er45 22 Ekim 2020 11:20
Bu yazı şimdi mi gönderilir allah aşkına? Tam sistemi oturtuyoruz diyoruz hop bir yazı daha. Sanki birileri kasten yapıyor
0 10 Şikayet Et
muallim_34 22 Ekim 2020 09:35
okuma kıtlığı sende burda okul öncesi konuşuluyor zaten. diğerleri değil.
siz okudugunuzu anlamakta zorluk mu çekiyorsunuz acaba 1 saate bir 10 dk tenefüsanaokuluna geldi normal öğrencilere değil diğer öğrenciler yine 30 dk ders 10 dk tenefüs yapacak
muhasebeld, 6 ay önce
2 3 Şikayet Et
muhasebeld 22 Ekim 2020 09:13
siz okudugunuzu anlamakta zorluk mu çekiyorsunuz acaba 1 saate bir 10 dk tenefüsanaokuluna geldi normal öğrencilere değil diğer öğrenciler yine 30 dk ders 10 dk tenefüs yapacak
Her saatte bir derken.. Otuz dk ders artı on dk teneffüs mu Yirmi dk ders arti on dk teneffüs mu Otuzar dk dan iki ders arti on dk teneffüs mu.
muallim_34, 6 ay önce
3 5 Şikayet Et
MEBAK 22 Ekim 2020 08:40
50 dk ders 10 dk teneffüs daha mantıklı olmaz mı???
Her saatte bir derken.. Otuz dk ders artı on dk teneffüs mu Yirmi dk ders arti on dk teneffüs mu Otuzar dk dan iki ders arti on dk teneffüs mu.
muallim_34, 6 ay önce
5 0 Şikayet Et
tarihci01 22 Ekim 2020 00:21
Ya arkadaş taksit taksit yazı yolluyorlar. Allah idarecilere sabır versin. Resmen büyük bir kaos ve sınavdan geçiyor idareciler.
1 18 Şikayet Et
muallim_34 21 Ekim 2020 23:20
Her saatte bir derken.. Otuz dk ders artı on dk teneffüs mu Yirmi dk ders arti on dk teneffüs mu Otuzar dk dan iki ders arti on dk teneffüs mu.
6 22 Şikayet Et
Law-ministration 21 Ekim 2020 23:05
Dışarısı yağmurlu ise ne olacak peki? Bulunduğum il de pzt salı çarş günleri yağmurlu idi çocuklar okulun koridorlarına doldu taştı sonra idare tarafından anons yapılarak tekrar sınıflara alındı. Tabi o izdihamda kaçç kişi virüs kaptı Allah bilir... Şu işten vaz geçin artık... 3 5 ay sonra aşı gelecek diyorsunuz ozaman 3 5 ay daha okulları erteleyin...
6 50 Şikayet Et
esxici 21 Ekim 2020 23:02
En son açılması gereken sınıf düzeyi anasınıflarıydı.
10 58 Şikayet Et
hulahopp 21 Ekim 2020 21:57
Anasınıfı dediğiniz grupta 4-5 yaş grubu var! 4-5!
6 54 Şikayet Et