansınlar. Bence siz de bir düşünün.
Canım canım kendi canım yani.. Öğretmen ihtiyacı doğmasın, öğretmen atanmasın, öğretmen yorgunluktan ölsün verimsiz olsun ama yine de ek ders için norm artırılmasın. Çok mantıklı (!)
okulön, 2 hafta önce
6 8 Şikayet Et
okulön 17 Ekim 2020 21:45
Hocam mesela okul öncesinde açıkça bu yıl norm fazlası olmayacak yazmasına ragmen bazı şehirler yaptı bazıları yapmadı. Dediğiniz gibi bu işi il mem lere bırakıyorlar. Saçmalık ötesi.
Bakanlik her okuldaki kayıtlı ogrenci ve calisan öğretmen sayısını biliyor.Norm düzenlemesinin okul,il,ilçe müdürlüklerine bırakılması torpille ara tayin isguzarligina imkan sağlar sadece..
okuryazar3, 2 hafta önce
0 7 Şikayet Et
okulön 17 Ekim 2020 21:44
Canım canım kendi canım yani.. Öğretmen ihtiyacı doğmasın, öğretmen atanmasın, öğretmen yorgunluktan ölsün verimsiz olsun ama yine de ek ders için norm artırılmasın. Çok mantıklı (!)
21 saate 1 norm saçma.. Bunun 25 ya da 30 olması lazım. Ben 30 saat derse girmek istiyorum ama norm düzenlemesi engel oluyor. Ayrıca öğretmen ihtiyacı da azalır.
dobradam, 2 hafta önce
8 13 Şikayet Et
dobradam 17 Ekim 2020 20:57
21 saate 1 norm saçma.. Bunun 25 ya da 30 olması lazım. Ben 30 saat derse girmek istiyorum ama norm düzenlemesi engel oluyor. Ayrıca öğretmen ihtiyacı da azalır.
33 6 Şikayet Et
gegantep 17 Ekim 2020 14:43
İyi günler 2016 yılında mesleki teknik Anadolu lisesine bilişim öğretmeni olarak bilgisayarda ofis programları dersi için atandım. Teknik eğitim fakültesi mezunuyum. Yani teknik öğretmenim. Okulumda muhasebe ve finansman bölümü ile büro yönetimi bölümü var. 4 yıldır meslek öğretmeni olarak çalışıyorum.Benimle birlikte aynı yıl bir bilişim öğretmeni daha atanmıştı ve 4 yıl boyunca dersleri birlikte okuttuk. Ancak yeni idarecimiz okulda hala 24 saat bilgisayarda ofis programları dersi olmasına ragmen bölümüm olmadığı için norm fazlası olduğumu söylüyor. Eski idaracime bu durumu sorduğumda norm fazlası olmadığımı yeni idarecinin hatali işlem yaptığını söylüyor. Hatta bakanlığında beni bu okula bu ders için aradığını teknik öğretmen olduğum için dersin bana ait olduğunu söylüyor. Bu durumda gerçekten norm fazlasimiyim. Bu konu hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim. İlginiz için şimdiden teşekkürler.
3 5 Şikayet Et
majesteleri7 17 Ekim 2020 14:13
Koşun hemen alın tek derdimiz norm şimdi
35 3 Şikayet Et