Caro46 19 Ekim 2020 09:21
Azerbaycan kaybetmeye başladı...Ateşkes ile boynunu vurdular... Rusya'ya, Ermenistan'a güven olur mu? Yaşadıklarınız bunu size öğretmedi mi?
0 1 Şikayet Et
metuhan 18 Ekim 2020 13:46
Bizim yüreğimizin yarısı Azerbaycanda,cephede ordumuz vura vura eze eze süpürmeye devam ediyor kahpelerse sivil vuruyor herkes şanına şerefine uygun hareket ediyor.
1 2 Şikayet Et
edebiyat60 18 Ekim 2020 06:16
Tamam
Ya arkadaş anlamadım gitti bu ne ya ülkeler birbirine giriyor hiç yoktan ne alıp veremedikleri var İnsanın içi acıyor savaşa Hayır diyorum.
Genç2121, 4 gün önce
2 0 Şikayet Et
edebiyat60 18 Ekim 2020 06:14
ermenistan ve insani amaç yanyana çok komik görünüyor bu ateşkes oyununa daha kaç kere geleceksin Azerbaycan ermenistan denen terör devletinin zaman kazanma taktiği bu ne oldu geçen sefer ki insani ateşkes iki saat geçmeden güçlerinin yettiği tek şeyi sivilleri vurdu haydutlar eğer amacın topraklarını işgalden kurtarmaksa sonuna kadar durmadan gideceksin Karabağ şimdi ermenilerin elinden geri alındı alındı yoksa bir daha hayal olur
1 8 Şikayet Et
DrZoo 18 Ekim 2020 02:48
Azerbaycan İran ve Rusya'dan çekiniyor yoksa şimdiye kadar çoktan temizlemişti oraları. Bu şartlar altinda ateşkes yapmasının başka bir sebebi olacağını zannetmiyorum.
1 4 Şikayet Et
crazyysf 18 Ekim 2020 01:58
Ermeni haberlerini okursanız Azerbaycan sözde onların sivillerini vuruyormuş, hastane vuruyormuş mühimmat deposunu vurduk diye haber yapıyorlarmış falan. Bu Ermenilerin işleri güçleri yalan
0 6 Şikayet Et
crazyysf 18 Ekim 2020 01:54
Misal 81 ilden birini başka bir ülkenin işgal ettiğini düşün yoktan yere bir savaş mı dersin? Savaş kötüdür evet katılıyorum ama sebepsiz değil.
Ya arkadaş anlamadım gitti bu ne ya ülkeler birbirine giriyor hiç yoktan ne alıp veremedikleri var İnsanın içi acıyor savaşa Hayır diyorum.
Genç2121, 4 gün önce
0 1 Şikayet Et
alex100 18 Ekim 2020 01:00
Böyle saçma savaş da ilk defa görüyorum. Savaşı başlatan daha zayıf. Ateşkes çözüm istiyor. Sonra durmadan saldırıyor. Karşı taraf saldırınca da rezil oluyor. Gerçekten dünya tarihinde böyle saçma savaş azdır. Bir de Minsk üçlüsü diye bir tiyatro topluluğu var onlar da fasulye olarak olaya dahiller. Bir taraf canavar sivillere saldırıyor. Öbür taraf da askeri alana bile füze atmaya korkuyor. Gerçekten çok garip saçma bir savaş. Yani Ermenistan'ı kınıyoruz Azerbaycan'ı destekliyoruz eyvallah da bu savaş çok saçma bir garip bir savaş.
0 6 Şikayet Et
aylin karaali3434 18 Ekim 2020 00:35
Sanırım rusya ateşkes ilan ettirerek ermeni ölülerinin ermenistana gönderilmesini ve paşinyanın devrilmesini sağlamak istiyor.
1 4 Şikayet Et
Erhan5525 18 Ekim 2020 00:26
Kendi topraklarındaki bir düşmanla neyin ateşkesini yapıyorlar ki?
0 5 Şikayet Et
12