ilyasaktas 18 Ekim 2020 22:35
maalesef .asılsız şikayet yüzünden okula en az 10 defa müfettişler geldi. asılsız olduğu ortaya çıktıktan sonra kimlik tesbitinin yapılması ve kişinin cezalandırılması konusunda mahkemeye başvurduk. gelen cevap ilgili kişinin okul ile ilgisi olmadığı ancak vatandaşlık görevini yaptığı bundan dolayı isminin açıklanamayacağı kararı çıktı. işte bizdeki sistem. sonra dünya bizi kıskanıyor muş
Asılsız şikayetlere ceza gelsin. Çamur at, izi kalsın. Oh ne ala memleket.
erhaylt, 3 gün önce
2 8 Şikayet Et
ilyasaktas 18 Ekim 2020 22:21
bimer cimer vatandaşın işine gelmediği konularda şikayet hattı. şikayet eden kimlik bilgileri gizli. ama şikayet dilekçesinde aslı astarı olmayan ifadeler. zaten parti il başkanları ilçe başkanları ve parti üyeleri de bimerin değişik versiyonu. öğrencinin 8 zayıfı var veli parti başkanına gidiyor. parti başkanı da yardımcı olun diye okul müdürünü arıyor. masöğrencinin a şubesinden b şubesine geçmesi için millet vekilinin danışmanı arıyor. yani tuz kokmuş
Cimer'in ne olduğunu halk bilmiyor ki. BİMER - CİMER ilk kuruldukları da öyle bir lanse ettiler ki halk yazılan mesajları başbakan / Cumhurbaşkanı okuyor sanıyor. Halbuki CİMER silsilesi şu şekilde. Vatandaş mesajı gönderince mesaj ilk önce CİMER merkezine düşüyor, oradaki görevliler mesajı okumadan mesajı gönderen vatandaşın ikamet ili valiliğine gönderiyor valilik görevlisi de konusuna göre ilgili birime yani il milli mebe gönderiyor. İl milli mebde okula gönderiyor. İşin komik kısmı şu. Dilekçe kanununa göre şikayet eden şahsın açık kimlik ve adres bilgisi olması zorunlu. Bilgi edinmede ise kimlik gizli tutulabilir diyor. Kimlik gizlenirse dilekçe kanununa şu maddesi gereğince işlem yapılmamış matbu yazısı cevap olarak ekleniyor. Ki açık kimlik ve adres bilgisi varsa zaten özelden sen kimi kimi şikayet ediyorsun tehditi veya olacak işi de bilerek yapmama olarak geri dönüşü oluyor. Aklı olan CİMER kullanmaz. Bi işe yaradığı yok. Hele kimliğinin gizli kalması gerekiyorsa gerekli yazışmalar yapılarak kimliğinde öğreniliyor. Şikayeti olan varsa kuruma şikayetini posta yolu ile göndersin, postayla geldiği için belgeye sayı vermek zorundalar ve sayısı olan evrakı da seve seve yapacaklar.
Tyler.Dur.Ulen, 3 gün önce
0 7 Şikayet Et
mukankaan09 18 Ekim 2020 15:25
Okula dilekçe verdim. İl Milli Eğitim'den olumsuz cevap geldi. Ben de CİMER'e "Konuyu ve İL Mİlli Eğitim'in de red cevabı verdiğini" yazdım. CİMER'e yazdığım şikayetimi İlçe Milli Eğitim'den cevap yazısı geldi. İlin red cevabı verdiği bir konuda İlçe Milli Eğitim nasıl olumlu cevap versin? Hiçbir şekilde içeriği okumadan silsile yoluyla ilçe Milli Eğitime kadar yazı gelmiş. Fıkra bu kadar.
2 14 Şikayet Et
Tyler.Dur.Ulen 18 Ekim 2020 13:42
Cimer'in ne olduğunu halk bilmiyor ki. BİMER - CİMER ilk kuruldukları da öyle bir lanse ettiler ki halk yazılan mesajları başbakan / Cumhurbaşkanı okuyor sanıyor. Halbuki CİMER silsilesi şu şekilde. Vatandaş mesajı gönderince mesaj ilk önce CİMER merkezine düşüyor, oradaki görevliler mesajı okumadan mesajı gönderen vatandaşın ikamet ili valiliğine gönderiyor valilik görevlisi de konusuna göre ilgili birime yani il milli mebe gönderiyor. İl milli mebde okula gönderiyor. İşin komik kısmı şu. Dilekçe kanununa göre şikayet eden şahsın açık kimlik ve adres bilgisi olması zorunlu. Bilgi edinmede ise kimlik gizli tutulabilir diyor. Kimlik gizlenirse dilekçe kanununa şu maddesi gereğince işlem yapılmamış matbu yazısı cevap olarak ekleniyor. Ki açık kimlik ve adres bilgisi varsa zaten özelden sen kimi kimi şikayet ediyorsun tehditi veya olacak işi de bilerek yapmama olarak geri dönüşü oluyor. Aklı olan CİMER kullanmaz. Bi işe yaradığı yok. Hele kimliğinin gizli kalması gerekiyorsa gerekli yazışmalar yapılarak kimliğinde öğreniliyor. Şikayeti olan varsa kuruma şikayetini posta yolu ile göndersin, postayla geldiği için belgeye sayı vermek zorundalar ve sayısı olan evrakı da seve seve yapacaklar.
Bu Cimer'in acilen kaldırılması lazım amacı dışında kullanılıyor,şikayetler ipe sapa gelmez,asılsız sadece öğretmen ve okul idarecilerinin motivasyonunu bozuyor eğitim öğretimle değil adli işlerle uğraşıp şikayetlere cevap veriyoruz şu tablet dağıtımında en az on kişinin bizi şikayet etmesini bekliyorum.
kılıçarslan66, 3 gün önce
1 4 Şikayet Et
orko06 18 Ekim 2020 12:24
Aynısını biz de yaşadık.ben baştan yazı yolladım veliye çünkü gelen yazıda gruplara bölme işi okul yönetimince yapılacaktır diyor.Bin tane veli var hangi birine göre ayarlayayım.Bir kişinin bile yerini değiştirmedim çünkü resmi yazı bu görevi bana vermiş istediği yere yazsin.
Geçen hafta en az 20 tane Veli geldi okula, illa perşembe cuma grubundan, Pazartesi salı grubuna aldıracağız çocuklarımızı diyorlar. 30 kişilik sınıflar tam 15er kişi olarak ikiye bölünmüş. Sizin öğrencinizi diğer gruba alırsak sınıflardaki eşitlik bozulur, 15 kişiden fazla öğrenciyi aynı sınıfa alamayız diyoruz; Nasıl olmaz, bakan açıklama yaptı! dileyen gününü değiştirebilir dedi, almak zorundasınız, mecbursunuz diye diretiyor. Bize öyle bir yazı gelmedi hanfendi, ona kalırsa bakan televizyonlardan açıklama yapmıştı hani okullar açılınca ilk teneffüs 40 dakika olacak diye de söz vermişti, oldu mu? Hem de dondurmalı ve fındıklı olacaktı?! :D Ben anlamam, dün televizyondan böyle böyle söyledi, dileyen değiştirebilir dedi.. :@ iyi Peki İkinci gruba geçmek isteyen Veli bulun, onunla takas edelim diyoruz; bu benim işim değil siz yapacaksınız illa diyor. İkinci gruba geçmek isteyen Öğrenci de çıkmayınca, cimere şikayet edecem siz görürsünüz diyerek gittiler :)
yaman_51, 3 gün önce
2 24 Şikayet Et
teselya 18 Ekim 2020 12:22
Bu yazilanlarin hic biri gerceklesmeyecegi gibi tam tersi uzerimizdeki yuk yetmezmis gibi abuk sabuk bahanelerle sikayete maruz kaliyoruz.Mudurleri sorumlu tutuyorsunuz.Neye yarar.Sinifta muzik aleti Caldigim icin cimere sikayet edildim(en masumu).hemde muzik dersinde.Mudur ne mi yapiyor?Hocam hakkinda sikayet olmus al buyur diyip dersten beni cagirip elime tutusturup kagidi gonderiyor.nerde mudurluk.hic Kimse hic bir sey yapmiyor.biz biktik.gereksiz sikayetlerle motivasyonumuzun yipratmasindan..benim bunun icin ifade vermem bile ayiptir,ginahtir.Helal de etmiyorum.Kockoca cimer bir sikayetin niteligine bakmadiktan sonra kurbanlik koyunuz,ogretmen degil...Bunu engellemediginiz yerde mudurlerden falan Ben koruma,yukaridaki davranislardan falan zerre beklemiyorum..Allah sonumuzu Hayir etsin...
1 36 Şikayet Et
kılıçarslan66 18 Ekim 2020 11:13
Bu Cimer'in acilen kaldırılması lazım amacı dışında kullanılıyor,şikayetler ipe sapa gelmez,asılsız sadece öğretmen ve okul idarecilerinin motivasyonunu bozuyor eğitim öğretimle değil adli işlerle uğraşıp şikayetlere cevap veriyoruz şu tablet dağıtımında en az on kişinin bizi şikayet etmesini bekliyorum.
1 46 Şikayet Et
yaman_51 18 Ekim 2020 11:11
Geçen hafta en az 20 tane Veli geldi okula, illa perşembe cuma grubundan, Pazartesi salı grubuna aldıracağız çocuklarımızı diyorlar. 30 kişilik sınıflar tam 15er kişi olarak ikiye bölünmüş. Sizin öğrencinizi diğer gruba alırsak sınıflardaki eşitlik bozulur, 15 kişiden fazla öğrenciyi aynı sınıfa alamayız diyoruz; Nasıl olmaz, bakan açıklama yaptı! dileyen gününü değiştirebilir dedi, almak zorundasınız, mecbursunuz diye diretiyor. Bize öyle bir yazı gelmedi hanfendi, ona kalırsa bakan televizyonlardan açıklama yapmıştı hani okullar açılınca ilk teneffüs 40 dakika olacak diye de söz vermişti, oldu mu? Hem de dondurmalı ve fındıklı olacaktı?! :D Ben anlamam, dün televizyondan böyle böyle söyledi, dileyen değiştirebilir dedi.. :@ iyi Peki İkinci gruba geçmek isteyen Veli bulun, onunla takas edelim diyoruz; bu benim işim değil siz yapacaksınız illa diyor. İkinci gruba geçmek isteyen Öğrenci de çıkmayınca, cimere şikayet edecem siz görürsünüz diyerek gittiler :)
0 45 Şikayet Et
kılıçarslan66 18 Ekim 2020 11:07
40 değil 34
MEB Yönetmeliğinde sınıf mevcutları 40'ı geçemez diyor, ama bir çok okulun sınıflarında 40'tan fazla öğrenci var. Önce, çıkardığınız yönetmeliklerini uygulayın! Zira okullarda çıkan problemlerin çoğunluğu, kalabalık sınıflardan kaynaklanıyor!
Markowitz, 4 gün önce
3 16 Şikayet Et
serdarkocaeli 18 Ekim 2020 08:12
Her zıkkıma soruşturma açıp bizleri velilere madara ederseniz olacağı bu. Bunları sağlıkçılara yapsınlarda göreyim. İki gün sonra kanun çıkartırırlar. Öğretmen bıçaklanıyor bunun sonucunda yine öğretmen suçlanıyor. Şamar oğlanına çevirdiniz öğretmenleri.
2 119 Şikayet Et
12