yoldangecenbiri 18 Ekim 2020 12:01
Saçmalamayın ya
3 4 Şikayet Et
angel1987 18 Ekim 2020 08:47
Vahdet Bey çok sever böyle paylaşımları, ee bi de haberlere düşmüş. Reklamın iyisi kötüsü olmaz. Takipçileri de arttı birden. YÖK Başkanı dururken, hele de tarih verip açıklama yapmak çok büyük talihsizlik.
2 22 Şikayet Et
cenginturk 18 Ekim 2020 08:28
Dönem bitmeden yüzyüzr eğitimmi ??? Komik sadece boş laflar ama bahar dönem için karar alınabilir ki bu ayrı sacmalık milyonların yer değiştirmesi ve vaka sayısının 6 ayda 2 ye katlanması (tahmini rakam)demek. Tüm dünyada kırmızı alarm bizde hersey normal mi ??? Konuşmak isterdim ama olmaz
3 19 Şikayet Et
Hakalan 18 Ekim 2020 07:50
Cumhurbaşkanlığı hükümet sistemi bir kişinin ağzına baktığından kimse birşey söyleyemiyor. Şu yorumculardaki cesaret bakanlarda bile yok! Böyle olunca da ilgisiz kişiler rahat konuşuyor.
2 14 Şikayet Et
mstbay 18 Ekim 2020 01:50
Vak'a sayıları ortadayken,Avrupa'da yasaklara geri dönülmesi gündeme gelmişken üniversiteleri bahar döneminden önce açmak çok büyük risklere zemin hazırlamaktır.Bilim Kurulunun insan sağlığını önceleyeceğini düşünüyorum.
4 30 Şikayet Et
r.diyojen 18 Ekim 2020 00:36
ülkede ekonomi ile sağlık çarpışıyor, ekonomi taraftarları eğitimin de yağını emmek istiyor, olay bundan ibaret...
3 24 Şikayet Et
r.diyojen 18 Ekim 2020 00:34
Yetkisiz bir sendikanın başkanı tahmin yürütmüş haber olmuş. Olaya gel..
3 14 Şikayet Et
nekoysamki 18 Ekim 2020 00:01
iki lisans bir yuksek lisans mezunuyum ve gorduklerim hep buydu yatis, senin veya bir baskasinin kabul etmemesi onemli degil gercek bu cunku, durum ortada yapilan haberlerden
Sen nerden mezun oldun ki yatmayi sever teşhisi koyabiliyorsun, merak ettim
aydın3131, 4 gün önce
30 3 Şikayet Et
harun99 18 Ekim 2020 00:00
online eğitimden istenilen sonucun alınamadığını milli eğitim de anladı üniversitelerde...Bu durumdan hocalar da öğrenciler de (öğrenmeden sınavsız geçmek isteyenler dışında) memnun değil...Geçen dönemde hiç birşey öğrenilmeden havadan dersler geçildi...Öğrencilerin yıllarca veremediği dersler, 80-100 le geçildi.... Esnetilerek, en azından uygulamalı dersler devam zorunluğu olmadan ve sosyal bilimlerde okuyan öğrenciler de çağrılmadan kısmen yüzyüze eğitim yapılabilir...En azından sınavlar kesinlikle yüz yüze yapılmalı...
7 15 Şikayet Et
mikado411 17 Ekim 2020 23:51
Twitterda genç ergenler açılsın diye baskı kuruyorlar. Hemen hepsi gezme tozma sosyallesme ortam yapma derdinde. Düşüncesiz bir universite gençliği oldukları apaçık ortada. Önce sağlık gelir .
6 98 Şikayet Et
123