taurus-732 19 Ekim 2020 08:28
Temel atma törenlerini çok iyi biliriz biz.At temeli yap reklamını.E devamı?devamı yok sadece temel.90 larda bunu çok iyi yaparlardı.Belli ki sen de o yılları özlemişsin.
Fotoğrafta görülen MAM-L akıllı mühimmat.Asıl işi yapan o bomba.Temelleri 30 yıl önce atılmış ROKETSAN üretimi.Kim kurduysa Allah ondan razı olsun.
65yaşaltı, 3 gün önce
0 0 Şikayet Et
smlszn5917 18 Ekim 2020 06:08
Türkiye ve azarbeycan masum sivilleri öldürüldüğü zaman bu dediğin anlam ve doğruluk kazanır !!!!!
Savaşı, savaş araçları üretimini, ölümü ve öldürmeyi "çocuk oyuncağı", sosyal medyada takipçi artırma, ergenlik atarları gibi atraksiyonlarla bu dönemde parlatılmasını sakin bir biçimde bir kez düşünün derim.
furkangs, 4 gün önce
6 14 Şikayet Et
65yaşaltı 18 Ekim 2020 02:07
Fotoğrafta görülen MAM-L akıllı mühimmat.Asıl işi yapan o bomba.Temelleri 30 yıl önce atılmış ROKETSAN üretimi.Kim kurduysa Allah ondan razı olsun.
6 19 Şikayet Et
refleks22 18 Ekim 2020 01:44
"Türk iha ve sihalarının kurucusu kavramı"çok sakıcalı! tusaş ne üretiyormuş yıllardır, uçurtma mı? böyle bir yerli gazlamamnın anlamı yok. evet iyi bir silah sistemi yapılıyor bu firma tarafından ama en iyisi ve etkilisi tusaş tarafından yapılyor ve bunu yok saymamak yanlış olur.
8 17 Şikayet Et
zübeyirtaskin 18 Ekim 2020 01:29
Etkin, caydirici ve guclu olman gerekir ki "cocugun, oyuncagiyla oynayabilsin." Bunu gostermen tanitman gerekir ki dusman bi durup dusunsun.
Savaşı, savaş araçları üretimini, ölümü ve öldürmeyi "çocuk oyuncağı", sosyal medyada takipçi artırma, ergenlik atarları gibi atraksiyonlarla bu dönemde parlatılmasını sakin bir biçimde bir kez düşünün derim.
furkangs, 4 gün önce
1 14 Şikayet Et
Belketin 18 Ekim 2020 00:55
Onlarca km yüksekten top namlusunu hedefleyip vurmayı, hatta defalarca aynısını yapmayı insan işi olduğunu düşünüyoruz, bence yanılıyoruz. Ayeti Kerime de dediği gibi, attıran da vurduran da Allah.
3 20 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 18 Ekim 2020 00:29
Ne yapalım peki, gelsin bizleri vursunlar mı, işgal mi etsinler?! Böylece savaşı mı engelleyeceğiz? Yahu sizler neyin kafasını yaşıyorsunuz?! Hayallerle-ideolojik masallar ve gerçekler çok farklıdır maalesef, hayal-dayatılan masal aleminden uyanın lütfen...
Savaşı, savaş araçları üretimini, ölümü ve öldürmeyi "çocuk oyuncağı", sosyal medyada takipçi artırma, ergenlik atarları gibi atraksiyonlarla bu dönemde parlatılmasını sakin bir biçimde bir kez düşünün derim.
furkangs, 4 gün önce
4 21 Şikayet Et
cskn61 18 Ekim 2020 00:11
Sen hayırdır ? Hangi köyün delisisin
Savaşı, savaş araçları üretimini, ölümü ve öldürmeyi "çocuk oyuncağı", sosyal medyada takipçi artırma, ergenlik atarları gibi atraksiyonlarla bu dönemde parlatılmasını sakin bir biçimde bir kez düşünün derim.
furkangs, 4 gün önce
4 25 Şikayet Et
furkangs 17 Ekim 2020 23:49
Savaşı, savaş araçları üretimini, ölümü ve öldürmeyi "çocuk oyuncağı", sosyal medyada takipçi artırma, ergenlik atarları gibi atraksiyonlarla bu dönemde parlatılmasını sakin bir biçimde bir kez düşünün derim.
144 13 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 17 Ekim 2020 23:49
Böylesine milli ve yerli ruhla dolu gençlerimize çok iş düşüyor, bu gençlerimiz de ellerinden gelenin çok daha fazlasını yapıyorlar şükür ki. 2023 yılında Cumhur İttifakı kazanacak ve küresel güç tam bağımsız Türkiye hedefine ulaşacağız inşallah. Başta Cumhur Reisimiz ve Başbuğumuz Bahçeli reisimiz, hükümetimiz, gözbebeğimiz TSK ve güvenlik güçlerimiz ve diğer kurumlarımız, mühendislerimiz, hukukçularımız, mühendislerimiz, sağlık çalışanlarımız ... olmak üzere, emeği geçen herkese sonsuz şükranlarımızı sunarım; Allah yokluklarını göstermesin, yollarını açık etsin, ayaklarına taş değdirmesin. Tüm milli-ulusal paradigmamız Kızılelma yolunda tam gaz yollarına devam ediyor. Allah başarılarını daim etsin.
20 96 Şikayet Et